Hei haloo,

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Varsinkin pönni aloittaa jotain keskusteluita kirjoittamalla helkutin pitkiä vuodatuksia, vaikka onkin pelkästään järkevää asiaa, eikös olisi parempi jos asiat kerrottaisiin useammassa osassa.
Hänellä ja muilla on hyviä juttuja, minä ainakin silti ohitan ne kun en viitsi lukea v*tun pitkiä lässytyksiä.
Hei haloo.
Edit, joku tiivistelmä?,aina

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija
fenomenologi
Varsinkin pönni aloittaa jotain keskusteluita kirjoittamalla helkutin pitkiä vuodatuksia, vaikka onkin pelkästään järkevää asiaa, eikös olisi parempi jos asiat kerrottaisiin useammassa osassa.
Hänellä ja muilla on hyviä juttuja, minä ainakin silti ohitan ne kun en viitsi lukea v*tun pitkiä lässytyksiä.
Hei haloo.
Heh. Pisimmät avaukset lienevät kuitenkin Ilkka Luomalla. Tuosta pitkistä jorinoista ylipäätään, niin ohitan ne yleensä vain silmäillen, joten kannatan näkökantaasi. Tiivis ingressi ja siitä sitten jatkoa.

tiäremiäs
Naiset vaan lässyttää.
Niin. Harmillista sekin. No tekevät ne muutakin ainakin vällyjen alla

Vierailija
fenomenologi
Hei haloo.

Senkin valitset dissauslistalle vaan kyseisen henkilön...itse olen niin jo tehnyt ja nyt on huomattavasti mukavampaa palstan selailu.

P.S. hyviä juominkeja

Toope
Seuraa 
Viestejä23176
Liittynyt23.7.2006
Fin-kele
fenomenologi
Hei haloo.

Senkin valitset dissauslistalle vaan kyseisen henkilön...itse olen niin jo tehnyt ja nyt on huomattavasti mukavampaa palstan selailu.

P.S. hyviä juominkeja

Kieltämättä aika klassikko keskustelunavaus.

Jatkakaa...

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Inhoan lukea pitkiä avauksia ja vastauksia... varsinkin jos ne ei oo snautilta, lentotaidottomalta tai john carterilta..

parempi jos osaa heittää väitteensä lyhyempään..

Vierailija
tiäremiäs
Naiset vaan lässyttää.

Oikeessa oot, vittumitä lässytystä.
Ettekö te neidit vois ryhtyä lässytyksen lopettamiseen
Ainii, yv o yv..

Vierailija
Lassi
Heh. Pisimmät avaukset lienevät kuitenkin Ilkka Luomalla. Tuosta pitkistä jorinoista ylipäätään, niin ohitan ne yleensä vain silmäillen, joten kannatan näkökantaasi. Tiivis ingressi ja siitä sitten jatkoa.

Oikeessa olet jälleen, ehkä asiaakin tulee häneltä, lisäksi vuodatuksen jälkeen nimikirjotus, ilkka luoma, eikä sekään vielä riitä, allekirjotuksessa sama juttu. Ei ketään varmaan kiinnosta ko. henkilön lässytykset ainakaan niin paljon että pitää oma nimi kertoa 3 kertaa joka viestissä VITTU,röyh

Vierailija
nuubi
Inhoan lukea pitkiä avauksia ja vastauksia... varsinkin jos ne ei oo snautilta, lentotaidottomalta tai john carterilta..

parempi jos osaa heittää väitteensä lyhyempään..

Jaa, foorumin järkevimmät jätkät, yritä kestää.

Vierailija

Kun noita eduskuntapyrkyri-ilkkaluomavuodatuksia (kauhia yhdyssana )muistelee tarkemmin, niin eipä ole muuten tullut luettua yhtäkään alusta loppuun saakka sanatarkasti. Avauksista paistaa pöljyys.

Muutenkin ylipitkät ja enimmäkseen sisällöltään muista lähteistä lainatut avaukset tulevat jostain syvältä missä paska haisee ja balalaikka soi

Vierailija

Nimim. fenomenologi puolestaan avaa vain näitä turhia valitusketjuja, joita ei tosiaan jaksa lukea... miksi hitossa se ei ollutkaan vielä igno-listallani ?

Ja miksei Ilkka Luoma ? Luin joskus joitain hänen avauksiaan (ja ketjujaan) kokonaan ja soopaa ne olivat tarkemmalla tarkastelullakin.

Vierailija

Noin ylipäätään en oikein pidä nikkeihin kohdennetuista ketjuista, mutta aihe nyt tällä kertaa kiinnosti hivenen.

Siis miten tehdä, kun tarvitsee mielestään paljon palstatilaa jonkin tietyn idean esittämiseen? Jos heittää oikein tiiviin kommentin ja ajattelee että heitänpä sitten jatkossa lisää matskua, niin se että ei jo alkuun kertonut kaikkea voi aiheuttaa turhaa puuhaa monelle taholle. Joku voi käsittää koko asian väärin, toinen taas ryntää kyselemään asioita joita olisi aikonut seuraavissa kommenteissaan käsitellä ja tähdentää. Mutta tietenkin face to face -keskustelussakaan kukaan ei pidä pitkiä monologeja, vaan esittää ajatuksensa tipoittain ja jos on joustava, kykenee sopeutumaan muiden ajatuksiin välittömästi ja muokkaamaan ideaansa matkan varrella.

Se mitä itse olen vähän ihmetellyt tällä palstalla on fiilis että miehet tuntuvat vaativan että pitää olla selkeä, kiveen hakattu käsitys josta ei saa antaa periksi piirun vertaa. Mielestäni on typerää roikkua härkäpäisesti näkemyksessä joka osoittautuu epäkypsäksi tai jopa totaalisen vääräksi. Itse saatankin joskus provomielellä heittää jotain matskua kehiin minkä takana en edes olekaan valmis seisomaan, jotta syntyvässä ideoinnissa kukin voi tarkastella asiaa ja omia näkemyksiään hedelmällisessä lievän ristiriitaisuuden hengessä.

Vierailija

Niitä harvoja minun tekemiä aloituksia -> Tässä Ei kai ole liian pitkä?
Suosittelen lukemaan. Juttu on melko yleissivistävä.

Täytyy kyllä myöntää, että on itseltäkin jäänyt jokunen pitkä kommentti lukematta Mutta yleensä tämä riippuu täysin keskusteluaiheesta. Sen voin sanoa, että aina kun Neutroni kirjoittaa, olipa postaus miten pitkä tahansa, luen sen.
Mitä nyt Ilkka Luomaan tulee, hän kirjoittaa sellaisista aiheista, jotka eivät jaksa kiinnostaa, joten yleensä skippaan nämä.

Kukin taaplaa tyylillään. Se on vain hyväksyttävä.
Se on kuitenkin hyvä muistaa, ettei kirjoita yhteen pötköön kaikkea, vaan muistaa käyttää sitä Entteriä aina välillä
Jotkut nickiltä mainitsemattomat henkilöt ovat kyllä menneet siinäkin jo yli..

Vierailija
Qadesha
Noin ylipäätään en oikein pidä nikkeihin kohdennetuista ketjuista

Samoilla linjoilla täällä. On totta että trollien provokatiiviisiin kommentteihin tulisi olla reagoimatta, mutta välillä "pikkupiru" nostaa päätään jostain ja sitten alkaa kettuilu

Vierailija
Qadesha

Se mitä itse olen vähän ihmetellyt tällä palstalla on fiilis että miehet tuntuvat vaativan että pitää olla selkeä, kiveen hakattu käsitys josta ei saa antaa periksi piirun vertaa. Mielestäni on typerää roikkua härkäpäisesti näkemyksessä joka osoittautuu epäkypsäksi tai jopa totaalisen vääräksi.

Kyllä vain. Ollaan kuin uskovaiset joille ei minkään valtakunnan evidenssi riitä. Jos tilanne näyttää pahalta niin lyödään sormet korviin, laput silmille ja aletaan hillitön älämölö ja "sä oot tyhmäpää"-pilkka. Lopuksi lainataan jonkun höyrypään blogeja jonka ainoana lähteenä on toiminut toisten höyrypäiden blogit.

Itsekin siis olen mies mutta tekee totisesti hyvää olla välillä väärässä ja vielä myöntää se. Useimmiten kyllä maltan pitää turpani kiinni jos heikoilla hankilla tarvon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat