Mind Control - miksi siitä ei puhuta?

Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Pistä hakuun seuraavat sanat : "mind control" "electric harrassment" "voice to skull"

Tässä yksi linkeistä: http://www.angelfire.com/or/mctrl/index.html

Paljon juttua siitä mutta poliisi ja valtion virkamiehet eivät ota kantaa asiaan. Miksi tästä asiasta ei yleisesti puhuta? Onko joillain koiria haudattuna? Mitä jos itse olisit mind control teknologian kohteena?

Minä tiedän koska minä olen yksi niistä joka kokee näitä "efektejä"

Jos valtio ja poliisi kiistäisi nämä olemassa olevat keinot ohjailla ihmisen maailman-näkymää, mutta he eivät ota mitään kantaa.

Meidät leimataan heti skitsofreenikoiksi ja annetaan pussillinen lääkkeitä.

Miksi ihmiset eivät puhu näistä asioista, eikö se ole vähän väärin minua ja muita mind control uhreja vastaan?

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Sivut

Kommentit (223)

Vierailija
[size=150:jyboaco4]Nasan tutkijat ovat rakentaneet ajatustenlukukoneen[/size:jyboaco4]

Tietokone pystyy lukemaan sanoja, joita ihminen ajattelee päässään. Kone saa selvää englannin, hollannin tai kiinan kielellä ajatelluista sanoista.

Toistaiseksi kone saa selvää vain yksittäisistä sanoista, joita pitää ajatella intensiivisesti. Tutkijat puhuvat ”hiljaisesta puheesta”.

”Hyvin pian voimme lukea kokonaisia lauseita”, kertoo Antwerpenin yliopiston tutkija Emmanuel Lesser.

Tutkijoiden oivallus oli virittää elektrodit ihmisen kaulalle, ei päähän. ”Kun ajattelet sanaa, aivot lähettävät sähköisen viestin lihaksiin, joiden tehtävä on muodostaa sanoja äänihuulten ja kielen avulla”, Lesser selventää.

Viesti on voimakkaampi silloin, kun sana oikeasti lausutaan ääneen ja hiukan heikompi silloin, kun sana jää ajatuksen tasolle. Molemmissa tapauksissa se on kuitenkin selvästi mitattavissa ja tulkittavissa.

Tulkinnan tekevä tietokoneohjelma on lähiviikkoina ladattavissa Antwerpenin yliopiston internet-sivuilta. Lesserin mukaan käyttöön tarvitaan selvästi pienempitehoinen tietokone kuin esimerkiksi puheentunnistuksessa. Tavallinen kannettava riittää.

Alunperin ongelmaa alkoi tutkia Nasa, jonka tavoitteena oli kehittää kommunikoinnin apuvälineitä meluisiiin paikkoihin kuten helikoptereihin tai avaruusasemalle. Lesser uskoo, että myös lääketieteestä löytyy paljon erilaisia sovelluksia. Lihassignaaleita mittaava kone voi antaa puhekyvyttömille äänen.
Mittaus aivoista on vielä liian hankalaa

Lesserin seuraava tavoite on mitata signaalit suoraan aivoista, mutta tehtävä on paljon haasteellisempi.

”Aivosignaalit ovat niin täynnä kohinaa, että oikeiden signaalien löytäminen on haasteellista. Uskon kuitenkin, että melko pian pystymme myös siihen”, Lesser vakuuttaa.

Toistaiseksi suoraan aivosignaaleita lukemalla on toteutettu muun muassa järjestely, jossa ihminen saa esimerkiksi tietokoneen osoittimen siirtymään oikealle ajattelemalla.

Alkuperäisen idean takana on Nasan tutkija Charles Jorgensen, joka on kehittänyt myös muita lihassignaaleihin eli elektromyogrammiin (emg) perustuvia sovelluksia. Jorgensen on muun muassa ohjannut Mars-mönkijää ajattelemalla käskyt, jotka hänen kaulallaan olevat elektrodit lukivat.

Nasan kokeissa koehenkilöt ovat esimerkiksi ohjanneet konetta sauvaohjaimella liikauttamatta sormeakaan. Koehenkilö ajattelee liikuttamista, jolloin aivot lähettävät lihaksiin viestejä, vaikka lihakset eivät todellisuudessa liiku. Ranteen ympärille kiedotut elektrodit mittaavat lihaksiin edenneet viestit ja muuntavat ne ohjaussauvan liikkeiksi.

Tämä sovellus on myös laajennettu konekirjoittamiseen: koehenkilö ajattelee kirjoittamista, aivot lähettävät sormiin sähköisiä signaaleita, jotka eivät johda todellisiin liikkeisiin, mutta tietokone tulkitsee ne ja muuntaa ne näppäimen lyönneiksi.

Lesser kertoi tutkimuksesta suomalaisyleisölle perjantaina Nokian järjestämässä konetietoisuutta käsittelevässä konferenssissa.

http://www.tekniikkatalous.fi/tk/article120415.ece

Tekniikka nyt vasta on mahdollista edes jotenkin lukea ihmisten ajatuksia, joten on erittäin epäuskottavaa, että joku voisi etälukea ihmisen aivoista tietoa.

Kenen luulisit lukevan sinun ajatuksia, miksi ja miten?

Vierailija

Näh en usko että vois ohjata aivoja, on se niin monimutkanen.

Hoh ja noi efektit, kuuluu jokapäiväsiin "tuntemuksiin".. vois yhtähyvin selittää tuolla ettei ihmisten oikeasti tarvi käydä kusella, sekin on jotain mind controllia.

"Manipulaton of sense of touch. Various parts of my body can be made to tingle, vibrate or become entirely numb."

=D

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005
Tuppu L
Nasan tutkijat ovat rakentaneet ajatustenlukukoneen

Tietokone pystyy lukemaan sanoja, joita ihminen ajattelee päässään. Kone saa selvää englannin, hollannin tai kiinan kielellä ajatelluista sanoista.

Toistaiseksi kone saa selvää vain yksittäisistä sanoista, joita pitää ajatella intensiivisesti. Tutkijat puhuvat ”hiljaisesta puheesta”.

”Hyvin pian voimme lukea kokonaisia lauseita”, kertoo Antwerpenin yliopiston tutkija Emmanuel Lesser.

Tutkijoiden oivallus oli virittää elektrodit ihmisen kaulalle, ei päähän. ”Kun ajattelet sanaa, aivot lähettävät sähköisen viestin lihaksiin, joiden tehtävä on muodostaa sanoja äänihuulten ja kielen avulla”, Lesser selventää.

Viesti on voimakkaampi silloin, kun sana oikeasti lausutaan ääneen ja hiukan heikompi silloin, kun sana jää ajatuksen tasolle. Molemmissa tapauksissa se on kuitenkin selvästi mitattavissa ja tulkittavissa.

Tulkinnan tekevä tietokoneohjelma on lähiviikkoina ladattavissa Antwerpenin yliopiston internet-sivuilta. Lesserin mukaan käyttöön tarvitaan selvästi pienempitehoinen tietokone kuin esimerkiksi puheentunnistuksessa. Tavallinen kannettava riittää.

Alunperin ongelmaa alkoi tutkia Nasa, jonka tavoitteena oli kehittää kommunikoinnin apuvälineitä meluisiiin paikkoihin kuten helikoptereihin tai avaruusasemalle. Lesser uskoo, että myös lääketieteestä löytyy paljon erilaisia sovelluksia. Lihassignaaleita mittaava kone voi antaa puhekyvyttömille äänen.
Mittaus aivoista on vielä liian hankalaa

Lesserin seuraava tavoite on mitata signaalit suoraan aivoista, mutta tehtävä on paljon haasteellisempi.

