Miten parannat elämänlaatuasi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Millä asioilla parannat elämänlaatuasi? Mikä tekee sinut iloiseksi? Anna vinkkiä tai kerro oma pieni tarina meille kaikille, siitä maksetaan hyvää mieltä

Tänne vain kaikki valelemaan elämänlankoihimme ideoita elämänlaadun parantamiseksi sanoin, kuvin, vaikka äänin tai kerro tarina

Ihan pienikin asia voi muuttaa jonkun elämän, joten älä edes epäile, ettemmekö haluaisi tietää sitä yhtä palavasti kuin kaikki muutkin asiasi. Jaettu ilo on paras ilo! Mikään ei ole vähäpätöisempää kuin sen vähäpätöisimmänkin sanomatta jättäminen

By the way...
Voit myös kertoa ihan vaikka vain mikä piristi sinun päivääsi

Kommentit (13)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Masturboin. Usein.

Ja joskus herkuttelen, ihanilla ruuilla. Sienisalaatti.. tai juustofondyy.. aah.. alla pollo.. mäti smetanan kanssa<3 katkarav...

Okei, eiköhän se yksi suuri juttu ole myös musiikki ja sen kautta saatava mieliala tilanteeseen sopien.

Enää minun ei kuitenkaan ole mahdollista saavuttaa kovinkaan leppoisaa fiilistä niinkuin ennen, kun olen miettinyt liikaa asioita. Olen turmellut käsitykseni elämästä, tästä ei ole enää paluuta. En ole masentunut, tiedän vaan tavallaan liikaa, tai oikeastaan olen vain myöntänyt tiettyjä asioita itselleni minkä seurauksena elämältä on kadonnut pohja kokonaan. Pitäisi ehkä alkaa uskovaiseksi.

くそっ!

Vierailija
Ronron
Masturboin. Usein.

Ja joskus herkuttelen, ihanilla ruuilla. Sienisalaatti.. tai juustofondyy.. aah.. alla pollo.. mäti smetanan kanssa<3 katkarav...

Okei, eiköhän se yksi suuri juttu ole myös musiikki ja sen kautta saatava mieliala tilanteeseen sopien.

Enää minun ei kuitenkaan ole mahdollista saavuttaa kovinkaan leppoisaa fiilistä niinkuin ennen, kun olen miettinyt liikaa asioita. Olen turmellut käsitykseni elämästä, tästä ei ole enää paluuta. En ole masentunut, tiedän vaan tavallaan liikaa, tai oikeastaan olen vain myöntänyt tiettyjä asioita itselleni minkä seurauksena elämältä on kadonnut pohja kokonaan. Pitäisi ehkä alkaa uskovaiseksi.

Tänä aamuna minut teki iloiseksi tiede-foorumi ja syvärentoutus mieltä ylentävillä sekä erinomaisen hellivillä itsesuggestioilla. Aamupala oli myöskin hyvää. Salaattia, savulohta ja näkkileipää violan chili-paprika levitteellä, sekä kananmunia ja mansikkamehua.

Vierailija

Noin yleistäen voisi sanoa, että elämänlaatua parantaa, kun saan suunnitella jonkin mieluisan tekemisen ja sitten tehdä sen. Sen ajattelu etukäteenkin tekee iloiseksi. Mieluisat tekemiset pitäisi kuitenkin olla ns. terveydelle hyviä asioita (ei viinaa tai tupakkaa). Kysymys voi olla vaikka harrastuksestakin. Se on myös mukavaa, kun voi ponnistella sopivan verran jonkin asian eteen: haaste on juuri sopivan suuruinen omille aivoille tai lihaksille.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
gamma
Mieluisat tekemiset pitäisi kuitenkin olla ns. terveydelle hyviä asioita

Miksi?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb
gamma
Mieluisat tekemiset pitäisi kuitenkin olla ns. terveydelle hyviä asioita

Miksi?

En koe, että epäterveelliset asiat kohentaisivat elämänlaatuani. Monesti siihen hyvään oloon liittyy mulla vahvasti se, että tunnen saaneeni jotain aikaan. Menettäisin siitä saamani "ylpeyden" tunteen täysin, jos yrittäisin saada hyvää oloa aikaiseksi esim. päihteillä. Elämänlaatuani sen sijaan kohentaa todella paljon se, kun tiedän että nauttimistani asioista ei ole ainakaan haittaa.

Vierailija
Olli V
Jukurttia, [size=150:20q4joyo]runkkausta[/size:20q4joyo], [size=200:20q4joyo]piereskelyä[/size:20q4joyo].

Musta hyvä ja huolellisesti suunniteltu ruoka parantaa elämänlaatua ja muistathan Olli reseptini piereskelynautinnon maksimoimiseksi?

Runkkaaminen tai toista ihmistä runkkaamiseen käyttäminen parantaa elämänlaatua, sillä "If u dont use it u loose it".

Kuulin juuri villin huhun vesimelonin suotuisista vaikutuksista runkkaamiseen.

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Urheiluharrastukset parantavat elämänlaatua. En ole kylläkään sellainen ihminen, että nauttisin useinkaan itse urheilusuorituksesta, vaan euforisesta olosta liikunnan jälkeen. Tietysti yleiskunnon paraneminen auttaa jaksamaan arjen pyörittämistä paremmin. Ainakin minulla liikunta myös poistaa ns. arkivitutusta, eli harmia pienistä, lopulta aika mitättömistä asioista. Isompia ikäviä juttuja ei tietenkään liikunnalla saa pois.

Perheen kanssa vietetty aika on aina hyväksi. Hyvä ruoka ja sen laittaminen, hyvät elokuvat ja viinaksien tissuttelu parantavat myös elämänlaatua. Jotenkin epäterveellisestä herkullisesta ruoasta ja alkoholistakin nauttii puhtaammalla omalla tunnolla, kun vastapainoksi on terveellisiäkin harrastuksia.

Vierailija
asdf
En ole kylläkään sellainen ihminen, että nauttisin useinkaan itse urheilusuorituksesta, vaan euforisesta olosta. Perheen kanssa viinaksien tissuttelu parantavat elämänlaatua.

Minä parannan tänään elämänlaatuani tissuttelemalla kenties kokonaisen pullollisen punaviiniä illan mittaan. Tein törkeän hyvää kanakeittoa, jolla sivelen makuhermojeni nystyröitä mitä pikanteimmalla tavalla pitkin iltaa. Resepti on niin salainen, etten voi moista terveyspommia paljastaa tässä tai joutuisin tappamaan teidät kaikki heti paljastuksen jälkeen.

Vierailija

Aurinkoisina kesäpäivinä uin hitaasti ja nautinnollisesti niin että vesi hivelee koko kehoani liukuessani tyynessä järvessä eteenpäin. Tietyssä uimapaikassani voin jättää bikinitkin rantsuun jos muita ihmisiä ei näy mailla halmeilla.

Aurinkoisina syksypäivinä käyskentelen metsässä ja nautin raikkaasta ilmasta jota pakkanen on yöllä pannut.

Talvipäivinä vetäydyn pimeän tullen kylpyammeeseen ja tukin kaikki valonreiät niin että pimeydessä voin nähdä näkyjäni jos hyvin käy.

Kevätpäivinä syöksyn parvekkeelle istuskelemaan aurinkolaikussa kalastajanhattu korvilla niin ettei sentään pahasti häikäise.

Kaikkina aikoina naputtelen hassunhauskoja kommentteja nettiin, lääpin mirrejäni ja katselen elokuvia ja tv-sarjoja mieheni kanssa niinä aikoina kun emme ole luonnossa viipottamassa. Joskus tulee jopa luettuakin kirja tai pari. Ristikoitakin yritän täyttää, vaikka harvemmin saan koko lehden kaikki tehtävät ratkaistua.

Ja yöt voi nukkua ja toisinaan nähdä hemmetin mielenkiintoisia ja outoja unia.

Vierailija

Tänään parannan elämänlaatuani laadukkaasti lakaisemalla kaiken laaduttomuuden pois silmistäni raottaen samalla vilpittömän vilpillisesti korkkia nuuhkaisten lauantaituoksuja ihmeellisessä, mutta niin innoittavassa seurassa.

Vierailija

Paransin elämänlaatuani ottamalla uuden kissan. Näin harvinaislaatuisen ihmissosiaalista kissanpentua en ole kyllä kuunaan tavannut (aiempien kissojeni kohdalla).

En tiedä miten kahden vanhemman kissani elämänlaatu tästä eteenpäin suttaantuu. Pöljäkkeet pelkäävät pennunrääpälettä, joten tulen pitämään mirrit jonkin aikaa erillään ettei tule mitään draamoja ja tragedioita.

Uusimmat

Suosituimmat