Millä sykkeellä keskustelet

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuinkas sydämesi voi?

Mittaapa sykkeesi ja kerro millä sykkeellä kirjoittelet.

Kommentit (11)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

En voi mitata kun ei ole sykemittaria.

Oletko mitannut sykettä kun olet ollut paskalla?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Olli V
Kuinkas sydämesi voi? ...
Hyvin, kiitos kysymästä.
58 per minsa

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Armeijaa edeltävässä terveystarkastuksessa terveydenhoitaja mittasi sykkeeni istualtaan. Harmittaa kun tuloksesta tuli aivan virheellinen johtuen jännityksestä. Jotain melkein 90, vaikka leposykkeeni on normaalisti lähemmäs 60, ja sängyssä pitkään maattuani alle 50.

くそっ!

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005
Ronron
Armeijaa edeltävässä terveystarkastuksessa terveydenhoitaja mittasi sykkeeni istualtaan. Harmittaa kun tuloksesta tuli aivan virheellinen johtuen jännityksestä. Jotain melkein 90, vaikka leposykkeeni on normaalisti lähemmäs 60, ja sängyssä pitkään maattuani alle 50.

Mitä väliä? Meinaatko, että porukka jaotellaan sydämen sykkeen perusteella, niin, että mitä enemmän on kierroksia sitä enemmän runtua?

Kai tuo siinä kuudenkympin korvilla lyö. Ei tämä ole fyysisesti rasittavaa eikä jännittävää.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Neutroni
Ronron

Mitä väliä? Meinaatko, että porukka jaotellaan sydämen sykkeen perusteella, niin, että mitä enemmän on kierroksia sitä enemmän runtua?

Kai tuo siinä kuudenkympin korvilla lyö. Ei tämä ole fyysisesti rasittavaa eikä jännittävää.

Ei mutta se terkkari luuli minua varmaan huonokuntoiseksi.. melkein kuulin hänen ajattelevan "jestas, tuo ei elä pitkään". Tottakai haluan että minua pidetään hyväkuntoisena, seksikkäänä urheilullisena viriilinä nuorena..

くそっ!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Yritin mitata pulssia kaulasta, mutta sain tulokseksi 0. Sama juttu kädestä.

Ennen käytin lääkkeitä jotka alensi verenpainetta, niin jos niitä ei käyttäny säännöllisesti, niin pulssi nousi ihan käsittämättömästi ja alko paikat tärisemmään eikä mistään tullu mitään. Onneksi kuitenkin pääsin eroon niistä, kun niistä tuntu olevan vain enemmän haittaa kuin hyötyä. En enää ikinä käytä sen tyylisiä lääkkeitä! Ei ole myöskään kiva sitten kärsiä pariviikkoa vierotusoireista.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Mummo
Huonosti kai, leposykekin on aina yli 90.

Kenties on synninnäinen sairauksesta johtuva, elikkä tavallisesta pienemmästä sydämmestä johtuva?

Vierailija

Sydän on kaikukuvattu ja varjoainekuvattu ja vaikka mitä. Ihan normaalikokoinen se on. Myös sisarellani, joka on himokuntoilija, on aina nopea pulssi. Meillä on varmaan rytmi veressä

Vierailija

Onko paikalla mestareita, jotka hallitsee oman sydämen pysäyttämisen ajatuksen voimalla?

Muuten kuin lakkaamalla hengittämättä.

Vierailija
Olli V
Onko paikalla mestareita, jotka hallitsee oman sydämen pysäyttämisen ajatuksen voimalla?

Muuten kuin lakkaamalla hengittämättä.

Sen mitä olen tätä palstaa seurannut niin täällä on etupäässä yli 160 äo:n hujakoilla olevia jotka osaa hallita itsensä ihan miten tykkää.. Keski-ikä on siinä 25v. korvilla ja sukupuoli genitaalisesti uros.
Sykkeet niin nopeita ettei millään jaksa paria riviä pidempää kirjoitusta lukea, jne.
Olletikin joku hormonijuttu, aivojen välittäjäaineet jne. Ihminenhän on aika pitkälti "henkisesti" hormonaalinen.

Mutta kiitos kysymästä. Mulle on aina lääkärit sanoneet että verenpaineeni on normaalia alhaisempi ja syke ei siis oo liian nopee.

Temperamenttia kyllä riittää mutta se onkin eri juttu. Ja mun syke voi pompata välillä nollasta sataan hetkessä. Tasaantuukin sit nopsaan.. ja "nopeat elävät".. niinhän sitä sanotaan ja lekuritkin on povanneet mulle pitkää ikää.. Jos tässä vielä toiset 50v. pompottelis.. Mutta kattellaan..

Uusimmat

Suosituimmat