”Aivosignaalit ovat niin täynnä kohinaa, että oikeiden signaalien löytäminen on haasteellista. Uskon kuitenkin, että melko pian pystymme myös siihen”, Lesser vakuuttaa.

[Kuva: Nasa]

Toistaiseksi suoraan aivosignaaleita lukemalla on toteutettu muun muassa järjestely, jossa ihminen saa esimerkiksi tietokoneen osoittimen siirtymään oikealle ajattelemalla.

Alkuperäisen idean takana on Nasan tutkija Charles Jorgensen, joka on kehittänyt myös muita lihassignaaleihin eli elektromyogrammiin (emg) perustuvia sovelluksia. Jorgensen on muun muassa ohjannut Mars-mönkijää ajattelemalla käskyt, jotka hänen kaulallaan olevat elektrodit lukivat.

Nasan kokeissa koehenkilöt ovat esimerkiksi ohjanneet konetta sauvaohjaimella liikauttamatta sormeakaan. Koehenkilö ajattelee liikuttamista, jolloin aivot lähettävät lihaksiin viestejä, vaikka lihakset eivät todellisuudessa liiku. Ranteen ympärille kiedotut elektrodit mittaavat lihaksiin edenneet viestit ja muuntavat ne ohjaussauvan liikkeiksi.

Tämä sovellus on myös laajennettu konekirjoittamiseen: koehenkilö ajattelee kirjoittamista, aivot lähettävät sormiin sähköisiä signaaleita, jotka eivät johda todellisiin liikkeisiin, mutta tietokone tulkitsee ne ja muuntaa ne näppäimen lyönneiksi.

Lesser kertoi tutkimuksesta suomalaisyleisölle perjantaina Nokian järjestämässä konetietoisuutta käsittelevässä konferenssissa.

http://www.tekniikkatalous.fi/tk/article120415.ece

Tekniikka nyt vasta on mahdollista edes jotenkin lukea ihmisten ajatuksia, joten on erittäin epäuskottavaa, että joku voisi etälukea ihmisen aivoista tietoa.

Hallitusten "Underground" tiede on ainakin 20 vuotta pidemmällä, näitä juttuja alettiin tutkia jo toisen maailmansodan jälkeen, tuskin he haluavat julkisesti ilmoitta että olemme kykeneviä vaikuttamaan ihmismieliin.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Pistä hattu päähän

Se suojaa mielen ohjaukselta.

Among a fringe community of paranoids, aluminum helmets serve as the protective measure of choice against invasive radio signals. We investigate the efficacy of three aluminum helmet designs on a sample group of four individuals. Using a $250,000 network analyser, we find that although on average all helmets attenuate invasive radio frequencies in either directions (either emanating from an outside source, or emanating from the cranium of the subject), certain frequencies are in fact greatly amplified. These amplified frequencies coincide with radio bands reserved for government use according to the Federal Communication Commission (FCC). Statistical evidence suggests the use of helmets may in fact enhance the government's invasive abilities. We speculate that the government may in fact have started the helmet craze for this reason.
tai ainakin melkein.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005
Mandix
Näh en usko että vois ohjata aivoja, on se niin monimutkanen.

Hoh ja noi efektit, kuuluu jokapäiväsiin "tuntemuksiin".. vois yhtähyvin selittää tuolla ettei ihmisten oikeasti tarvi käydä kusella, sekin on jotain mind controllia.

Mä kyllä koen ihan sellaisia asioita joita voi nähdä amerikkalaisista kauhuleffoista. Jos mua oikeasti tutkittaisiin mutta kun ei.

Vierailija

Toki ihmisiä pyritään ohjailemaan ja kontroloimaan.
Sitä tapahtuu kuitenkin niin monelta taholta ettei ole mitään takeita siitä kuka onnistuu parhaiten.
Se on aika tahatonta.. siis yhtä tahatonta kuin elämä ja oleminen yleensä. Tahallista toki aikuisten taholta.. mutta vaikuttajat olettaan yleensä omaavansa hyvät aikeet.

