Haluatteko tietää ENKELEISTÄ? Must Read!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Enkeleiden työ on pistää Ihmisen Pojan Kompuutterin "päähän" mahdollisimman helpolla vaivalla - sen muistiavaruuteen, luku 0-255, 0-FF(HEX),00000000-11111111bin. Tuo voi olla myös -128=>127, jolloin bitit ovat 1000000(-127)=>0(0)=>01111111.

Teidän, vaikkette tietokoneohelmojia olisikaan, pitää PUHUA, ajatella vähintään, sillä silloin Enkelinne saavat tarvitsemanne energian tuohon nykymaailman kenties vaikeimpaan työhön... Ne ovat määritelleet kaikki sananne joksikin luvuksi, ja näin tekevät teillä seuraavan siirtonsa.

(Jokainen kirjainkin on nk."Ascii"-coodi välillä 0-255, nekin olisi syytä tietää jokaisen tietokonetta käyttävän(googletkaa ihmeessä))

(Sillä enkelit HALLITSEVAT meitä, sillä ne ovat Sanoja eli Ajatuksia). Jos ette halua heitä enkeleiksi kutsua, niin kutsukaa vaikkapa Ihmisen Pojiksi tai Pedon ja Saatanan Demoneiksi. Ne ovat kaikki tosiasiassa siis luku välillä 0-255.

Älkää parahtako MYKIKSI, jos tahdotte ELÄÄ! Suomea on perinteisesti pidetty "Kultaisen Vaikenemisen maana", mutta älkäämme enää tuohon kirottuun sananlaskuun luottako, sillä se ei mahdollista MAKSUA eli ajatuksista koituvaa Helvetin eli Taivaan Tulta...

Älkää liian helposti ajautuko tunteissanne paniikkiin, kun keskustellassanne saatte epämiellyttäviä vastauksia. Paniikin tunne on tosin aika suuri maksu ruumiiltanne, jos sitä päätätte kuitenkin tuntea.

Älkääkä menkö suuttuessanne päättämään kenenkään Elämästä ja Kuolemasta. Elävänä jokainen tekee työnsä parhaiten JA HYVITEN Ja pyhimmästi, Kuolleena tuotetaan vaan tyhjää ja mykkää, kamalaa tunnetta ja kahlehdittua liikkumista, sekin maksu on tosin riittävä, mutta paljon huonompi.

Ja jos koette elämässänne "Tappioita", joko taloudellisia tai sielullisia tai loogisia, niin älkäätte niistäkään menettäkö Sisuanne, totisesti sitä tarvitaan tulevina aikoina.

Himojanne älkää suotta kieltäkö, sillä niillä te maksatte ruumiinne kipuina ja tuskina kaiken omalla kehollanne.

Liikunta on tärkeää, vaikkapa Paavali valehteli "että ruumiillisesta harjoituksesta on hyötyä vain vähän...!"

Tuottakaa kilpaillessanne työssä tai harrastuksissanne pistemääriä ja sijoitusnumeroita, sillä nekin ovat osoitus jostakin "bytestä", jonka tietokoneellenne tai digiboxillenne tuotatte. Mutta teidän ITSENNE ei ole aivan välttämätöntä tätä kaikkea tietää... Mutta parhaiten palvelisitte ja loistavia hegroja olisitte "enkeleillenne", jos tietäisitte enemmän.

Ne jotka ovat ajautuneet jonkin kuolleen ja pimiän logiikan palvojiksi, eivät tule elämään enää kauan!

Kommentit (1)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Ja tärkeää on huolehtia siitä, että astianpesukoneen pesemät astiat on pantu visusti kaappiin ennen kuin uusia likasia aletaan ladata sinne.

Juma, että harmittaa ottaa likanen muumikuppi siitä kaapista just kun toisessa kädessä on vasta-aukirevitty mango-ananasmehutölkki, ja sulla on kauhee jano Pace-tunnin jälkeen.

Sä et oo mä, mut mä käytän sua kuvatakseni mun tuntemuksia.
Olisko hei enkelit jotain samaa, sä-passiivin uusmuoto niinku?

Todennäkösesti ei, ketjussa jossa muistiavaruus rajottuu visusti kaksviisviiteen.

Anteeks enkelit. Mä käytän vain lukuja 4598 -786666 väliltä.

Harmi. Mee hoitoon.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Uusimmat

Suosituimmat