Miks naiset lässyttää?

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Miks nää naiset lässyttää, kerran olin ruotsin tunnilla niin ope sano että kaikilla meni niin hyvin kokeet.

No sitten sainkin -4 numeroksi. Mies ope olis kertonut että sain huonon numeron, eikä olis mainostanut tunnilla että kaikilla meni kokeet hyvin.

Olen huomannut muutakin vastaava käytöstä naisilla.

Jotenkin naisilla on liian positiivinen käsitys asioista ja se verhoaa sen ihme lässytykseen.

Miehet sanovat yleensä asiallisesti tai sitten ei sano mitään asiasta.

Suomeksi siis, että parempi olla mitään sanomatta tai yrittää sanoa jotain asiallista.

Sivut

Kommentit (117)

Vierailija
tiäremiäs
No sitten sainkin -4 numeroksi. Mies ope olis kertonut että sain huonon numeron, eikä olis mainostanut tunnilla että kaikilla meni kokeet hyvin.

No ei menny ihan putkeen ruotsinkoe.

olli-san
Seuraa 
Viestejä419
Liittynyt28.1.2007

Johtuu siitä että ihmisen kehityshistoriassa miehet ovat olleet metsästämässä ja hankkimassa ruokaa, niin samaan aikaan naiset ovat olleet hoitamassa lapsia, samalla juoruten ja lässyttäen. Ei koira karvoistaan pääse.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
olli-san
Johtuu siitä että ihmisen kehityshistoriassa miehet ovat olleet metsästämässä ja hankkimassa ruokaa, niin samaan aikaan naiset ovat olleet hoitamassa lapsia, samalla juoruten ja lässyttäen. Ei koira karvoistaan pääse.

Ei mikään ihme että miehet ovat lähteneet metsästämään.

Vierailija
tiäremiäs
YHTEISKUNNALLISESTI NAISTEN LÄSSYTYS ON MERKITTÄVÄ ONGELMA, KOSKA SE SYÖ NAISTEN USKOTTAVUUTTA JA TEKEE NIISTÄ HÖLMÖJÄ.

TARJA HALONEN LÄSSYTTÄÄ JA KAIKKI NAISMINISTERIT LÄSSYTTÄÄ.

Ei.. sä vaan oot niin.. *öh*.. mites se nyt naisellisesti sanottaiskaan.. mun pitää oikein miettiä.. jos en sanois tuohon mitään henk. koht.. jos mä sanoisin vaikka että tuon uskottavuuden puuttumisen hinta vois olla vaikka uus maailmansota.

Rauha säilyy paremmin, työt sujuu, kaikki sujuu kun ei paljasteta että just.. *öh*.. joku on hiukan yksinkertainen.. että sanotaan "Me ollaan hyviä".. jne.

Mr Freud.. ukko Freud oli sitä mieltä että se on hyvää psykologiaa kun revitään joka ikinen vanha paskaläjä auki ja tongitaan psyykettä niin ettei takuulla unohdu mikään.

Mä.. mulla on neurologinen vamma ja mä vatvon.. Jos maailmassa ei olis muuta kuin meitä autistisesti oireilevia ja tosimiehiä jotka aukoo päätään joka mutkassa niin tää planeetta olis pommitettu ihan paskaks jo ajat sitten.

Nytkän ei paljoa puutu ja siks pitäis sitä naisellista sivistystä olla hiukan enemmän.
Mutta sen ei tarvitse olla yltiöpositiivista hillumista. Ei tarvitse tupata kenekään suuhun vaahtoamaan että mä rakastan sua..
Suomalainen jäyhyys on ihan hyvä mutta ilman turhaa totuudentorveilua. Kiitos!

Miehetkin sen yleensä osaa.

Vierailija
Barbaari

Ei se ole lässytystä. Ne haluavat vaan olla kilttejä ja kertoa, että sinäkin kelpaat vaikket mahdukaan muottiin.

Sinänsä reilumpaa olisi sanoa asiansa asiallisesti ilman suurempaa kohkaamista. Toinenkin tietäisi, missä mennään. Niitä on kyllä miehissäkin, mutta ehkä vähemmän.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
Cancer
Barbaari

Se oli tarkoitettu vitsiksi.

Ei se ole lässytystä. Ne haluavat vaan olla kilttejä ja kertoa, että sinäkin kelpaat vaikket mahdukaan muottiin.

Itse arvostan sisäistä kauneutta ulkoista enemän ja sillä tavalla kehitän itseänikin, samanlaista tapaa ajatella odotan myös siltä naiselta.

Sinänsä reilumpaa olisi sanoa asiansa asiallisesti ilman suurempaa kohkaamista. Toinenkin tietäisi, missä mennään. Niitä on kyllä miehissäkin, mutta ehkä vähemmän.

Sitä mieltä itsekkin olen. Kaikenlainen teeskentely tai valehtelu siitä mitä oikeasti haluaa on tosi tuhoisaa just sellaisille jotka yrittää olla hyviä tyyppejä.

Vierailija
Jussi Juonio
Miksi naiset lässyttää? Miksi kanat kaakattaa?

Kommunikointi perustuu vuorovaikutukseen. Perinteisesti naiset ovat hoitaneet sekä lapset että kanat. Tällä en tarkoita, etteivätkö kanat kaakattaisi ilman tuota vuorovaikutustakin.

Vierailija

Eipä tässä kirkoissa ja seurakunnissa muutoinkaan käydä kenenkään lässytyksiä kuuntelemassa joten vaikeneminen niissä on yllättävän helppoa. Seurakunnathan ne vasta lässyttäjiä viliseekin, miehet haluavat pitää sen taidon itsellään ihan yksinoikeudella .
Muutoin vaikenemisia on turha toivoa ja jos, miksi moni itkeskelee eukkonsa "mykkäkouluista"?

Vierailija
Kuukkeli
Muutoin vaikenemisia on turha toivoa ja jos, miksi moni itkeskelee eukkonsa "mykkäkouluista"?

Kaikista miehistä ei voi puhua samalla mutta onhan niitäkin joille ei kelpaa mikään. Teki niin tai näin, aina valitusta.

Henry Ibsen on ollut merkittävä kaikessa rohkeudessaan. Mies, joka on uskaltanut nousta vallitsevaa käytöstä vastaan..
"Suurin osa Ibsenin ajan yhteiskuntaa piti hänen näytelmiään skandaalimaisina, sillä viktoriaaniset perhearvot ja käytöstavat olivat vielä vallalla ja niiden kyseenalaistamista pidettiin moraalittomana ja loukkaavana. Ibsenin näytelmät tutkivat julkisivujen takana olevaa todellisuutta, mitä tuon ajan yhteiskunta ei halunnut nähdä. Esimerkiksi näytelmä Nukkekoti (Et dukkehjem) tarkastelee kriittisesti avioliittoa ja naisen asemaa."

Tuota siis jo 18-luvulla mutta yhä ja vielä yhä Suomessakin pöllähtelee välillä siellä täällä noita Viktoriaanisen ajan huuruja, kuin henkisiä pieruja joita aiheutuu sulatteluvaikeuksista sen takia että tasa-arvopyrkimyksiä ei pääse pakoon kukaan, joka jollakinlailla nivoutuu yhteiskuntaan, jossa nainen on verovelvollinen ja äänioikeutettu siinä kuin mieskin ja yhtäläillä oikeudellisessa vastuussa kuin mies.

Mutta..
Mitäpä toisaalta näistä alaikäisten pikkupoikien mölinöistä. Eihän kukaan aikuinen mies tuollaisia höpise.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat