Jeesusbussi Helsingissä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Elikkäs, tuolla taiteiden yössä Elielinaukion reunaan oli pysäköity bussi, jossa oli teksti "Suomi kuuluu Jeesukselle". Sieltä ne hihhulit sitten kaiuttimillaan toitottivat tätä ilosanomaa.

Nämä tyypit siis uskoivat ihan tosissaan, että maapallo on 6000 vuotta vanha. Ja evoluutio on "Suuri Valhe". Eivätkä muuttaneet mielipiteitään, vaikka menin sinne puhumaan järkeä niille (aika moni muukin oli siinä puhumassa niille järkeä, oliko ketään muuta foorumilaista?).

Kommentit (12)

Vierailija
stume618
Elikkäs, tuolla taiteiden yössä Elielinaukion reunaan oli pysäköity bussi, jossa oli teksti "Suomi kuuluu Jeesukselle". Sieltä ne hihhulit sitten kaiuttimillaan toitottivat tätä ilosanomaa.

Nämä tyypit siis uskoivat ihan tosissaan, että maapallo on 6000 vuotta vanha. Ja evoluutio on "Suuri Valhe". Eivätkä muuttaneet mielipiteitään, vaikka menin sinne puhumaan järkeä niille.

Yritit siis käännyttää uskovaisia pois uskostaan eli teit ateistista lähetystyötä. Etkö huomannut, että olit hyvin samankaltainen heidän kanssaan?

Vierailija
anomalia
stume618

Nämä tyypit siis uskoivat ihan tosissaan, että maapallo on 6000 vuotta vanha. Ja evoluutio on "Suuri Valhe". Eivätkä muuttaneet mielipiteitään, vaikka menin sinne puhumaan järkeä niille.

Yritit siis käännyttää uskovaisia pois uskostaan eli teit ateistista lähetystyötä. Etkö huomannut, että olit hyvin samankaltainen heidän kanssaan?

Eihän auttaminen ole väärin, tosin nuo seikkailijat pysyvät kaivossa ja pyrkivät vetämään auttajat alas luokseen.

bosoni
Seuraa 
Viestejä2704
Liittynyt16.3.2005

Onhan noita. Useampana lauantaina rautatieasemalla on joku toitottanut Jeesuksen sanomaa mikrofoniin, ja lukuisat lappusten jakajat ovat tyrkyttäneet hengentuotteitaan.

Mutta mitä siitä? Kuka jaksaa jäädä inttämään?

Jos sorruin (taas) virheeseen, niin tukka varmaan vain oli silmillä, kuten kuva osoittaa...

Vierailija
bosoni
Onhan noita. Useampana lauantaina rautatieasemalla on joku toitottanut Jeesuksen sanomaa mikrofoniin, ja lukuisat lappusten jakajat ovat tyrkyttäneet hengentuotteitaan.

Mutta mitä siitä? Kuka jaksaa jäädä inttämään?

Voi niitte kanssa jäähä inttää jos ne suuttuu siitä tai inttää jotai hassuu takas.

Vierailija

Aina puhutaan maailman monimuotoisuudesta,mutta jo tarkastelemalla tämän ketjun mielipiteitä, niin näkyy, että "omat mielipiteet" ovat oikeita ja ainoita hyväksyttäviä.
Jokaisella on oikeus olla myös väärässä!
Totuus on asia, jota kukaan ei voi omia.

Vierailija

Viimeksi kourani koki uskonnollisen ilmestyksen uskoa selvästi tarvitsevan näköisen vanhan eukon julistaessaan hare khrisnan ihanuutta syntinen lappu kourassaan.

Sinänsä ymmärrän kyllä näiden syntisten saatanallisia motiiveja ja henkilöpalvonnan tarvetta, mutta minua oksettaa tuo lähetystyö ja sen nimenomainen perimmäinen syy. Lähetystyötä tekevä syntinen on asiassaan vilpittömän vilpillinen valehdellessaan röyhkeästi jopa omalle jumalalleen motiiveistaan pelastaa vain omaa nahkaansa tuomiopäivän koittaessa.

Siksi nämä syntiset saatanat paasaavat kuin tuomiopäivän pasuunat pelastusta muille hakiessaan vain narsistisesti paikkaa nokkimisjärjestyksen mukaisesti enkelikuorossa.

Sen minä totisesti sanon, että peljätköön se seuraava syntinen saatana ateismin ja mielen jumaluuden vastaiskua hänen helvettinsä porteilla atekismuksen oppien takoessa synnittömiä sanoja saatanallisen mielen takaraivoon asti ulottuvalla pakanaripityksellä.

Se syntinen perkele, joka vielä uskaltautuu minun ovelleni langettamaan kirouksia uskomattomuudestani ja tuomitsemaan minua tuomiopäivänä oman taivaspaikkansa nimissä kieli mustanaan taivaallisen peräaukon ulostetta niin vien tämän onnettoman suorastaan profeetalliselle kahville itseni, ateismin apostolin tarjoamana sellaisten sanojen säestämänä, että kyllä taivaspaikka on koetuksella.

Minä olen valmis. Se toivottavasti kaksin kappalein lammasten vaatteissa saapuva herätykseni saa tuta virheettömien leipieni mahdin yhdessä lattekahvin kanssa makujen sinfonian kirkastaessa kysymysteni tulvaa atekismuksen oppien takoessa verbaalisen oikean suorani lailla syntisen puolustusta ja kaikki vain siksi että minä tahdon antaa takaisin edes osan siitä uskosta takaisin, minkä heidän uskonveljensä ovat minulle kaikessa vilpillisyydessään antaneet vuosien varrella minulta mitään kysymättä ja uskomatta haluttomuuttani tunnustaa heidän virheitänsä.

Vierailija

Syntiä on mukava tehdä Syntiä tekevät myös kaikki papit, veitsellä kuoritut pusumunamuslimit, kaikki. Ei siitä pääse mihinkään.

Känsäiseen kouraan veto on tietysti vaihtoehto jos perunasäkkiin väkipakolla peitelty nainen ei kiinnosta.

Hulluja nämä hihhulit anyway

Vierailija
MarsMan
Syntiä on mukava tehdä Syntiä tekevät myös kaikki papit, veitsellä kuoritut pusumunamuslimit, kaikki. Ei siitä pääse mihinkään.

Känsäiseen kouraan veto on tietysti vaihtoehto jos perunasäkkiin väkipakolla peitelty nainen ei kiinnosta.

Hulluja nämä hihhulit anyway

Oi papithan ne vasta syntiä tekevätkin. Kaikki uskovaiset ovat syntisiä. Eihän ateistit ole syntisiä. Vain uskovaiselle on olemassa määritelmä "synti". Kuten tuossa edellä kerroin, niin siksi minä en ole syntinen

Vierailija
anomalia
stume618

Juuri näin. Tiedeuskovaisena kuvittelet olevasi jotenkin heidän yläpuolella. Heidän näkövinkkelistä olet "joku tiedehihhuli, joka kuvittelee että maailma on syntynyt jostain alkuräjähdyksestä" Siinähän yrität heitä "käännyttää."

Uusimmat

Suosituimmat