Mitä minulta puuttuu juuri nyt?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kerro sanoin, kuvin, äänin tai miten tahansa mitä sinä tunnet että sinulta puuttuu juuri nyt.

Onko se auto, tulitikku, puu, pihvi, tunnetila, olotila, tms.

Tähän sinä voit vuodattaa meidän kaikkien kirottavaksi sinulta puuttuvaa asiaa. Kenties voimme jopa auttaa sinua jotenkin!! Joka tapauksessa meitä kaikkia yhdistää käsittämätön uteliaisuus tietää mitä sinulta puuttuu juuri nyt!

Sivut

Kommentit (20)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Tyttöystävä. Tosin kuka tahansa ei kelpaakaan, olen nirso tämän asian suhteen. Alkaa ahdistaa suunnattomasti jos se ei ole lähes täydellinen minulle. Tulen siis varmaan viettämään loppu elämäni yksin

Piirtopöytä puuttuu, jonka pistinkin siis tilaukseen jo. Kohta ei puutu.

Ja työpaikka. Muttakun koen suunnattoman mahdottomaksi vain lähteä tuonne kaupungille hakemaan jotain paikkoja.. pitäisi olla sosiaalinen ja fiksu.. enkä itseasiassa edes osaa, olen nykynuorison uusavuttominta kärkikastia.

くそっ!

Vierailija

Hmmm. Sanotaanko, että multa puuttuu vireämpi kulttuuri- ja tiedeympäristö. Eli sellainen kaupunkiympäristö, jossa olisi loputtomasti mahdollisuuksia mm. viihde-elämyksiin, kouluttautumiseen, erilaisiin työtehtäviin ja moneen muuhun inspiraatioon. Tämä nykyinen asuinpaikkani on siihen liian pieni ja hitaasti muuttuva. Tykkään myös shoppailla, joten siihenkin haluaisin enemmän valinnanvaraa. Lisäksi puuttuu lämpimämpi ilmasto.

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
Ronron
el6
Elämäniloa.

*halaus* raukka

Kiitos. Vaikkakin jos näkisit mut , et varmasti halaisi.
Kaikki tuntuu vaan taas siltä, kuin kävelisi jähmeässä paskassa ilman suuntaa.
Paskaaks tässä kitiseen, päivä se on huomennakin. Ehkä jopa parempi.

.

Vierailija
el6
Ronron
el6
Elämäniloa.

*halaus* raukka

Kiitos. Vaikkakin jos näkisit mut , et varmasti halaisi.
Kaikki tuntuu vaan taas siltä, kuin kävelisi jähmeässä paskassa ilman suuntaa.
Paskaaks tässä kitiseen, päivä se on huomennakin. Ehkä jopa parempi.

Varmasti jokaisen elämässä on synkät hetkensä, synkät aikansa. Kyllä se aurinko nousee huomennakin. Lopulta kehoitan vakavasti miettimään mitä minä sanon nyt: Sinä itse päätät olotilastasi.

Sinä voit päättää omasta suhtautumisestasi elämässä tuleviin vastoinkäymisiin ja toisaalta omiin vaatimuksiisi elämäsi suhteen.

Esimerkiksi jos joku pöllii sun lompakon. Voit suhtautua siihen hyvin monella tavalla. Voit vittuuntua siitä ja masentua, kun tiedät miten paljon rahaa meni ja miten kova vaiva henkilökorttien, tms. uushankinnassa on. Toisaalta voit ajatella, että se on vain osa elämää ja elämään kuuluu vastoinkäymiset. Ei ole ihan sama miten suhtaudut, sillä vittuuntuneisuudella on tapana kertaantua ja ruokkia itseään.

Tämä maailma on täynnä mahdollisuuksia.

http://www.youtube.com/watch?v=7kwM_AXWnNw

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007

Oot mallas aivan oikeassa, asenteesta se on kiinni. Ei tässä viitti ittellen enää pidempään kiukutella.

Ei muuta kylille, jaa no nyt puuttuu fyrkkaa.
Eiköhän sitäkin löydy. Järjestelykysymys.

.

Vierailija
el6
Oot mallas aivan oikeassa, asenteesta se on kiinni. Ei tässä viitti ittellen enää pidempään kiukutella.

Ei muuta kylille, jaa no nyt puuttuu fyrkkaa.
Eiköhän sitäkin löydy. Järjestelykysymys.

Itseään on hyvä kehua ja tukea, sillä itsellensä hyvän mielen aikaansaaminen on kuin pistäisi itselleen rahaa pankkiin.. Se kasvaa korkoa

Vierailija

Minulta puuttuu hyvät nahkaiset talvikengät seuraavaa talven koettelemusta vastaan. Vanahoista, Suomessa valmistetuista nahkatalvikengistä tuli kivet kannoista sisään viime talvena. Sen takia, että ovat ryhtyneet viimevuosina kylvämään pientä mutta teräväsärmäista hiekoituskiveä ympäristöön.

Kengät maksoivat 2 talvea sitten 150 euroa. Että, ei ole varaa enää tehdä montaa väärää ostopäätöstä talvikenkien suhteen.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

Aikaa ja rahaa. Molempia on sen verran, että just pärjää, mutta helpompaa ja kivempaa olisi, jos niitä olis vähän enemmän.

Vierailija
Ronron
Tyttöystävä. Tosin kuka tahansa ei kelpaakaan, olen nirso tämän asian suhteen. Alkaa ahdistaa suunnattomasti jos se ei ole lähes täydellinen minulle. Tulen siis varmaan viettämään loppu elämäni yksin

Kyllä sitä nirsoilla voi, kunhan pitää kuitenkin jalat maassa.

Ronron

Ja työpaikka. Muttakun koen suunnattoman mahdottomaksi vain lähteä tuonne kaupungille hakemaan jotain paikkoja.. pitäisi olla sosiaalinen ja fiksu.. enkä itseasiassa edes osaa, olen nykynuorison uusavuttominta kärkikastia.

Höpöhöpö! Jos ei uskallus riitä oma-aloitteiseen soitteluun ja käymisiin, niin ota yhteyttä vaikkapa johonkin rekrytointifirmaan. Itse olen tämän kesän työpaikan hankkinut jälkimmäisellä tavalla. Kyllä sinä fiksu olet, joten usko vain itseesi.

asdf
Aikaa ja rahaa. Molempia on sen verran, että just pärjää, mutta helpompaa ja kivempaa olisi, jos niitä olis vähän enemmän.

Joskus etenkin koeviikoilla tekisi mieli pysäyttää aika ja käydä lenkillä, syödä ulkona, nukkua ja höpöttää foorumilla. Kuitenkin sitä joutuu pänttäämään selkä mutkalla makaronilautanen vieressä.

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

oma aika puuttuu tyystin... yritän sitä varastaa itselleni tietokoneen avulla huoraamalla pitkin palstoja. tästä kuitenkin muodostuu ongelmaksi nettiriippuvuus jota on jo jatkunut kohta 10 vuotta. puhelin pirisee lähestulkon joka päivä vain sen vuoksi että eri työnantajat soittelevat töihin joko paikkaamaan tai vakinaiseksi vaikka itselläni on vakipaikka tälläkin hetkellä. on tarjolla metallitöistä talon rakentamisiin hommia. miksi minua ei jätetä rauhaan...?

toinen mikä puuttuu on etten osaa sanoa ei... vedän parhaillaan yli 20 tunnin työpäiviä, mutta onneksi tähän ovat jo vähän ulkopuolisetkin tarttuneet ja näin päivän pituutta on saatu lyhennettyä n. 12 tuntiin.

kolmas mikä puuttuu on tupakit... kai tulevan perheenlisäyksen vuoksi tässä täytyy tuo yli 60 savukkeen päivärytmi yrittää särkeä ja saada lopetettua.

neljäs mikä puuttuu on ammatillinen koulutus. peruskoulun pohjalla ei oikein kuulemma pärjää kun ei saa palkaa (njuu on tuo vähän yli 15 euroa+lisät aika mitätön palkka). mitähän tuo palkka olisi sitten kun kävisi ammattin itselle?

toisen polven pilkkuvirhe

Vierailija

[size=85:2h055116]

sinnipirtti
oma aika puuttuu tyystin... yritän sitä varastaa itselleni tietokoneen avulla huoraamalla pitkin palstoja. tästä kuitenkin muodostuu ongelmaksi nettiriippuvuus jota on jo jatkunut kohta 10 vuotta. puhelin pirisee lähestulkon joka päivä vain sen vuoksi että eri työnantajat soittelevat töihin joko paikkaamaan tai vakinaiseksi vaikka itselläni on vakipaikka tälläkin hetkellä. on tarjolla metallitöistä talon rakentamisiin hommia. miksi minua ei jätetä rauhaan...?

toinen mikä puuttuu on etten osaa sanoa ei... vedän parhaillaan yli 20 tunnin työpäiviä, mutta onneksi tähän ovat jo vähän ulkopuolisetkin tarttuneet ja näin päivän pituutta on saatu lyhennettyä n. 12 tuntiin.

kolmas mikä puuttuu on tupakit... kai tulevan perheenlisäyksen vuoksi tässä täytyy tuo yli 60 savukkeen päivärytmi yrittää särkeä ja saada lopetettua.

neljäs mikä puuttuu on ammatillinen koulutus. peruskoulun pohjalla ei oikein kuulemma pärjää kun ei saa palkaa (njuu on tuo vähän yli 15 euroa+lisät aika mitätön palkka). mitähän tuo palkka olisi sitten kun kävisi ammattin itselle?

[/size:2h055116]

Oliko tämä provo vai ihan totta? 60 savuketta päivässä? 20 tunnin työpäiviä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat