Kenen kirjoituksia luet ensisijaisesti

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Listaan:
Ronron
Snaut
Neutrooni

RONRON sen vuoksi, että koen aidon nuoren ihmisen tiedon halun ja ymmyrkäisyyden tunteen elämän asettamien kysymysten edessä.
Koen omaa nuoruuttani hänen kirjoituksissaan.

SNAUT ja NEUTRONI
Kirjoittavat tiedeaiheista meikäläisellekin lukukelpoista tekstiä.

Sivut

Kommentit (20)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Lothar
Omia.

Määkin luen omia. Mä oon lukenu jokaisen oman viestin, eli olen eniten lukenut omia viestejä.

Luen monien, mutta pitkät kapulakieliset viestit jätän välistä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Aloittamissani ketjuissa yritän lukea kaikkien kommentit, koska se on mielestäni kohteliasta ja suotavaa. Mutta välillä joutuu vähän lipsumaan kun sitä juttua tulee oikein ylenmäärin ja varsinkin jos muutama ihminen tuntuu jäävän keskustelemaan keskenään jostain ihan muusta asiasta, niin saatan vilkaista vain ylimalkaisesti.

Mitään yhtä tiettyä nimimerkkiä en ole täältä voinut nostaa yli muiden, koska kaikilla on joskus järkeviä kommentteja ja joskus menee vähän överiksi.

Tietysti omat kommentit tulee luettua useampaankin kerran vielä lähettämisenkin jälkeen, koska olen hutilus ja joudun korjailemaan kirjoitus- ja ajatusvirheitä jälkikäteen.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Tulee luettua luultavasti lähes kaikki viestit tuosta "älyosaston" puolivälistä alaspäin.

Fysiikka ei oikein nappaa, sain joskus aikoinaan tarpeeksi oppia ja pyörii se kaikesta huolimatta. Ohmin laki toki poikkeus - huima ketju, joka jäänee historian kirjoihin tällä palstalla - Haipuku-ketjun veroinen, lähes. Ydinmossahdusketju on myös kirvoittanut hymyn jos toisenkin, mutta pääasiassa siis kuiten kuten mainitsin.

Paha siis mennä näin erikseen ketään nimeltä mainitsemaan.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Usein selaan ketjuja vain nopeasti ”skannaten”, kunnes vastaan tulee nimimerkki Echi.

Taitaa olla vanha tottumus...

EDIT: Niin, tai Toope ...ja vielä jonkin aikaa sitten Ayla.

MaKo71
Seuraa 
Viestejä1467
Liittynyt15.11.2006
TERÄS NALLEPUH
Lothar
Omia.

Määkin luen omia. Mä oon lukenu jokaisen oman viestin, eli olen eniten lukenut omia viestejä.

Oho, kuis te tuolleen? Itse en ole lukenut kuin vain noin puolet omista viesteistä, koska ne on niin tylsiä.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005

Lähinnä tiedepalstalaisten ja siinä samassa kronologisessa järjestyksessä, jossa sattuvat itseäni juuri sillä hetkellä kiinnostaviin asiakokonaisuuksiin, eli ketjuihin, kirjoittelemaan. Kiitos tässä vaiheessa mielenkiintoisista pohdinnoista, joita on esittänyt seurattavuuden kannalta liian moni, jotta olisi mitenkään järkevää eritellä tähän nyt vain muutamia. Jatketaan harjoituksia...

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

Olen lukenut tiede.fi:n kaikki viestit silloin kun niitä oli jotain vaan muutamia tuhansia. Nyt viestejä on 814.434. Jos ne lukis kaikki ja käyttäisi keskimäärin minuutin per viesti menisi vuosi ja yhdeksän kuukautta elämästä ja tulisi hulluksi. Tämän viestin kirjoittamisen aikana tuli 11 viestiä lisää. Tämä viesti lisää viestien määrää yhdellä.

EDIT. Foorumilla on 10.861 rekisteröitynyttä käyttäjää. Heistä 36 prosenttia ei ole kirjoittanut yhtään viestiä ja vain yhden viestin on jättänyt 16 prosenttia kirjoittajista. Yli puolet rekisteröityneistä on näin ollen kirjoittanut alle kaksi viestiä. Kolme neljännestä on kirjoittanut alle kuusi viestiä ja yli 20 viestiin pääsee viidennes rekisteröityneistä. Kymmenen prosenttia viesteistä on seitsemän aktiivisimman kirjoittajan tuotoksia.

Vierailija
Samum anker
Olen lukenut tiede.fi:n kaikki viestit silloin kun niitä oli jotain vaan muutamia tuhansia. Nyt viestejä on 814.434. Jos ne lukis kaikki ja käyttäisi keskimäärin minuutin per viesti menisi vuosi ja yhdeksän kuukautta elämästä ja tulisi hulluksi. Tämän viestin kirjoittamisen aikana tuli 11 viestiä lisää. Tämä viesti lisää viestien määrää yhdellä.

EDIT. Foorumilla on 10.861 rekisteröitynyttä käyttäjää. Heistä 36 prosenttia ei ole kirjoittanut yhtään viestiä ja vain yhden viestin on jättänyt 16 prosenttia kirjoittajista. Yli puolet rekisteröityneistä on näin ollen kirjoittanut alle kaksi viestiä. Kolme neljännestä on kirjoittanut alle kuusi viestiä ja yli 20 viestiin pääsee viidennes rekisteröityneistä. Kymmenen prosenttia viesteistä on seitsemän aktiivisimman kirjoittajan tuotoksia.

Mielenkiintoista asiatekstiä mukana sulla. Vai liki miljoona löydöstä, kuka kummassa nekin tuottaa? ?? ???

Mutta hei oikeeastaan kun katsoo mikä saitti on keikunut miltei loputtomiin fysiikkasuosikkien piikipaikalla, niin ei tartte kauoja ihmetellä:

[size=200:3twdvh80]MOS ja Ydinalan mossahdukset DEFENLYSTI![/size:3twdvh80]

.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..

Vierailija
Samum anker
Olen lukenut tiede.fi:n kaikki viestit silloin kun niitä oli jotain vaan muutamia tuhansia. Nyt viestejä on 814.434. Jos ne lukis kaikki ja käyttäisi keskimäärin minuutin per viesti menisi vuosi ja yhdeksän kuukautta elämästä ja tulisi hulluksi.

Tai sitten sinulle kehittyisi sairas huumorintaju ja runsaasti ristiriitaista tietoa. Tjaah.. ehkäpä sinä olet oikeassa?

Vierailija
Samum anker

Olisikin lähes miljoona tieteeseen liittyvää viestiä niin asiat olisi hyvin

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat