Intel yllätti jälleen!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tuon olisi olisi tarkoitus peräti kolminkertaistaa muisti ja kaksinkertaistaa 3D grafikka, mutta tiedä häntä

http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7571600.stm

Kommentit (7)

No-one
Seuraa 
Viestejä535
Liittynyt18.8.2008
Rikastaja
Tuon olisi olisi tarkoitus peräti kolminkertaistaa muisti ja kaksinkertaistaa 3D grafikka, mutta tiedä häntä
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7571600.stm

Itse olen jo todennut sen, että kaiken laskentatehon, minkä prosessorivalmistajat pystyvät kehittämään, pystyy Microsoft hyydyttämään mateluksi.

"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein

Vierailija
No-one

Itse olen jo todennut sen, että kaiken laskentatehon, minkä prosessorivalmistajat pystyvät kehittämään, pystyy Microsoft hyydyttämään mateluksi.

Tuohon kykenee myös Linuxit. Asenna esim. uusin ubuntu PI166 MhZ koneelle, ja näet hyvin rauhallisesti toimivia toimintoja.

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006
No-one

Siksipä kannattaakin käyttää Intelin tarjoamaa tehoa mäkeissä joihin ei asenna mitään mikkisoftan puolivalmista ja koskaan valmistumatonta tekelettä.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Vierailija

Itse uskon kyllä vakaasti intelin tulevaisuuden suunnitelmiin. Omassa "ikivanhassa" koneessani on WIN2000 Tässä on keskusprosessorina Inten Pentium 4, eli taitaa pian olla 8-vuotta mittarissa, ja 1 Megabitin levyinen "laajakaista" internettiin. Omistan myös Windows XP Pron, ja asensin sen kerran, vaan en pitänyt näkemästäni. WIN2000 ajaa suunnilleen saman asian, ja on mukavampi, eikä jumita yhtä paljoa. Moviemakerin poissaolo hieman ärsyttää. Asensin sen XP:pron nimen omaan sen takia, että kun siinä on se Movie Maker, mutta kun ei se suostu muokkaamaan Youtubesta lataamniani flashejä, jotka kumminkin käänsi aveiksi. En vaan jaksanut, niin heitin sen pois, kun en mä niitä leffoja paljoa väännä muutenkaan.

Vierailija
vihertaapero
No-one

Siksipä kannattaakin käyttää Intelin tarjoamaa tehoa mäkeissä joihin ei asenna mitään mikkisoftan puolivalmista ja koskaan valmistumatonta tekelettä.

Valitettavasti vain: http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=34483

....siksi minä suosittelen vaihtoehdoksi jotain ilmaista (vaikka rauta maksaakin)....

Herra Tohtori
Seuraa 
Viestejä2613
Liittynyt18.3.2005

Tuplatehot Intelin grafiikoissa eivät vielä paljon leukoja loksauta, kyseinen firma kun tekee lähinnä emolevylle integroituja grafiikkaratkaisuja jotka ovat ja tulevat luultavasti vielä tovin olemaan huomattavan paljon kehnompi vaihtoehto raskaan grafiikan reaaliaikaiseen renderöintiin (ts. pelaamiseen) kuin oikeat näytönohjaimet.

Ja mitenkähän se muisti triplataan jos ei muistin määrää fyysisesti lisätä? 64-bittisten prossujen muistirajoitukset kun tuskin ihan heti vastaan tulevat. Kaistanleveyden tai muistikanavien määrän lisääminen on sitten eri asia, jolloin muistia kyetään käyttämään nopeammin, mutta ei sillä muistia itsessään kyetä kasvattamaan - jos ja kun muisti tulee täyteen, ei mikään taikatemppu sinne tyhjää tilaa taio...

Capito tutto, perchè sono uno
Persona molto, molto intelligente...

-Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

If you stare too long into the Screen, the Screen looks back at you.

Uusimmat

Suosituimmat