il2 sturmovik 1946

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ostin ton nimise peli ja pistin se kahelle erillaiselle tietokoneelle eikä se äänet toimi kummallaka tietokoneella. Mite saan äänet toimii siinnä pelissä? Onko kukaa saannu ääniä toimii siinnä pelissä?

Kommentit (9)

Vierailija

Onkohan tämä se vanha lentosotapeli, jossa on myös Suomen rintama mukana radiokomentoineen?
Jos on, niin se lienee niitä viimeisimpiä pelejä, jotka käyttävät omia ajureitaan äänen käsittelyssä. Äänipiiri on varmaakin jokin emolevylle integroitu?
Kokeile ensin Sound Blaster ajureita ja säädä ääniominaisuudet minimiin. Jos ei toimi, niin osta jokin (halpa/käytetty) Creativen kortti ja kokeile sillä.

Ja ne pelin patchit kannattaa myös asentaa.

Vierailija

Ei oo manuaalii. Oon päivittäny se. Mistä saa selville että onko se äänikortti Direct 8.1 compatible? Toisessa tietokoneessa oli Terratec Aureon 5.1 äänikortti. Il2 sturmoviki vanhemmassa versiossa toimii äänet.

Vierailija
borri317
Ei oo manuaalii. Oon päivittäny se. Mistä saa selville että onko se äänikortti Direct 8.1 compatible? Toisessa tietokoneessa oli Terratec Aureon 5.1 äänikortti.

Googlesta.

Oikeasti, tämäkin ongelma ratkeaisi kun lukisit sen pelin ohjekirjasen (varmasti löytyy netistäkin) tai gakkaist Googleen hakusanaksi ongelmasi.

Vierailija

Jaa. Vai käyttää se kuitenkin dx:ää. Kyllä sitten äänien pitäisi kuulua.
Aja dxdiag vaikka siitä Suorita/Run.. kohdasta tai komentoikkunassa.

kuningas
Seuraa 
Viestejä1246
Liittynyt10.12.2007

Jossain luki kortistas:

HUOM! Tästä mallista ei saa 5.1 ääniä esim pelikäytössä ulos digitaalisena optisen liitännän kautta.

Ääniajurit olet varmaan uudet asentanu?
ftp://ftp.terratec.de/Audio/Aureon/Aure ... 8.2007.exe

Josei ala toimiin osta uus directx äänikortti ei ne paljon maksa

War doesn't determine who's right but who's left.

There is no such thing as an atheist in a foxhole.

Vierailija

Löysin ohjekirjase eikä se lukemine auttanu yhtää. Tällä tietokoneella on juku muu äänikortti ku Terratec Aureon 5.1. Battlefield 2 ja counter strike source toimii äänillä. Olin pistäny siihe Terratec Aureon 5.1 äänikorttii uuet ajurit.

Uusimmat

Suosituimmat