Kenelle voi reklamoida Nokian insinöörien militarismista?

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Ongelma on seuraavanlainen.

Jotta voisin hoitaa kommunikaation minun ja lähiympäristöni välillä tarvitsen ylikansallisen kapitalistiriisto yhtiön kulutushyödykkeen sitä varten, enhän voi vangita viattomia kyyhkysiä viestin viejikseni.

Kännykkäni on halpismalli vuodelta 2005 ilman mitään herkkuja.

Vaikka tallennan sanakirjaan sanan sivari ja kirjoitan sanantunnistuspäällä antaa se vastakohdan -ritari-, mikä on -tin ja -leen -tumaista ja suututtavaa.

Peruste ei voi olla se että sivari on puhekieltä eikä kirjakieltä.
Esimerkiksi kun lisään lauseen yhdeksi sanaksi "sotilasonälykäs" ei se häviä seuraavalla kirjoituskerralla kun avaan tekstinkirjoitusruudun.

Osaako joku kertoa kannattaako minu reklamoida tästä poliittisin motiivein tehdystä kettuilu-koodista Nokian johtoportaaseen???

-

Kommentit (2)

MaKo71
Seuraa 
Viestejä1467
Liittynyt15.11.2006
baal1984

Vaikka tallennan sanakirjaan sanan sivari ja kirjoitan sanantunnistuspäällä antaa se vastakohdan -ritari-, mikä on -tin ja -leen -tumaista ja suututtavaa.

Siis eikö tämä tarkoita sitä, että Nokian koodaajien mielestä "sivari = ritari" eli itse asiassa he ovat nimenomaan pasifistisiä pitkätukka-sivareita?

Mutta asiaan: Jos oikein olen asian ymmärtänyt, se automaattitäydennyksen sanasto pelaa aakkosjärjestyksen perusteella ja siten se osaa täydentää tietyissä tapauksissa sanastosta vain ne sanat, jotka ovat aakkosissa ensimmäisinä (sivari ja ritari kirjoitetaan samoilla napeilla, eikös, ja ritari on aakkostossa edellä).

Vierailija

Nokia ei itse tee tekstinsyöttövärkkiä, vaan alihankintana se tulee. Ymmärtääkseni haukut voi osoittaa Nuance Communications Inc:ille. Niitten sivulla onkin palautelomake

Tuolla voitte leikkiä ennustavalla tekstinsyötöllä myös ilman luuria! http://www.t9.com/

Uusimmat

Suosituimmat