Lapsiseksi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lapsiseksi, … arka aihe.
Lapsiseksistä on ihmisten vaikea asiallisesti keskustella.
Siitä vaietaan inhoten, luultavasti maailman kaikilla kielillä.
Pystymmekö me palstalaiset keskustelemaan tästä aiheesta?

Niimerkki ”Enpäs” on ilmaissut kiinnostuksensa lapsiseksiin ja pyydänkin häntä kohteliaasti toimimaan puolestani asiantuntijan ominaisuudessa tämän keskusteluaiheen isäntänä/emäntänä.

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

Taisitpa tarjota foorumille aiheen, johon kukaan ei halua kajota pitkällä kepilläkään. 125 kävijää on kuitenkin otsikolla ollut.

Vierailija

Itse en pitäisi pahana, jos vanhempi mies harrastaa seksiä "alaikäisen (tässä yhteydessä en puhu ala-astelaisesta, vaan jo fyysisesti kypsästä naisesta)" kanssa - siis jos tässä toteutuu molempien vapaa tahto.

Yhteiskunnan taholta on kuitenkin tietyt rajat asetettava jo ihan käytännön kannalta, vaikkakaan en ymmärrä sitä hysteriaa millä asiaan "yleisesti suhtaudutaan".

Lapsiseksi pitäisi siis mielestäni erottaa teiniseksistä. Käsittääkseni eri asia panna viisi- kuin viisitoistavuotiasta - korjatkaa, jos jollakin on erilaisia kokemuksia .

Omasta mielestäni nainen on suloisimmillaan juuri kukkaan puhjettuaan, mutta minähän olenkin tällainen Jammu-setä .

Vierailija

Onko kyseessä lasten välinen vai aikuisen ja lapsen?

Ylä-asteikäisistä moni on jo harrastanut seksiä ja raja tuntuu tippuvan koko ajan. Se taas luo sosiaalidarwinistisia paineita ja heikentää yhteiskunnallista osaamista.

Vierailija

peippo kirjoitti:

Se taas luo sosiaalidarwinistisia paineita ja heikentää yhteiskunnallista osaamista.

Kah, selventäisitko tätä?

Vierailija
markent
Lapsiseksi, … arka aihe.
Lapsiseksistä on ihmisten vaikea asiallisesti keskustella.
Siitä vaietaan inhoten, luultavasti maailman kaikilla kielillä.
Pystymmekö me palstalaiset keskustelemaan tästä aiheesta?

Niimerkki ”Enpäs” on ilmaissut kiinnostuksensa lapsiseksiin ja pyydänkin häntä kohteliaasti toimimaan puolestani asiantuntijan ominaisuudessa tämän keskusteluaiheen isäntänä/emäntänä.

Vaikka, mikä oli kysymyksesi ?

Itse määrittelen lapsiseksiksi kaikki alle 23-vuotiaiden kikkeli- ja pimppileikit. Pidän 23 ikävuotta vastuullisen aikuisen rajan, ja jos 22-vuotiaaseen naiseen kajoaa, tekee tälle väkivaltaa samoin kuin jos uhri olisi 7-vuotias.

P.s. Tosin useimmmat suomalaiset saavuttavat varsinaisen kypsyyden vasta siinä vähän alle 40-kohdilla.

Vierailija
Enpäs
Markent, olen päivittänyt kiinnostuksen kohteitani:

Lapsiseksi, ryöstöt, väkivalta, avohakkuut, perhoset.

Lisää vielä listaasi NWO ja illuminati niin saadaan keskustelut todella käyntiin..

Vierailija
sapetix
Enpäs
Markent, olen päivittänyt kiinnostuksen kohteitani:

Lapsiseksi, ryöstöt, väkivalta, avohakkuut, perhoset.

Lisää vielä listaasi NWO ja illuminati niin saadaan keskustelut todella käyntiin..

NWO ja illuminati eivät kuulu ketjun aiheeseen, näille löytyy varmasti oma ketjunsa. Sinänsä ihan mielenkiintoinen keskusteluaihe, joka saa varmasti uusia ulottuvuuksia, kunhan julkistan bilderberg-salakuuntelunauhoitukseni. Turvamiehen ammatissa kuulee ja näkee ja joskus on ihan nauhurikin mukana...

Se, mitä todella on NWO ja illuminati puheiden taustalla....sitä en voi nyt kertoa nyt vielä, vaikka se on kyllä on fantastinen,uskomaton tarina...

Vierailija

Kiitos Enpäs kun suostuit vastaamaan lapsiseksiä koskeviin kysymyksiin.

Enpäs:
”Itse määrittelen lapsiseksiksi kaikki alle 23-vuotiaiden kikkeli- ja pimppileikit. Pidän 23 ikävuotta vastuullisen aikuisen rajan, ja jos 22-vuotiaaseen naiseen kajoaa, tekee tälle väkivaltaa samoin kuin jos uhri olisi 7-vuotias.”

Haluaisin tiedustella, että mikä siinä sinua kiinnostaa, kuin aikuinen ihminen ”kajoaa” 7-vuotiaaseen lapseen.

Enpäs:
”Markent, olen päivittänyt kiinnostuksen kohteitani:
Lapsiseksi, ryöstöt, väkivalta, avohakkuut, perhoset.”

Ilmoitit aluksi kiinnostuksesi kohteeksi vain lapsiseksin.

Vierailija
markent
Kiitos Enpäs kun suostuit vastaamaan lapsiseksiä koskeviin kysymyksiin.

Enpäs:
”Itse määrittelen lapsiseksiksi kaikki alle 23-vuotiaiden kikkeli- ja pimppileikit. Pidän 23 ikävuotta vastuullisen aikuisen rajan, ja jos 22-vuotiaaseen naiseen kajoaa, tekee tälle väkivaltaa samoin kuin jos uhri olisi 7-vuotias.”

Haluaisin tiedustella, että mikä siinä sinua kiinnostaa, kuin aikuinen ihminen ”kajoaa” 7-vuotiaaseen lapseen.

Enpäs:
”Markent, olen päivittänyt kiinnostuksen kohteitani:
Lapsiseksi, ryöstöt, väkivalta, avohakkuut, perhoset.”

Ilmoitit aluksi kiinnostuksesi kohteeksi vain lapsiseksin.

Niinno, tämän foorumin tarkoitus ei liene ruotia minun kiinnostuksen kohteita, eikä kenekään muunkaan, sellaiset sosiaaliset senssifoorumit ovat asia erikseen, siellä voidaan keskustella tällaisesta normaalista diibadaabasta.

Ajatellaampa näin. Mikä poliisia kiinnostaa, jos aikuinen kajoaa seitsenvuotiaaseen ? Minua kiinnostaa suurinpiirtein se sama, joskan ei ihan täysin sama.

Kyseessä on sama, kun joku tieteenharjoittaja pyrkii selvittämään gravitaation saloja.
Arvelitko että kiinnostukseni olisi luonteeltaan seksuaalista ?

Aika pikainen johtopäätös.

Vierailija

Enpäs:
"Arvelitko että kiinnostukseni olisi luonteeltaan seksuaalista ?"

Arvelin, että tiedät jotain keskustelun aiheesta kun ilmoitit olevasi siitä (lapsiseksi) kiinnostunut.

Vierailija
markent
Enpäs:
"Arvelitko että kiinnostukseni olisi luonteeltaan seksuaalista ?"

Arvelin, että tiedät jotain keskustelun aiheesta kun ilmoitit olevasi siitä (lapsiseksi) kiinnostunut.

En tiedä lapsiseksistä mitään, olen vain kiinnostunut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat