Multinickeilyä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

No niin. Echin innoittamana päätin perustaa tänne ihan oman osion multinickeilylle. Sana on vapaa. Rooli on vapaa. Ole ihan mitä tahansa! Saat joskus paljastaa kuka tai keitä olet, mutta voit myös olla paljastamatta!

Itse en vielä ole päättänyt, olenko enemmänkin Pera vai Pirkko, annan asian vielä hautua.

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Enpäs nimimerkki marketille:
"Eikun ihan oikeasti. Varoitan sinua. Käytöksesi voi johtaa nimimerkkisi poistamiseen palstalta. "

Uusi mode

Jouhkis :
"Trollaamista. Kiinnijääneet pitää aina bannata."

Joutuu bannaamaan itsensä.

Vierailija

Itse kirjoitan nykyisin vain yhdellä.

Jos joku haluaa tehdä yhteisölle hyvää teatteria, performansea tai yhteiskunnallista Dario Fota naamio kasvoillaan, niin sopii mulle.

Vierailija
Pubi

Jos joku haluaa tehdä yhteisölle hyvää teatteria, performansea tai yhteiskunnallista Dario Fota naamio kasvoillaan, niin sopii mulle.

Näissä yhteyksissä ymmärrän multinickeilyä, jopa arvostan sitä erityisesti Pubin viestistä boldaamissani tarkoituksissa.

Muista syistä pidän sitä joko poseeraamisena, trollauksena tai vain epävakaan persoonallisuuden yhtenä ilmenemismuotona.

Jokainen puhukoon omalla äänellään, neissäkin.

Vierailija
Mummo
Pubi

Näissä yhteyksissä ymmärrän multinickeilyä, jopa arvostan sitä erityisesti Pubin viestistä boldaamissani tarkoituksissa.

Muista syistä pidän sitä joko poseeraamisena, trollauksena tai vain epävakaan persoonallisuuden yhtenä ilmenemismuotona.

Tunnetko mummo kaikki taidemuodot ? Meinaan vaan että jos et tunne niin sittenkö deletoit ne viestit, joiden taiteellisuutta et osaa arvostaa oman mahdollisen kykenemättömyytesi vuoksi ?

Multinikkeily kielii siitä ettei keskustelijalla ole vakavaa asiaa, vaan hän ns. pyrkii viihdyttämään joko itseään tai muita.

Vierailija

Nolo veto, Enpäs ja offtopicia.
Modekritiikille on tiede.fi:ssä oma alueensa. Mene sinne vinkumaan, täällä kesukstellaan toisesta aiheesta.

Vierailija
tiäremiäs
Ei ole multinikkejä, ei jaksaisi kirjoitella.

En kuitenkaan oo niin sekasin.

Etkös aikoinaan väittänyt että sinulla on multinickki? Yritin hakea haulla, mutta en löytänyt kyseistä kommenttiasi. Osittain varmaan sen takia että kielenkäyttösi muistutti aikonaan enemmän viroa kuin suomea.

Vierailija
Mummo
Pubi

Tässä todistat että jotkut multinikit ovat "erityissuojelussa".

Vierailija

Minä kirjoitan vain tällä nimimerkillä.

Minusta on perusteetonta lähteä tuomitsemaan multinickeilyä harrastavan henkilön persoonaa häiriintyneeksi, tms. Asiaa voidaan tarkastella niin monesta näkökulmasta. Multeilijalta ainakin puuttuu enemmän narsistisen itsensä/oman persoonansa esiin tuomisen vimma. Hänellä voi olla muunlaista sanomaa, muunlaisia motiiveja. Pitäisin enemmän häiriintyneinä ihmisiä, joille tärkeintä on se, että montako viestiä oman nimimerkin alla lukee. Toisaalta sekin on johdantoa ihmisen yksinkertaisesta, mutta niin luonnolisesta huomion kiinnittymisen tärkeysjärjestyksestä. Siis pelkkää sosiaalista psykologiaa.

Loppukaneettina: Emme mielestäni voi tuomita muuten kuin kirjoitusten perusteella ja silloinkaan emme tiedä totuutta. Oletko sinä miettinyt useinkin sitä, miksi joku kirjoittaa juuri siten ja miten hän on aiemmin kirjoittanut, onko kyseessä vitsi, provokaatio, humalatila, erilainen mielentila, tms. Meillä kaikilla on erilaiset hetket.

Vierailija

Plääh, itse en jaksa innostua mistään "sivupersoonasta" itselleni. Turhaa ajantappamista, jos ensin kirjoittaa yhdellä nimimerkillä, vaihtaa toiseen (kirjautuu ulos, ja sisään) jne. Nimimerkkien määrään päteesama, kuin naisiinkin: yksi riittää.

Vierailija
Mummo
Enpäs

Tunnetko mummo kaikki taidemuodot ? Meinaan vaan että jos et tunne niin sittenkö deletoit ne viestit, joiden taiteellisuutta et osaa arvostaa oman mahdollisen kykenemättömyytesi vuoksi ?

Multinikkeily kielii siitä ettei keskustelijalla ole vakavaa asiaa, vaan hän ns. pyrkii viihdyttämään joko itseään tai muita.

Nolo veto, Enpäs ja offtopicia.
Modekritiikille on tiede.fi:ssä oma alueensa. Mene sinne vinkumaan, täällä kesukstellaan toisesta aiheesta.

Sittemmin Enpäs hommasi bännit itselleen. Onkohan sillä
joku muu multinick?

Vierailija
Multinicki
No niin. Echin innoittamana päätin perustaa tänne ihan oman osion multinickeilylle. Sana on vapaa. Rooli on vapaa. Ole ihan mitä tahansa! Saat joskus paljastaa kuka tai keitä olet, mutta voit myös olla paljastamatta!

Echi kirjoitti että inoue olisi ennustaja, mutta seuraavasta videosta selviää selkeästi että Echikin osaa ennustaa, vai onko se inoue joka Echin persoonan kautta ennustaa..

http://www.youtube.com/watch?v=Jn_p6vOonTU

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat