Mielenkiintoinen mekaniikkapeli

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Oletko mielestäsi luova? Tai muuten vaan hemmetin älykäs?

http://fantasticcontraption.com/

Kokeile pääsetkö kaikki kentät läpi. Itse en päässyt muutamia lopusta, jouduin katsomaan youtubesta mallia. Voi myös katsella mitä kaikkea muut ovat keksineet. Mielestäni todella kehittävä peli. Kaikkea kannattaa yrittää mitä mieleen tulee, mikään keino ei ole liian epätoivoinen. Itseasiassa mitä pidemmälle tuossa pääsee, sitä epätoivoisemmat keinot ovat juuri niitä jotka toimii!

Ihan pistää hymyilyttämään ellei peräti naurattamaan kun katsoo uudestaan ja uudestaan jotain totaalisen naurettavaa - mutta järkyttävän nerokasta ratkaisua.

くそっ!

Sivut

Kommentit (88)

Vierailija

Kiitos vinkistä.

Tässä pari muuta hauskaa peliä:
Portal
Gateway

Jos teillä on tiedossa laadukkaita älypelejä, niin linkatkaa ihmeessä, mikäli muiden pelien listaaminen tähän ketjuun sopii Ronronille. Vai pitäisiköhän aloittaa uusi ketju?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Noi tokan sivun kentät tossa alotuspelissä on ihan mahottomia. En pääse kuin sen viimeisen. Ekalla sivulta olen pelannut kaikki.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Ei ne ole mahdottomia. Käytä vain luovuuttasi, mieti ensin jokin keino jolla se voisi teoriassa ehkä onnistua, ja sitten yritä toteuttaa se. Katapultti toimii monessa hyvin, lisää voimaa katapulttiin saa yhdistämällä monesta pyörästä tangot siihen pääpyörään.

くそっ!

MaKo71
Seuraa 
Viestejä1467
Liittynyt15.11.2006

Heh, tämä on yksi niistä peleistä, joihin olen kyllä ollut hetken aikaa "koukussa", samaa sarjaa on se Phunin harrastelijapeliversio, jonka nimeä en nyt yhtäkkiä muista (mutta kaivelen sen saman tien kun pääsen uudestaan kotikoneelle, Crayton joku).

Jos tässä FC-pelissä tulee stoppia, niin luntatkaa ihmeessä sekä pelin omasta sisäisestä tietokannasta ("See other players designs") tai sitten YouTubesta.

Kaikin puolin kuitenkin aivan loistava peli! Jos tästä tykkää, niin tykää myös tuosta Crayton-pelin harrastelijaversiosta, ja nörtit saattanevat jäädä koukkuun sellaiseen peliin kuin "Robocode" (C-Robotsin ja Corewarsin jälkeläisiä).

EDIT: Se Crayton-pelin harrastelijaversio on siis nimeltään "Magic Pen".

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Noi tokan sivun kentät tossa alotuspelissä on ihan mahottomia. En pääse kuin sen viimeisen. Ekalla sivulta olen pelannut kaikki.
Mikä niistä on vaikee?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
borri317
TERÄS NALLEPUH
Mikä niistä on vaikee?

Esmes..se eka..missä niitä pallukoita tippuilee ja on niiden portaiden päällä..vittu vaikka tein minkälaisen massiivisen härvelin niin aina jollakin tavalla epäonnistu. Ei edes saanu paljoo isompaa laitetta tehtyä kun se latelemiskohta on liian pien. Se pitäs olla isompi.

Pariin kertaan melkein sain sen, mutta aina jostakin ihan pienestä jäi. En jaksanu ruveta sit hienosäätämään enepää niitä 7-9 alimmaista rengasta, kun siinä menee ikäisyys kun aina pitää körötellä 5 minuuttia, ennenkuin näkee että onnistuuko vai ei.

Toinen on se putkilo mikä on kanssa ihan mahoton.. Laitoin ne renkaat ihan sen seinämään kiinni zoomilla, mutta ei se aja siinne ylöspäin. Tokan sivun tehtävistä vain viimeisen olen päässy.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005
TERÄS NALLEPUH

Pariin kertaan melkein sain sen, mutta aina jostakin ihan pienestä jäi. En jaksanu ruveta sit hienosäätämään enepää niitä 7-9 alimmaista rengasta, kun siinä menee ikäisyys kun aina pitää körötellä 5 minuuttia, ennenkuin näkee että onnistuuko vai ei.

Sellainen panssarivaunudesign, jossa on kolme pyörää rivissä, niiden edessä ja takana yksi hieman ylempänä, ja jäykkä kolmiopalkkirunko on yllättävän monikäytöinen kaikenlaisissa kiipeämistehtävissä. Tuossakin se jauhoi ne pallot altaan. Kannattaa hieman muutella pyörien etäisyyksiä, yksi versio pääsi melkein perille, mutta alkoi sitten liukua niidan pallojen päällä ja ajautui vasemmasta reunasta yli.

Mielenkiintoinen peli tuo kyllä on.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Harmi vaan, että peli on kauhea muistisyöppö. Pitää resetoida kone että muut sitten toimii kunnolla.

Neutroni
TERÄS NALLEPUH

Sellainen panssarivaunudesign, jossa on kolme pyörää rivissä, niiden edessä ja takana yksi hieman ylempänä, ja jäykkä kolmiopalkkirunko on yllättävän monikäytöinen kaikenlaisissa kiipeämistehtävissä. Tuossakin se jauhoi ne pallot altaan. Kannattaa hieman muutella pyörien etäisyyksiä, yksi versio pääsi melkein perille, mutta alkoi sitten liukua niidan pallojen päällä ja ajautui vasemmasta reunasta yli.

Mielenkiintoinen peli tuo kyllä on.

Aijaa, mä tein vähän sen tyylisen missä oli edessä vastakkaiseen suuntaan kulkeva rengas, mutta aina lopulta se jää jumiin. Täytyy kokeilla uudestaan jotakin.

borri317
http://www.youtube.com/watch?v=l7OdGx8VaZ0 Tuo on hyvä ratkasu monee kenttää.

Aika magee..ei tullut ajatelleeksikaan että siinä voi noinkin tehrä.

Ny selvisin sen porras kentän. Ei tarvinukkuin 2 rengasta ja siihen jalkoja. Kyllästyttää jo tää peli.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat