Olympia vastaan MM Jääkiekko

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kumpi kiinnostaa enemmän.

Kommentit (9)

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Tällä viikolla tuli jostain uutisista tutkimus, jonka mukaan suomalaiset arvostavat jääkiekon MM:a enemmän kuin olympiakultaa. Ihan vaan tiedoksi ja keskustelun virikkeeksi. Ei mulla ole asiaan mitään kantaa, kun en penkkiurheilusta ymmärrä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mielummin olympiaa. Erityisesti naisten seiväshyppyä, naisten käsipalloa, naisten rantapalloa, ja purjehduksissakin on söpönnäköisiä naikkosia.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

asdf:
"Tällä viikolla tuli jostain uutisista tutkimus, jonka mukaan suomalaiset arvostavat jääkiekon MM:a enemmän kuin olympiakultaa. Ihan vaan tiedoksi ja keskustelun virikkeeksi. Ei mulla ole asiaan mitään kantaa, kun en penkkiurheilusta ymmärrä."

Satuin lukemaan saman pätkän.
Ehdottomasti minuakin kiinnostaa enemmän Jääkiekon MM-kultamitali kuin jonkun olympialajin kultamitali.
Tuo kirjoitus kuitenkin kirvoitti minua asettamaan vastakkain itse urheilutapahtumat.

Vierailija

Joku voitti olumpialaisissa kultaa, suomalaisista. Nainen.

Mutta jos Jellonat voittaisivat jääkiekon MM:n, olisi nimetkin selvillä pelaajilta mulla.

Mutta sitä kyllä arvostan enemmän että Suomi on olumpiahistoriassa menestynein maa mitalia/kansalainen tilastossa, kuin että on parista kiekkoa pelaavasta maasta joskus ollut paras.

Vierailija

Jotenkin omituisesti esitetty kysymys.

Ilmeisesti tässä sitten haetaan vertailua nyt käytäviin kesäolympialaisiin suhteessa kevään jääkiekon MM-kisoihin... Eli ei vertausta jääkiekon olympialaisten ja jääkiekon MM-kisojen välillä, jne.

Noh lienee selvää että jääkiekon MM-kisat kiinnostavat enemmän, koska suomella on niissä pippaloissa edustuskelpoinen joukkue.

Muutenkin omituista vertailua ja yllä olevan galluppi on hassu. Pitää aina muistaa, että kun tehdään markkinatutkimuksia ja kyselyjä, niin kysymysten asettelulla on merkittävä vaikututus lopputulokseen.

Vierailija

mallas, äläs nyt oo tuollainen.
Kyllä se siitä ja -huuleen

Otappas uusi asenne "galluppiini"
Kumpaa urheilukisaa katselet mielummin:
1)Jääkiekon MM kilpailu
2)Olympia

Kysymys on yleisluontoinen, eikä koske yksittäistä kisatapahtumaa.
Ymmärrätkö?

Vierailija
markent

Otappas uusi asenne "galluppiini"
Kumpaa urheilukisaa katselet mielummin:
1)Jääkiekon MM kilpailu
2)Olympia

Rakas Markent,

No minä vammauduin aivoistani jo lapsena jääkiekkoviihteelle, joten vaikka kuinka yrittäisin edes pikkurillillä ujuttaa hiirtä kohti olympalaisia, niin se on sama kuin yrittäisi puhtaalla lihasvoimalla siirtää kerrostaloa. Jääkiekko vie voiton kaikista urheilulajeista.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26853
Liittynyt16.3.2005

Olympiakisat (osittain, tietysti siellä on paljon lajeja jotka eivät voisi vähempää kiinnostaa, kuten useimmat pallopelit, voimistelut ja muut tuomariarvosteluun perustuvat lajit). Jalkapallon arvokisat vievät kyllä voiton olympialaisistakin, mutta niitä ei tässä kysytty.

Uusimmat

Suosituimmat