Seuraa 
Viestejä13176

Millä saan deodorantin pois t-paidasta, aina sotkeutu kainalot.

Olen yritänyt laittaa vähemmän deodoranttia, että hyvät t-paidat ei mene pilalle.

Teenkö jonkun virheen vai mikä on normi, että ei paidan kainalot sotkeudu.

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (20)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä40072

Kyllä pesuprosessissasi on joku virhe, mikäli deodorantti ei lähde. Aseta pesuparametrit vaate- ja pesuainevalmistajien ohjeen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
tiäremiäs
Eikö kukaan tiedä vastausta

Kysymykseesi on runsaasti vastauksia, sitä pitäisi kai vähän tarkentaa.

tiäremiäs
Kuivunut deodorantti ei lähde pois kainalon kohdasta t-paidassa.

Sitä on siihen aina tarttunut.

Leikkaa saksilla kohdat pois. Jos tarviit parempia vinkkejä, kerro vaikka mistä deodorantista on kysymys ja minkälaisista tahroja ym.

tiäremiäs
Rexonaa on ja se on tahmannut kainalosta siihen paitaan.

Eli se on siinä taitteessa missä hiha ja muu paita kohtaa. Toki alapuolella.

Toki sitä on myös hien mukana valunut, koska on niin laajasti siinä kohdassa.

Niitäkin löytyy useita vaihtoehtoja, lisäksi spray, roll-on ym.
En viitsi vastata jos joutuu kysymään monta kertaa samaa asiaa.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä19771

Jotkut roll-onit tosiaan jättää ikäviä jälkiä asuihin vaikka kuinka pesisi. Oikeastaan ainoa keino on vaihtaa toiseen tuotteeseen. Rexonalla on ainakin naisten tuoksuissa sekä tahraavia että tahraamattomia vaihtoehtoja, mutta kokeiluksi menee...

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

tiäremiäs
Roll-on on.

Antamillasi tiedoilla ei pysty kertomaan, kokeile liottaa alkoholilla. Kannattaa käyttää spraydeodoranttia mielummin, suihkuta vain pieni määrä.

Itse aikoinaan vaihdoin deodorantin antiperspiranttiin. Mutta kesäpaidoissa antiperspirantti jämähti kainalon seutuun vielä jankkimaisemmaksi kuin deodorantti.

Ei auttanut muu kuin ryhtyä käyttämään vaan tietyä yhtä kesäpaitaa saunan raikkaana ilma tehoaineita ja tuhota muut halvat kesäpaidat dödöillä sum muilla kemikaaleilla.

Pitää dödötä koko paita. Se tuoksuukin kenties paremmalle sitten, vaikka saattaahan tiäremiehen hiki tuoksua luonnostaan aivan ihmeelliselle kuin hyvä hunaja?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä40072

Ai jaa, se on sitten deodorantin valinnasta kiinni. Nivean hajuttomalla deodorantilla ei ole koskaan ollut tuollaisia ongelmia, ei myöskään sillä "tytönhajuisella".

Uskoisin, että jo pelkästään tampoonin käyttö kainalossa vähentää ongelmaa. Pikkuhousunsuojat varmaan auttavat myös. Kaipa ne pitää jotenkin harsia sinne paidan kainaloon.

Totuuden sanoja kirjoitti Pubi, tuo pikku midinetti.

Vielä kuusikymmenluvulla daamien paremmat leningit ommeltiin villakankaasta. Koska sen peseminen oli työlästä, varustettiin koltut hikilapuilla, monenkertaisilla puuvillakangasläpäreillä. Käytön jälkeen kainaloon harsitut hikilaput ratkottiin irti ja pestiin. Itse puku raikastui tuulettamalla.Ekologista tänäänkin.

Pikkuhousunsuojien sijasta suosittelen Tena-virtsankarkailusuojia, jotka poistavat hajua. Niitä valmistetaan myös miehille.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä19771
tiäremiäs
Täytynee kattoo joku hyvä dödö.

Rexona ainakin on tehokasta, ei mitenkään haise hiki. Sotkee kuitenkin paidat.

Lähinä t-paitoja käytän aluspaitoina, en yleensä hiippaile ne päällä missään.

Rexonalla on sellasia dödöjä, missä lukeepi "white mark protection" ja onpi t-paidan kuva siinä samaisessa lappusessa. Ne ei tahraa.

Vai vielä tenaa

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Innovoin vain Pubin innoittamana kertakäyttöisiä hikilappuja. Ja sitten vielä ihmetellään, missä kaikki nykyajan nerot piilee..

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662

Apteekista saa sellasta ainetta, että sitä kun pistää kainaloon, niin ei tule sieltä hikeä viikkoon. En muista mitä ainetta.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

syytinki
Seuraa 
Viestejä10475
Mummo
Totuuden sanoja kirjoitti Pubi, tuo pikku midinetti.

Vielä kuusikymmenluvulla daamien paremmat leningit ommeltiin villakankaasta. Koska sen peseminen oli työlästä, varustettiin koltut hikilapuilla, monenkertaisilla puuvillakangasläpäreillä. Käytön jälkeen kainaloon harsitut hikilaput ratkottiin irti ja pestiin. Itse puku raikastui tuulettamalla.Ekologista tänäänkin.

Pikkuhousunsuojien sijasta suosittelen Tena-virtsankarkailusuojia, jotka poistavat hajua. Niitä valmistetaan myös miehille.

Pubin aatos on todella hyvä ja nykyisin on noita sukkahousuja. Niistä vain pala irti ja neuloo taskuksi. Voi vaihtaa uuden suojan näppärästi. Tytöiltä saa varmasti käytettyjä sukkahousuja ja alapäänsuojia eli ekologisuus kunniaan.

Itse olen ratkaissut asian sosiaalisuuden pohjalta. Joku juttu väitti tutkitun, että miähinen hiki helpottaa naisten kuukausittaisia kärsimyksiä. Pelkästä hyväntahtoisuudesta olenkin jättänyt dödön pois. Joskus on kuitenkin pakko käyttää (esim. saunassa), että ihan ehdoton ei kannata olla.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat