Nuoren ihmisen maksa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miksi suomalaisen nuoren maksa on valmis polttamaan alkoholia vasta 18-vuotiaana, kun sakslalaisen nuoren maksa polttaa sitä jo 16-vuotiaana?

Ja miksi ns. eliittilukioissa, (jos sellaisia on) juodaan yleisesti enemmän kuin muissa lukioissa?

Miksi?

Kommentit (2)

Vierailija

Saanko minä kysyä, miksi niin suuri osa ihmisistä haluaa tätä myrkkyä juoda? Olen kokeillut, jotenkin oman kehon hallinnan heikkeneminen ym. ei vaan ole oikein innostanut mitenkään.

Vierailija
Duski
Saanko minä kysyä, miksi niin suuri osa ihmisistä haluaa tätä myrkkyä juoda? Olen kokeillut, jotenkin oman kehon hallinnan heikkeneminen ym. ei vaan ole oikein innostanut mitenkään.

Hyvällä maulla ja hillitysti nautittuna alkomahooli on mainio virkistysjuoma, tottakai joskus täytyy aina vähän revitellä, mutta en sanoisi alkoholia myrkyksi pienellä käytöllä

Alkomahooli on oiva tapa rentoutua - mutta vain silloin jos tiedät kestäväsi sitä ja sen vaikutuksia, viina vaikuttaa aina toisiin erilailla, toiset riehuu - toiset ei. Minä en. - riehu.

Edit: Ainiin, saksalaiset nauttivat yleensä alkomahoolia ruoan yhteydessä, viinit ja sen sellaiset ovat suosittuja ruokajuomia. Saksalaiset nuoret saavat ostaa alkomahoolia jo 16 vuotiaana, ainakin ennen saivat, olin tossa just yli kuukauden saksassa ja tulin takaisin - huomasin, että nuoret eivät juo siellä niin paljon, KOSKA SE ON LAILLISTA. Suomalaiset nuoret vetävät kauheita kännejä heti alkuun ja hetikun he ovat 18 - sama toistuu. Saksalaiset nuoret ovat siis jo tottuneempia alkomahooliin, koska sitä tarjotaan myös ruoan mukana.

Uusimmat

Suosituimmat