Siepattu?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitähän tälle sivustolle on tapahtunut? Vielä eilen se toimi ja oli ihan erinäköinen. Nyt siellä on jotain amerikkalaista sontaa.

http://www.narsistienuhrientuki.info/

Kommentit (12)

Vierailija

Narsut saivat tarpeeksi uhreja kerättyä tuolla sivustolla jo, parempi siivota jäljet ennen kuin poliisi keksii mitä kautta ne "orjansa" löysivät.

Vierailija

Samalla kun kiitän Armitagea asiallisesta Tiede-palstan vastauksesta, esitän toivomuksen, että hänkin joskus kohtaisi oikean narsun.

Vierailija

Narsisteja ole olemassakaan. Sairaalloisen huonon itsetunnon omaavien ihmisten keksimää legendaa.

Tähän tulokseen tulin viime sunnuntaina jouduttuani selvittelemään edellisen päivän tekosiani. prkl.

Vierailija

Ikävä kyllä siskoni on sellainen.

EDIT: Siksipä juuri vastasin tuolla tavoin. Tuolla sivustolla ei saanut esittää kommenttia siitä, että olisiko mahdollista että narsistit etsivät uhreja palstan avulla.

Helpointahan on solmia suhde sellaiseen henkilöön, joka on selkeästi ollut aikaisemmin narsun narutettavissa.

Vierailija

Haluaisin saada asiallisen vastauksen. Tietääkö kukaan keskustelupalstaa, jossa joku osaisi kertoa, mitä tuolle sivustolle on tapahtunut?

Vierailija

Armitage, toivottavasti et ole leimannut siskoasi narsistiksi liian heppoisin perustein. Kyseessä on vakava luonnehäiriö, josta löytyy paljon kirjallisuutta.

Narsistit tuskin etsivät uhrejaan tuolta palstalta, sillä he ovat ihmisiä, jotka viimeksi saavat tietää, että he ovat narsisteja eivätkä sittenkään sitä myönnä.

Narsu ei myöskään naruta uhrejaan, vaan alistaa heidät.

Sorge, jos olen tosikko, mutta kyseessä on minulle vakava asia. Narsun jäljiltä ei ruoho kasva.

Vierailija
Ronski
Haluaisin saada asiallisen vastauksen. Tietääkö kukaan keskustelupalstaa, jossa joku osaisi kertoa, mitä tuolle sivustolle on tapahtunut?

Tuskin sitä on siepattu; sen vuosimaksua ei ole maksettu, joten operaattori sivu on tullut esille, missä on myös edelleen tieto siitä, kuka oli maksaja.

Vierailija
mensaani
Ronski

Tuskin sitä on siepattu; sen vuosimaksua ei ole maksettu, joten operaattori sivu on tullut esille, missä on myös edelleen tieto siitä, kuka oli maksaja.

Juuri näin. Nimipalvelussa olleen domain-nimen sopimus umpeutui, kukaan ei maksanut sitä ehkä uudelleen ja sitten tuo joko meni operaattorille tai joku aktiivinen domain-kaappailija osti sen sutena itselleen. Tämä viimeinen vaihtoehto on varmaan se oikea, tuollahan on juuri tuollaista tuuba-soopaa mikä on näille ominaista.

Vierailija

Kiitos vastauksista!

Mihinkähän yhdistyksen rahat ovat menneet? Tietääkseni se saa Raha-automaattiyhdistykseltä avustuksia.

Vierailija

Minun näkemys narsistien uhreista oli että heidän pyrkimys oli mustamaalata, saada vallantunne, ihmisiin jotka kokivat alistaneensa heidät. Siitä on kauan kun palstalla hetken vierailin ja pyytäessäni poistuttuani periaatteen vuoksi poistamaan nimimerkkini.. Palstan ylläpitäjän kommentti oli että koska he eivät käskytä minua, niin jospa minä en käskyttäisi heitä ja että poistamisen syynäni todennäköisesti oli että rekistöröityisin palstalle toisella nimimerkillä tämän jälkeen.. Kommentit olivat mielestäni lähinnä narsistisia.. Ja minun kerrottii aiheuttaneen väsyneisyyttä ylläpidossa.. Eli minut haluttiin syyllistää..

Mielestäni eduskuntaan viime vaaleissa narsistien uhrien tuki asiaa apunakäyttäen pyrkinyt juristi, joka on narsistien uhrit ry:n perustajajäsen ja julkisuudessakin uhriudestaan puhunut nainen on rohkea nainen.. Hänen mies on narsisti.. On kaikkien etu että julkisesti kaikki tietävät kyseisen naisen olleen uhri.. Ja erittäin rohkea hän on siinämielessä että hän on niin avoimesti asiasta keronut, eikä pelkää narsistin (mihensä) kostoa asian vuoksi..

Jo pelkästään järjestön nimi Narsistin Uhrit on syyllistävä.. Ehkä narsismin uhrit osoittaisi hitusen ymmärrystä kyseistä kehityshäiriöstä käsrsivää kohtaan. Maan johtava persoonallisuushäiriöiden tutkija Tähkä. On kirjoittanut että yleensä kaksi persoonallisuushäiriöistä sitoutuu toisiinsa. Terve itsetuntoinen ei anna kohdella itseään väärin. Uhreille tämä uutinen oli shokki.. Kuinka heitä jo muutenkin kovia kokeneita syyllistetään.. Vaikka kysymys on suorastaan vain pyrkimyksestä auttaa..

Uhri pääsee uhriudesta vain näkemällä itsensä. Narsisti syyllistää ei ihminen jonka itsetunto on terve. Palstalla oli myös itseään näkeviä ihmisiä. Joiden päämäärä ei ollut vain syyttävään sävyyn puhua siitä kuinka paha joku on ollut.. Kun puhuminen ei edes useilla ollut tyyliä "hän kun teki minulle näin ja näin" jolloin tehty kipu tulisi esille vaan tavallaan haluttiin nousta narsistin yläpuolelle, olemalla itse narsisteja ja tuomita ja syyllistää..

Useimmat uhrit luultavasti ovat lukeneet kaiken narsismista kuin uskovainen kaiken raamatusta, jotta voivat saadun tiedon avulla löytää narsismin piirteitä jostain joka on kohdellut häntä omasta mielestään väärin ja tuomita diagnoosi kriteereillä.

Vierailija

Jorma Tähkän ajatuksista..

http://www.mielenterveys-taimi.fi/miele ... 4_4/12.htm

Kasvatus nähdään temppukokoelmana, eikä äidin ja lapsen suhteen inhimillistä kudosta ymmärretä. Äitiydellä ei ole arvoa, vaan äitien pitäisi käydä töissä. Se tosiasia, että ihmisen kuva itsestään voi syntyä vain henkilökohtaisessa rakastavassa suhteessa, hämärtyy, ja yksinäisyys ja välineellisyys lisääntyy

oli erityisen ilo lukea..

On olemassa narsistisia yhteisöjäkin ja luulen että etenkin lapsi voi aistia narsismin, tunnekylmyyden ja ahdistua..

Jonkin yhteisön syyllistävä henki, esim. lapsen ja vanhemman suhteen läheisyydestä, jos siinä ei masennuksen kaltaista liimautumista toisiin on suorastaan kamalaa..

Äitien tulisi sokeasti kuunnella vaistojaan.. koen että olin huono äiti kun yritin liian kauan viedä lastani väkisin kouluun johon hän ei pystynyt menemään..

Onnekseni olen nyt luottanut itseeni.. Kun lapsi tottui käymään toisessa koulussa ja ehti olemaan siellä vain "pari kuukautta" niin siitäkin kun halusin lapseni musiikkiluokalle nostettiin tuomitseva haarukka. Musiikkiluokalle oli vaikea päästä. Testi oli kuulenma vaikea ja siinä täytyy olla musikaalisesti lahjakas sen läpäistääkseen..

Oma ajatukseni oli että musiikkiluokalle päässeillä olisi eniten, muihin luokkiin verrattuna, samantyyppinen ajatusmaailma ja olin ehkä oikeassa..

Lapseni on tyytyväinen. Hän sanoi kysytttyäni että luokka on vaikuttanut parhaalta luokalta tähän mennessä. Ja hänen ranteessa oli tänään käsintehty koru, jonka hän oli saanut uudelta luokkakaverilta. Koru jo itsessään oli luovuutta osoittava ja lapseni nimi korussa kuvasti "jotain" mitä aiemmassa "paras kaveri" suhteessa ei ollut..

Vierailija

Ihminen voi tuntea itsensä narsistin uhriksi, vaikka ei olisi "alistunut". Voimakkaimmin narsisti käy juuri niitä vastaan, jotka eivät alistu. Työpaikassani narsisti juonitteli ja valehteli niin paljon, että työyhteisön toimintakyky lamaantui eikä siitä notkosta ole vieläkään noustu, vaikka narsisti irtisanoutui kuukausi sitten.

Uusimmat

Suosituimmat