Alkoholi&iho

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Olen huomannut että kännäämisen jälkeen kasvojeni iho tuntuu paremmalta. Sellaiselta kuin toivoisin sen tuntuvan aina, eli normaalilta iholta, niinkuin ennen teini-ikää. Normaalisti kasvoni rasvoittuvat nopeasti pesun jälkeen, tein niille sitten mitä tahansa. Kännätessä iho tulee kuivaksi kuitenkaan kiristämättä tai hilseilemättä. Lisäksi finnit tuntuvat vähenevän tilapäisesti ja mahdolliset tulehdukset lakkaavat sattumasta/paranevat. Onko tuo kaikki vaan humalasta johtuvaa harhaa vai voiko se olla ihan totta?

くそっ!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

nojuu ryyppääppä ( ryyppääppä = tyhmä sana ) pari vuotta putkeen niin ei iho olekkaan enää kuin lapsen pylly.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä10637
Liittynyt16.3.2005

Olen hörppinyt kaljaa ja kossua kohta 40 vuotta. Eivät finnit enää häiritse. Siis: etanoli on ehdottomasti hyvä finnilääke.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi.
Korant: Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
o_turunen
Olen hörppinyt kaljaa ja kossua kohta 40 vuotta. Eivät finnit enää häiritse. Siis: etanoli on ehdottomasti hyvä finnilääke.

Kiitos. Kaljalle siis ->

くそっ!

Vierailija
o_turunen

Helvetin hyvin päätelty

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
thuga101
o_turunen

Helvetin hyvin päätelty

Tulee mieleen kolesterolihössötykset.

くそっ!

supollatotuus
Seuraa 
Viestejä204
Liittynyt14.8.2007

Käsittääkseni suun kautta otettavat akne- lääkkeet nimenomaan perustuu maksan alueelle, eli alkoholin käytöllä on selvä yhteys paiseiden vähenemiseen. Kolikolla on kääntöpuolensa siis tässäkin asiassa..

Vierailija

eli tenutuksella saa finnit v***** mutta kolikon kääntöpuolella on keltainen naama ( maksapoks )?
Vai oliko se haiman poksahdus kun iho kellastuu?? Ei muista. Too much booze here...

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Onhan sitä monissa kasvovesissäkin alkoholia. Itselläni ainakin on moista kasvovettä. Jos alkaa juopottamaan niin voi juodakkin sitä. Että kaippa se vaikuttaa positiivisesti ihoon ainakin kohtuullisilla määrillä, mutta taas liikakäytettynä se taitaapi kuivuttaa ihoa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

o_turunen
Seuraa 
Viestejä10637
Liittynyt16.3.2005

Eau de Colognen nauttiminen sisäisesti saattaa aiheuttaa silmäluomien lurpahtelua, suupielien vastentahtoista nytkähtelyä, otsalohkon roikkumista, kaksitahtimoottorin käyntiä nelitahdilla ja toisinaan jopa telakoitumisoperaatioyrityksen kariutumisen.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi.
Korant: Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Vierailija

Kyyllä.. Myös ikääntymisryppyihin kunnon putki on hyvää hoitoa. Sitä kun naama alkaa muistuttaa punaista täysikuuta, on iho siliää sano.

Vierailija
o_turunen
Eau de Colognen nauttiminen sisäisesti saattaa aiheuttaa silmäluomien lurpahtelua, suupielien vastentahtoista nytkähtelyä, otsalohkon roikkumista, kaksitahtimoottorin käyntiä nelitahdilla ja toisinaan jopa telakoitumisoperaatioyrityksen kariutumisen.

"telakoitumisoperaatioyrityksen"-lukeminen aiheutti kaljan purskahduksen näppikselle ja "kirotut kalsarikännit lauantaita odottaen"-reaktion. Onneks oon alasti melkein ei menny housuille...
Tosin on pakko sanoa, että menneenä lauantaina olin telakoinnin kohteena ja siinä ei tarvinnut tsempata kovasti. Telakointia turvaavat välineet jopa hoitui telakoituvan "entiteetitn" toimesta ja minä telakoitumisen kohteena lähinnä observoin tilannetta miettien mistä olen moiseen tilanteeseen joutunut. Tosin en vastustanut telakoitumista kovasti, aamulla ehkä hieman mietin missä galaksissa ollaan...

kuningas
Seuraa 
Viestejä1246
Liittynyt10.12.2007

Näyttää olevan saamiset vähissä kun näin netin kautta kannattaa leveillä vielä viikko jälkeen. Ei vaan.

Alkoholi taitaa kuivattaa ihoa. Itse kuivaihoisena huomaan naaman hilseilevän ryyppäämisen jälkeen. Täytyy rasvata eikä voi käyttää saippuaa varsinkaan tenuttaessa

War doesn't determine who's right but who's left.

There is no such thing as an atheist in a foxhole.

Vierailija
kuningas
Näyttää olevan saamiset vähissä kun näin netin kautta kannattaa leveillä vielä viikko jälkeen. Ei vaan.

Alkoholi taitaa kuivattaa ihoa. Itse kuivaihoisena huomaan naaman hilseilevän ryyppäämisen jälkeen. Täytyy rasvata eikä voi käyttää saippuaa varsinkaan tenuttaessa

Joo no eipö siin kauheesti mtn leveilemistä ole =)
Nyt on vaan tylsää...
Ja alkoholi tosiaan kuivaa ihoa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
thuga101
TERÄS NALLEPUH
Onhan sitä monissa kasvovesissäkin alkoholia.

Mutta niissä "hienoissa" ei olekkaan enää

Missä hienoissa?

Itse en käytä mitään erityisesti miehille tarkoitettuja hygienia tuotteita, kun tuppaavat olemaan aika paskoja. Kasvovedestäkin saa maksaa lähes tuplasti, kyllä ne samat tuotteet mitkä käy naisillekkin, niin käyvät miehillekkin.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat