Tähänkö mainostaminen on menossa? Plup.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Viikko sitten perjantaina Hesarin etusivulla kokosivun mainos mainoksesta: "Tänään uusi mainos uudesta tuotteesta TV3:ssa klo 21.56. Mainos esitetään vain kerran, koska se riittää asiantuntijoiden mukaan." Tai jotain tommosta.

Mainostuksen pääsääntöhän on tähän asti ollut: toisto, toisto ja toisto. Miten se nyt olisi muuttunut?

No, YouTube tietenkin. Mainoksen levittämisen tekevätkin tavalliset ihmiset.

Hesarin etusivu ja minuuttien mainos, maksaahan sekin, mutta sen jälkeen mainonta on ilmaista. Video leviää netissä.

Ja Itämeri pelastuu!

http://www.youtube.com/watch?v=-10z6Sciwz0

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

olihan huono...
köpö..

taas kerran stefu on saanut suomessa
hypetettyä jotain mikä muka olisi jotain uutta...
pöh...

mainos olisi puhutellut jos se olisi
tehty super halvalla...
ja loppu budjetti laitettu siihen helvetin
itämeren suojeluun...

en tykkää...

Vierailija

Mainos on tavoittavuutensa takia tullut liekansa päähän: jos haetaan tiettyä demografiaryhmää, se mainosalan standardien mukaan kohtuullisella panoksella saavutetaankin.

Tässä oli varmaankin tarkoituksena saada lisää valikoivia ja trenditietoisia advokaatteja. Tyyppejä jotka hallitsevat liikkuvan kuvan ja äänen ja tallenteet. Ja sinätuubittavat matskun sitten. Yksilöllistä?

Tulee mieleen firma, jossa mainonta oli keskitetty omaan osastoonsa, mutta joka kerta kun isot messut lähestyivät, osastopäälliköt tai tuotepäälliköt alkoivat leikata liimata askarrella messumatskuaan.

Ihmisen luovuus on mahdottoman väärinkäytetty, alihyödynnetty luonnonvara?

Vierailija
Miss Baker

Ihmisen luovuus on mahdottoman väärinkäytetty, alihyödynnetty luonnonvara?



tässä vesimainoksessa oli ongelmana se
ettei ollut ideaa...
stefu on taas puhuttanut rahaa projektiin
mikä sitten on pitänyt väkisin polttaa...

olen varma että suomesta olisi löytynyt porukka
tekemään mainoksen halvemmalla ja jälkikin
olisi ollut parempi...

floppi ploppi...

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mainoksessa sinällään ei mitään vikaa, ihan jees keskitason puffi. Varmasti jää tavan tallaajan mieleen raflaavana tekeleenä. Pointtinahan tässä on todellakin tuo tapa, jolla mainosta mainostettiin. Sekään ei ole uusi tyyli mutta usein toimiva.

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Mainoksessa sinällään ei mitään vikaa, ihan jees keskitason puffi.
.



oliko mainos keskitasoa suomalaisissa
mainoksissa ?
oliko se keskitasoa tuon budjetin mainoksissa...

vai missä....

ja mikä vitun idea on laittaa skeittari
mainostaa vettä joka "suojelee" itämerta...
EN TAJUA:..
joo tykkää himistä.. jee...
mutta eikös kohderyhmä ole ne kaikista
urbaaneimmat maalaiset...
eli ne joilla on uusimmat puhelimet ja
nopeimmat liittymmät...
ja pukeutuvat merkkeihin joita kukaan ei muista
enään ens vuonna...
ja ovat kuitenkin niin jäljessä että juovat lähdevettä vielä.. .

miten helvetissä tämmöseen porukkaan
saadaan upotettua himi... skeittari... uotinen...
ei ei ei...
edelleenkään en saa oikeastaan mitään hyvää
tästä...

olikos muuten se räjähdys tässä
jonkun mielestä hieno ?

paljonkos makso hs etusivu...
tv mainos...
ja sen esittäminen....

montako turhaa vesipulloa täytyy
myydä jotta saadaa tämän verran rahaa...
varsinkin itämerelle...
.......

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
omena
Vatkain
Mainoksessa sinällään ei mitään vikaa, ihan jees keskitason puffi.
.



oliko mainos keskitasoa suomalaisissa
mainoksissa ?
oliko se keskitasoa tuon budjetin mainoksissa...

Keskitasoa suomalaisissa mainoksissa idealtaan. Toteutuksessa kans. väl. keskitasoa.

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain

Keskitasoa suomalaisissa mainoksissa idealtaan. Toteutuksessa kans. väl. keskitasoa.



nyt lehdessä näky mainos...
*huokaisee*
voi voittaa [size=150:2mzno9fo]skede laudan[/size:2mzno9fo] nimmarilla...
voi persus...
siis KELLE ihmeelle tää on suunnattu...

EN TAJUA...

plup advertisingin käsialaa...
täähän on säälittävä kamppania...

tyyliä tässä ei ole ja toteutus kuin
joku iso pulju yrittäs olla "rendikäs"

"Pimp My Plup" EIIIIIIIIH!!!!!!
stefu tää juna meni jo !
voi kärsä.. .
lisää tasotonta ideointia isolla rahalla
http://www.plup.com
ollaan niin huolissaan itämerestä että oikeen
pahaa tekee...

*oksentaa tekopyhyydelle*

Vierailija

Missä lehdessä. En löytänyt ainakaan Hesarin etusivulta enkä sarjiksista. Enempään ei älynlahjat taida riittää.

[Nyt -liitteen takasivulta se sitten löytyy, jos jotakuta kiinnostaa.]

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

Tulee uutisia lukuunottamatta seurattua niin vähän tiedotusvälineitä, että ohi meni koko kampanja.

No, loistava kampanja. Ensimmäinen laatuaan Suomessa, ainakin tuossa laajuudessa. Jää varmasti mieleen kaikille, jotka tuohon törmäävät, ja millään muulla ei olekaan mitään väliä. Se joka tekee tuon seuraavan kerran, jää nuolemaan näppejään.

Aivan sama oliko kampanja jonkun mielestä hieno, typerä, nerokas ärsyttävä vai mitä. Mieleen jäi, että PLUP PLUP.

Vierailija
asdf
Tulee uutisia lukuunottamatta seurattua niin vähän tiedotusvälineitä, että ohi meni koko kampanja.



jäikö iPhonen tulo suomeen huomaamatta ?

asdf
No, loistava kampanja. Ensimmäinen laatuaan Suomessa, ainakin tuossa laajuudessa. Jää varmasti mieleen kaikille, jotka tuohon törmäävät, ja millään muulla ei olekaan mitään väliä. Se joka tekee tuon seuraavan kerran, jää nuolemaan näppejään.



kamppania on ihan perseestä
eikä tosiaankaan mikään "ensinmäinen"
vaan jälkijunassa tuleva "pimp my idea"
etippä kuinka monta ideaa löydät johon on
yhdistetty PIMP MY....
perkeleesti...

näppejään saa jäädäkkin nuolemaan jos
ideat on tasoltaan "hei mtv:ssä on pyörinyt ohjelma jossa pimpataan"
siihen yhdistetään "mä tunnen ville valon"
lisäksi tietty "bami tykkää himistä.."
flopissa on sitten mietitty mikä on nyt hothit ja pop...
"no perkele! itämeren suojelu.. "
ja siitä johdateltu....
"mitä vittua me myytäs no vettä... "
"ei kait itämerta... ?"
"ei ku lähde vettä... se on rendikästä...
sex in too sityssäkin juovat sitä.."

*aukasee ikkunan ja hyppää alas*

asdf
Aivan sama oliko kampanja jonkun mielestä hieno, typerä, nerokas ärsyttävä vai mitä. Mieleen jäi, että PLUP PLUP.



VÄÄRIN...
mainonnassa ei ole AINA tärkeintä
se että tuote muistetaan...
brändiähän tässä pitäisi rakentaa kun oikein omat
toimistot ja pullot...
vai olisko tämä hyvä mainos
"vaalion maito on pissaa"

varmaan olisi näkyvyyttä ?
ja ilmaista...

Vierailija
omena
jäikö iPhonen tulo suomeen huomaamatta ?



Mitä, minähän olen ollut täällä aina.

Ai se olikin I Phone, varmaan joku Ameriikanserkku, joku tuntemattomampi.

Perhana, tässä sitä vaan mainostetaan ja ihan ilmaiseksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat