Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Biologia ja ympäristö Evoluutio ja fossiilit Geologia, maa, meri ja ilma Historia, kulttuurit ja yhteiskunta Kemia, fysiikka ja matematiikka Lääketiede ja terveys Muut keskustelut Muut tiedeaiheet Netiketti Psykologia, aivot ja aistit Tähtitiede ja avaruus Tekniikka ja energia Testivyöhyke Tiede-lehti ja Tiede.fi Tiedevitsit kiertoon Tiedotteet Vanha keskustelualue Vapaa sana FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Tiedevitsit kiertoon KOSH pelastaa KOSH pelastaa Seuraa Viestejä45973 klo 22:02 | 22.8.2008 http://au.youtube.com/watch?v=3dSfYT2d0I8 Oliskohan tuo putoaja sitten Aweb? Vastaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Kommentit (1) Vierailija 1/1 | klo 15:12 | 29.8.2008 En se voi olla minä, koska Kosh oikeasti pelasti. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Tiedevitsit kiertoon Alueen etusivulle Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Keskustelun etusivu | Tiedevitsit kiertoon Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Biologia ja ympäristö Evoluutio ja fossiilit Geologia, maa, meri ja ilma Historia, kulttuurit ja yhteiskunta Kemia, fysiikka ja matematiikka Lääketiede ja terveys Muut keskustelut Muut tiedeaiheet Netiketti Psykologia, aivot ja aistit Tähtitiede ja avaruus Tekniikka ja energia Testivyöhyke Tiede-lehti ja Tiede.fi Tiedevitsit kiertoon Tiedotteet Vanha keskustelualue Vapaa sana
Vierailija 1/1 | klo 15:12 | 29.8.2008 En se voi olla minä, koska Kosh oikeasti pelasti. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
En se voi olla minä, koska Kosh oikeasti pelasti.