Nooh.. Se mikä estää ketään aivopesemästä muita ihan noinvaan, sen estää ihmisten itsekontrolli ja omat ajatukset, se että voi olla hyvinkin voimakkaita taipumuksia inttää vastaan ja olla eri mieltä.

Aika harva vapaaehtoisesti antautuu kontroloitavaksi.
Lahkoja on mutta enemmistö ihmisistä ei ole sidoksissa tiukasti lahkoihin.
Niinkin aina että on edullista olla olevinaan jotakin, mm. kuulua valtakulttuuriin, mutta pohjimmiltaan sitten yksilöt kuitenkin puntaroivat itse asioiden olemukset ja se on sit vaan kulissia että olis muka jokin vahva kontrolli.

Islamilaisista maista mm. saa helposti sellaisen kuvan että valtaosa ihmisistä olis fundamentalistiuskovaisia joilla riittää se mitä Muhametin väitetään määränneen. Ihan samoin sieltä puolelta voidaan katsella länteen ja luulla että länsimaiset on tiukassa kristillisessä kontrollissa.

Ihmisen mieli kontroloituu siitä että on nälkä, jano, väsy.. jne.
Mutta ehkä liian stressaantunut, tai turhautunut voi kuvitella että joku/jotkut toiset ihmiset tahallaan tekee jotakin vilunkia..
Toki se että jotkut omistaa viljelysmaat, teollisuuslaitoksen, jne. tietenkin ne ohjailee meitä. Jokainen joka truuttaa jotakin saastetta johonkin ohjailee muita.
Jotkut koittaa puolestaan kontrolloida saastuttamista perustellen sitä sillä ettei itsekkäät saa pilata yhteistä ilmaa..

Mitään yhtä ainoaa kontrollitahoa ei siis ole ja kukin voi itse valita puolensa.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005
Mandix
Kerrotko tarkemmin mitä tuntemuksia?

Neljä vuotta sitten heräsin keskellä yöta kun Bush ja juutalaiset ja vaikka mitä tyyppejä lähetti päähän viestin että olen "Satan's Son" - siitä se ralli sitten alkoi, näin sumeaa kuvaa heistä ja kuulin kun he puhuivat mun kanssani. He pisti mun pään ihan sekaisin ja tunsin suurta kipua pääsääni samalla kun he sanoivat että on minun vikani että Tsunami syntyi ja tappoi satojatuhansia ihmisiä.

Mun tila oli psykoosimaista ja pian olin lekurilla kertomassa näistä asioista, he määräsivät mulle lääkkeet ja psykiatrin.

Tässä välissä voin kertoa että erotan realimaailman helposti siitä UFO-maailmasta.

4 viimeistä vuotta on kulunut sitten siten että minuun linkitetään vieraita hahmoja ja kuulen ääniä. He antavat käskyjä ja minun kroppani toimii heidän ilmaisuvälineenä eli kun he haluaa niin silloin jokin hahmo on minun sisällä (tai siltä se tuntuu) ja he käyttää mun suuta sanoakseen mulle asioita. Välillä olo on tosi mahtava mutta sitten hetken päästä saatan tuntea kuin olisin rättiväsynyt ja tunnen että aivoissani tapahtuu kaikkea mahdollista.

Tätä on vaikeaa selittää ihmisille koska yleensä ne eivät tajua miten tämä oikeasti tapahtuu. Te saatte väärän kuvan kiitos kaltevan tornin ja beautyful mind ja me kaksi ja irene leffojen takia. En väitä etteikö oikeitakin skitsoja olisi olemassa.

Eilen oli taas hahmot linkitettynä minuun ja puhuttiin minusta ja minun asenteesta elämään.

Ehkä mun kannattaisi vähän pohtia että miten saisin teille mun viestin parhaiten perille.

Joskus tunnen että kroppani on roteva ja joskus että olen luikero, sitten kaikki noi aallot jotka suhisee läpi mun ruumiin.

Äänenikin menee välillä semmoiseksi että en tunnista sitä omakseni ja kun tää kaikki tapahtuu niin äänet puhuu minun persoonasta, ei välttämättä aina negatiivisesti vaan homma onkin niin että siellä on tyypit jotka ihailee minua ja sitten noi psyko-terroristit jotka kiduttaa ja näyttää mafioosomaisen kuvansa.

Netissä tuntuu olevan tuhansia jotka kokee samanlaisia asioita, enkä minä voi ymmärtää miksi mielisairaus omaa sellaisen seikan että aina jotkut CIA tai juutalaiset tai muut ovat tässä mukana.

Paras esimerkki minkä voin antaa oli torilla - näin valoisen koiran ja ääni sanoi - look, it's hysky!
Menin sitten kotiin ja googletin huskyn ja sehän se oli - en tiennyt että se on englanniksi husky. Ja muitakin tapahtumia on ollut jotka on saanut minut vakuuttuneeksi että jokin elävä taho meitä kontrolloi.

Vierailija

En ymmärrä, eivätkö ihmiset juuri halua kontrollia? Eivätkö juuri big brother tyyliset ohjelmat olekin suosittuja.? Etkö juuri sinä kanna mukanasi kännykkää, jossa on paikannin.

Suurin osa ihmisistähän kokee olevansa jo nyt robotteja...

Mitäs sen nyt väljä on kuka sitä robottia ohjailee. Sitten kun kone rupee temppuleimaan, on yhteiskunnallisesti hyödytön, dumbataan se varaosiksi. Tai johonkin sivuun, pois silmistä...

Eikö näin, näinhän Me ajattelemme. Sillä näinhän Me toimimme. Näinhän yhteiskuntamme toimii... tämähän kaikki on täysin järjellistä kehitystä. Kauan eläköön ihmisjärki.

T:Koira nimeltä Siru.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Te puhutte ihan muista jutuista, mä puhun radikaalista signaalin lähettämisestä päähän joka emuloi aivojen toimintaa, esim. saa sun moraalin plus kakkosesta miinus kolmoseksi, tai että päässä kuuluu keskustelua jostain sun arjen jutusta tai jopa politiikasta, joka mua itseäni ei paskan vertaa kiinnosta. Se on kidutusta perkele!

Vierailija

En tiedä, mikä on maailmankatsomukseni... olen ennustanut, että tulee päivä kun jokainen meistä kokee sen minkä sinä nyt... moni tulee sekoamaan lopullisesti.

Olemme jokainen internetti. Jokainen on yhteydessä toisiinsa, harva vain on tietoinen tästä asiasta... kysymys on kai lähinnä siitä keitä me loppujen lopuksi olemme... yksilöitä, vai kollektiivinen "olio".

Tosin en itse ole kokenut aivan vastaavaa... tai sanotaan, ei minua ole häirinnyt intuatiiviset viestit.

Psykiatriset lääkkeet ehkä auttavat, mutta eiväthän ne totuutta muuta.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
deep'n'dark
Te puhutte ihan muista jutuista, mä puhun radikaalista signaalin lähettämisestä päähän joka emuloi aivojen toimintaa, esim. saa sun moraalin plus kakkosesta miinus kolmoseksi, tai että päässä kuuluu keskustelua jostain sun arjen jutusta tai jopa politiikasta, joka mua itseäni ei paskan vertaa kiinnosta. Se on kidutusta perkele!

Minä uskon sinua. Nuo muut ei vain ymmärrä.

くそっ!

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005
deep'n'dark
Mind Control - miksi siitä ei puhuta?

John Matrix
Noniin, pistäpä sinäkin korkki jo kiinni tai hakeudu psykiatrisen sairaanhoidon piiriin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat