Seuraa 
Viestejä45973

Mite mää saan luettuu 346 sivuse pdf tiedosto ilma tietokonetta tulostamatta sitä?

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
borri317
Mite mää saan luettuu 346 sivuse pdf tiedosto ilma tietokonetta tulostamatta sitä?

Käske jonkun toisen tulostamaan se. Tai käske jonkun toisen lähettämään se painoon ja lähettämään sitten painotuote postilla sulle. Tai käske painaan se lehteen josta sitten luet sen.

Vierailija

Ei sille nyt vaan mitään mahda, että sähköisen tiedoston lukemiseen tarvitaan sähköinen kone.

Eikös ole jo olemassa sähköisiä kirjoja? Sellaiseen voisi ehkä ladata pdf:n. Entä aukeaisko pdf millään digi-TV-systeemillä? Kiinassa ainakin digi-TV on lähellä internetin toimintaa. Borrin pitää mennä lukemaan pdf:nsä Kiinaan.

CE-hyväksytty
Aweb
Kännykällä, jossa on acrobat reader.

Se on kyllä liian lähellä tietokonetta.
Oon ehtiny kannettavaa tietokonetta se lukemisee mutta ne on liia kalliita. Vielä enemmä oon ehtiny sähkösiä kirjoja ku on nii paljo isoja pdf ja txt tiedostoja luettavana mutta en oo vielä löytäny niitä.

Vierailija
borri317
Aweb

Parempia käytettyjä saa varmaa halvalla tai ilmaseks ja tossa on väärä kuvasuhde. Linuxissa ei toimi ää eikä öö.

Työkaveri on ollut kovasti tyytyväinen hankintaansa, ja kyllä sillä toimii ää ja öö. Ja se hankki ko. koneen nimenomaan tuohon tarkoitukseen, eli pdf ja txt -dokumenttien lukemiseen, kirjoittamiseen ja sähköpostiliikenteen ylläpitämiseen.

Miksi et sitten huoli käytettyä kannettavaa, jos niitä saa ilmaiseksi?

Aweb
borri317
Aweb

Parempia käytettyjä saa varmaa halvalla tai ilmaseks ja tossa on väärä kuvasuhde. Linuxissa ei toimi ää eikä öö.

Työkaveri on ollut kovasti tyytyväinen hankintaansa, ja kyllä sillä toimii ää ja öö. Ja se hankki ko. koneen nimenomaan tuohon tarkoitukseen, eli pdf ja txt -dokumenttien lukemiseen, kijroittamiseen ja sähköpostiliikenteen ylläpitämiseen.

Oon mää huolinu mutta se ei toimi enää enkä jostai syystä enää löyvä toista.

Vierailija
borri317
Aweb

Se (ettei toimi) tahtoopi olla noitten käytettyjen ja ilmaisten kannettavien ongelma.

Aweb
borri317
Aweb

Se (ettei toimi) tahtoopi olla noitten käytettyjen ja ilmaisten kannettavien ongelma.

Kyllä se iha hyvi varmaa vuode toimi. Toimi pitempää ku tietokoneet joissa on windows yleesä toimii.

Vierailija
Borri
Onko tommone hyvä pdf ja txt tiedostoje lukemisee?

Ainakin se mainostaa olevansa.

edit. miksi otit linkkisi tommosesta pois?

Aweb
Borri
Onko tommone hyvä pdf ja txt tiedostoje lukemisee?

Ainakin se mainostaa olevansa.

edit. miksi otit linkkisi tommosesta pois?

Mää huomasi että se on jeesukse huono.

CE-hyväksytty
borri317

Käske jonkun toisen tulostamaan se. Tai käske jonkun toisen lähettämään se painoon ja lähettämään sitten painotuote postilla sulle. Tai käske painaan se lehteen josta sitten luet sen.

Paljo se painamine maksaa?

Vierailija
borri317

Paljo se painamine maksaa?

Riippuu aivan siitä, missä sen painat/tulostat. Muutamaa kymppiä veikkaan, etenkin jos on mustavalkoinen. Kysy Karhukopiosta. Se ei tosin ole mikään kaikkein halvin paikka.

http://www.karhukopio.fi/

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat