Tunnen itseni tylsäksi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Yhen entisen muijan kaa oon alkanu vähän seurustelemaan mutta tunnen itteni niin tylsäks enkä keksi mitään hauskaa puhuttavaa. Se on enemmän hän kuka puhuu ja mä vaan kuuntelen. Jotain mun on tehtävä asialle. Keksikää mitä hauskaa voisin puhua

Kommentit (4)

Vierailija
nuubi
Yhen entisen muijan kaa oon alkanu vähän seurustelemaan mutta tunnen itteni niin tylsäks enkä keksi mitään hauskaa puhuttavaa. Se on enemmän hän kuka puhuu ja mä vaan kuuntelen. Jotain mun on tehtävä asialle. Keksikää mitä hauskaa voisin puhua

Kun olet jo tuossa tilanteessa niin puhumisellasi ei enää ole merkitystä. Monille naisille esileikin eräs muoto on oman äänensä kuunteleminen. Naisten viinipiirianalyyseissä - näin olen ymmärtänyt - hyviä kuuntelijoita arvostetaan parisuhteessa paljon enemmän kuin hyviä puhujia.

Vain iskuvaiheessa puhumisella on merkitystä, jos naistutkimukseen on uskominen. Tätä vastaan tosin sotii monissa makuuhuoneissa vuoteen päätyseinän ryijyyn kirjaillut lauseet "tosimies ei puhu vaan pussaa" ja Jeesus ompi turvanamme".

Vierailija
nuubi

Vitsaile hänen painostaan ja ulkonäöstään, näin saat aikaan "kiihkeän" ihmissuhteen. Jos koet olevasi tylsä parisuhteessa, niin siinä tapauksessa kehotan etsimään uusia inspiraation lähteitä muualta, romantiikka luo ainoastaan henkistä latteutta.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Puh auttaa.

Täältä voit saada ehkä vinkkejä:
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?f=5&t=22745
Muutenkin uloste aiheiset keskustelut ovat mielenkiintoisia.

No okei, en ehkä ole hyvä neuvoja tässä asiassa. Naiset ovat niin huumorin tajuttomia. No enpä osaa sannoo, itse tunnun olevan aika tahattomasti huvittava, kun olen vähän pihalla kaikesta aina. Mulla on monesti vähän turhan hidas sytytys, niin ymmärrän väärin asioita.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Hei nuubi, kun sinä astut huoneeseen, tuntuu siltä, kuin joku poistuisi...

Ei vaineskaa!!! Kuulehan nyt. Sinä olet olemassa juuri sellaisena kuin olet ja sinun partnerisi joko rakastaa tai ei rakasta sinua juuri sellaisena kuin olet.
Toisin sanoen: Älä yritä luoda mitään kulissia itsellesi, koska sitten olisit kulissisi vanki!
Se oli muistaakseni Juice Leskinen joka kerran lausui:
"Sellaiselle naiselle, jonka seurassa minun kaikkein vähiten tarvitsee luopua omasta itsestäni, saattaisin sanoa `Rakastan Sinua`".

Uusimmat

Suosituimmat