Rumat ihmiset kuolemassa sukupuuttoon

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Olen kesän tarkkaillut tilannetta ja rumat ihmiset on kaikki kadonnut tai ne on vähintään 1970-luvulla syntyneita.

80-lukulaisissa ja 90-lukulaisisa ei näy rumia niin paljon kun 70-luvulla syntyneissä.

Tämä taas perustuu ihan silmämääräiseen tarkkailuun ja omiin arvioihin, eli eipä todista mitään mutta näyttää pitävänsä jotekin paikkansa.

Istun Tillikan pystybaarissa vetäsin ruutupaperiin tukkimiehen kirjanpitoa. Sillain siinä istuin että näin kadullekin.

Huomasin myös että 5 vuotta, ei vaikuta ihmisissä ulkonäöllisesti paljoakaan. Eli ihminen pysyy 5 vuotta samana.

No, joo. Itellä ainakin on parta ruvennut kasvaa 5 vuodessa.

Ehkäpä pitänee sijoittaa siihen 25-30 ikävuoteen tämä että ei muutu naama mihinkään.

Sivut

Kommentit (32)

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007

Ei saatana näitä pysty nauramatta lukemaan.

tiäremiäs
Olen kesän tarkkaillut tilannetta ja rumat ihmiset on kaikki kadonnut tai ne on vähintään 1970-luvulla syntyneita.

80-lukulaisissa ja 90-lukulaisisa ei näy rumia niin paljon kun 70-luvulla syntyneissä.

Tämä taas perustuu ihan silmämääräiseen tarkkailuun ja omiin arvioihin, eli eipä todista mitään mutta näyttää pitävänsä jotekin paikkansa.

Entäpä 1960-luvulla syntyneet, ovatko vieläkin rumempia? Entä 1920-luvulla syntyneet?

Vierailija

Kauneus on katsojan silmässä.
Minusta kauniit ihmiset ovat kuolemassa sukupuuttoon.
Ainakin heitä on paljon vähemmän kuin rumia, maailmassa on ehkä 5% ihmisistä kauniita

Vierailija

Kauneus on katsojan silmissä... sanoisin silmässä. Kehityksesi yksisilmäiseksi kykloopiksi on on yhtä varmaa, kuin se että olet humalassa... ja ihailet peilikuvaasi.

T: Taikapeili

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Kuitenkin jos verrataan vaikka 60 luvulla syntyneita parikymppisinä nykyisiin 80 luvulla syntyneisiin parikymppisiin niin ainakin naisissa on havaittavissa pientä rupsahtamista sisäisessä kauneudessa, joka määrittää myös sitä ulkoista kauneutta.

Yli 90% ei pysty edes kuvittelemaan mahdollisena naisystävänä. Käyttävät vain niin paljon seksuaalista valtaa ja ovat henkisesti väkivaltaisia. Mielummin ammun itseni.

Vierailija
tiäremiäs

Istun Tillikan pystybaarissa vetäsin ruutupaperiin tukkimiehen kirjanpitoa. Sillain siinä istuin että näin kadullekin.

huomasin myös että 5 vuotta, ei vaikuta ihmisissä ulkonäöllisesti paljoakaan. Eli ihminen pysyy 5 vuotta samana.

Olen itse tehnyt sellaisen johtopäätöksen omista ja muiden ihmisten rumuuskäsityksistä, että rumuus on nykyään paljolti samaa kuin selvä ylipainoisuus. Tasapaksu kroppa, pullea vatsa ja leveät pylväsjalat, levinnyt naama ja roikkuvat kaksois-useampikertaiset leuat, edellisten ja huonon ryhdin takia puuttuva kaula ja korostunut pään koko. Ja tästä kumpuavasta itsetyytymättömyyden tunteesta aiheutuva lässähtänyt ryhti sekä "anteeksi että olen olemassa" olemus liikkumisessa, ilmeissä, eleissä ja puheessa. Kun kroppa on huonossa jamassa pukeudutaan säkkeihin tai vaatteet eivät muuten istu kuten hoikemmassa tai timmissä kunnossa oleville. Hyväkuntoiset vielä käyttävät muotoja korostavia vaatteita, ja siksi kesäkin tuo kauniit ihmiset näkyviin, siis vaatteista. Sitten vielä se huonon kunnon aiheuttama väsynyt ilme ja hikoilu niin tulee sottainen kuva.

Nuoret suurelta osin ovat vielä hoikempia ja parempikuntoisia liikkuessaan enempi, sen sijaan kun mennään kolmattakymmentä niin lässähtäneitä ja lihonneita, periksi antaneita alkaa tulla vastaan aina vain enemmän. Hyväkuntoinen ja ryhtinen kroppa kaunistaa tai komistaa, vaikkei kasvot kummallisemmat olisikaan, ja hoikat kasvot mielletään yleensä kauniimmiksi kuin pullaposkiset tai roikkuvat.
Kaiken lisäksi keskipituus on kasvanut koko ajan, joten nuoret ovat pidempiä ja se saa kropan näyttämään paremmalta jos muutenkin on normipainossa. Vielä kun ottaa huomioon nuorten naisten vanhempia huolitellumman meikkauksen ja hiusten hoidon hyväksynnän tarpeessa, niin saadaan kauniita yksilöitä.

Jokainen voi tehdä ihmeitä ulkoiselle ilmeelleen kun laihduttaa läskit pois ja kasvattaa lihasta sekä ryhtiä painoharjoittelulla, aerobisella sekä venyttely-liikkuvuusharjoittelulla, siis bodaa kehoaan ja syö terveellisesti ja hyvin. Siitä saa vielä itsevarmuutta ja positiivisuutta joka kaunistaa/komistaa entisestään.

Vierailija
Barbaari

Yli 90% ei pysty edes kuvittelemaan mahdollisena naisystävänä. Käyttävät vain niin paljon seksuaalista valtaa ja ovat henkisesti väkivaltaisia. Mielummin ammun itseni.

Olen samaa mieltä.
Mutta vain tuon paskan luonteen takia.
70% suomalaisista sopivan ikäisistä (16-35v) naisista kelpaisi minulle ulkonäön puolesta.

Muualla maailmassa tilanne menee toisinpäin, ulkomaalaiset naiset ovat mukavia mutta rumia.

Sanoisin että kauniita naisia löytyy pääosin seuraavista maista:

Pohjoismaat
Saksa
Hollanti
Belgia
Britannia (ihan oikeasti)
Australia
Venäjä
Ukraina
Valko Venäjä
Puola
Tsekki
Slovakia
Slovenia

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Ulmas
tiäremiäs

huomasin myös että 5 vuotta, ei vaikuta ihmisissä ulkonäöllisesti paljoakaan. Eli ihminen pysyy 5 vuotta samana.

Olen itse tehnyt sellaisen johtopäätöksen omista ja muiden ihmisten rumuuskäsityksistä, että rumuus on nykyään paljolti samaa kuin selvä ylipainoisuus. Tasapaksu kroppa, pullea vatsa ja leveät pylväsjalat, levinnyt naama ja roikkuvat kaksois-useampikertaiset leuat, edellisten ja huonon ryhdin takia puuttuva kaula ja korostunut pään koko. Ja tästä kumpuavasta itsetyytymättömyyden tunteesta aiheutuva lässähtänyt ryhti sekä "anteeksi että olen olemassa" olemus liikkumisessa, ilmeissä, eleissä ja puheessa. Kun kroppa on huonossa jamassa pukeudutaan säkkeihin tai vaatteet eivät muuten istu kuten hoikemmassa tai timmissä kunnossa oleville. Hyväkuntoiset vielä käyttävät muotoja korostavia vaatteita, ja siksi kesäkin tuo kauniit ihmiset näkyviin, siis vaatteista. Sitten vielä se huonon kunnon aiheuttama väsynyt ilme ja hikoilu niin tulee sottainen kuva.

Nuoret suurelta osin ovat vielä hoikempia ja parempikuntoisia liikkuessaan enempi, sen sijaan kun mennään kolmattakymmentä niin lässähtäneitä ja lihonneita, periksi antaneita alkaa tulla vastaan aina vain enemmän. Hyväkuntoinen ja ryhtinen kroppa kaunistaa tai komistaa, vaikkei kasvot kummallisemmat olisikaan, ja hoikat kasvot mielletään yleensä kauniimmiksi kuin pullaposkiset tai roikkuvat.
Kaiken lisäksi keskipituus on kasvanut koko ajan, joten nuoret ovat pidempiä ja se saa kropan näyttämään paremmalta jos muutenkin on normipainossa. Vielä kun ottaa huomioon nuorten naisten vanhempia huolitellumman meikkauksen ja hiusten hoidon hyväksynnän tarpeessa, niin saadaan kauniita yksilöitä.

Jokainen voi tehdä ihmeitä ulkoiselle ilmeelleen kun laihduttaa läskit pois ja kasvattaa lihasta sekä ryhtiä painoharjoittelulla, aerobisella sekä venyttely-liikkuvuusharjoittelulla, siis bodaa kehoaan ja syö terveellisesti ja hyvin. Siitä saa vielä itsevarmuutta ja positiivisuutta joka kaunistaa/komistaa entisestään.

Eli on kuitenkin mahdollista että rumat vähenee. En ottanut huomioon että vanhana on ruma ja lihava vaan. Vaan nuoria tarkoitin.

kairamo
Seuraa 
Viestejä1517
Liittynyt13.12.2006
durbutter
Barbaari

Olen samaa mieltä.
70% suomalaisista sopivan ikäisistä (16-35v) naisista kelpaisi minulle ulkonäön puolesta.

Muualla maailmassa tilanne menee toisinpäin, ulkomaalaiset naiset ovat mukavia mutta rumia.

Sanoisin että kauniita naisia löytyy pääosin seuraavista maista:

Pohjoismaat
Saksa
Hollanti
Belgia
Britannia (ihan oikeasti)
Australia
Venäjä
Ukraina
Valko Venäjä
Puola
Tsekki
Slovakia
Slovenia

No on "Pohjoismaalla" ja Britannialla sentään vissi ero.

http://www.youtube.com/watch?v=hpWnpG8yXRk

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
(Axel Oxenstierna)

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
durbutter
Barbaari

Olen samaa mieltä.

Niin tietenkin luonteen takia.

Itselleni se on paljon tärkeämpää kuin mitä ulkoinen kauneus. Ei oikeastaan ulkoisessa kauneudessa ole mitään valitettavaa. Paitsi ehkä se että suomi tulee ylipainoisuustilastoissa heti USAn jälkeen.

Vierailija

Miten niin rumat ovat kuolemassa sukupuuttoon ?
Kauniista ihmisistä Kuopiossa napattu kuva : Kuopion kaupunginjohtaja?(Petteri Paronen) viihteellä :

Vierailija
tiäremiäs
Eli on kuitenkin mahdollista että rumat vähenee. En ottanut huomioon että vanhana on ruma ja lihava vaan. Vaan nuoria tarkoitin.

Muista sekin että sinä itse vanhenet, silloin nuori polvi näyttää entistä kauniimmalta, koska se on harvinaisempaa herkkua.
Kyllä nuoret on varmasti aina olleet yhtä kauniita keskimäärin, mutta nykyään on parempi ehostaa sitä kauneutta paremman rahatilanteen takia, ja myös vartalon muokkaus liikunnalla on suositumpaa ja tiedot dieettiruokavalioista parempia.

Vierailija

Elän vielä!

Tosin en liiku ulkona kuin yöaikaan, jos silloinkaan, lukuunottamatta kauppareissuja. Olette ehkä siksi säästyneet minulta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat