Seuraa 
Viestejä45973

olen skitsofreenikko, mitä luulisit?

Sivut

Kommentit (27)

Voi myös olla, että olet harmiton multinicki

En tee silti oletuksia, annan vain mahdollisuuksia, kaikkihan on mahdollista... valitse mieluisin.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2652

mitä helvettiä tapahtui kristuksen viestille?

anyway, voit lukea mun vanhoja viestejä niin tajuat etten ole mikään trolli. Voitte luottaa minuun ilman muuta. Mutta kristuksen viesti hävisi jonnekin.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
deep'n'dark

anyway, voit lukea mun vanhoja viestejä niin tajuat etten ole mikään trolli. Voitte luottaa minuun ilman muuta. Mutta kristuksen viesti hävisi jonnekin.

Mikä viesti?

deepndark
Seuraa 
Viestejä2652
CE-hyväksytty
deep'n'dark

Mikä viesti?

Tän ketjun avasi JeesusKristus nikillä oleva trolli ja sen aloitusviesti saarnasi jotain jeesus-jutyuja, joku häkkerinen on kysymyksessä perskeles.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2652
pienisieni
Ehkäpä löydät kristuksen sisältäsi, otat ristiltä pois, ja avot... heräät henkiin

T:it's kind of magic

muokkasitko sä sun viestii? ihan varmuuden vuoksi kysyn.

deep'n'dark
Aijaa - nyt näyttää siltä että minä olisin kirjoittanu tän ketjun, hienoo, tää mun elämästä vielä puuttuikin.

Älä välitä. Mullekin tota tapahtuu jatkuvasti.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2652
spin0
deep'n'dark
Aijaa - nyt näyttää siltä että minä olisin kirjoittanu tän ketjun, hienoo, tää mun elämästä vielä puuttuikin.

Älä välitä. Mullekin tota tapahtuu jatkuvasti.

On se hienoo että joillain on pääsy tän foorumin serveriin.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2652
pienisieni
Satan's son... tiesitkö, että "saatana" edustaa kaaosta... tiesitkö kuka luo järjestystä siihen... paha poika, ota valta pois niiltä, jotka ei ymmärrä...

All the world's a stage..." ~ Shakespeare
STAGED EVENTS
also know as
ORDER OUT OF CHAOS
from the Latin
ORDO AB CHAO

http://www.youtube.com/watch?v=d8LzLRU3 ... re=related

t:Minäkö muka sanoin jotain? En minä mitään opeta.

Joo - saatanan poikahan on sama kuin antikristus jonka piti tulla tänne 2000 vuoden kieppeillä, mutta tutustuin aiheeseen vasta kun mua semmoiseksi nimitettiin. Onhan tää hassua että satun elämään tätä aikaa historiasta.

Mutta mitä, onko toi jokin teos mikä kantsis lukea?

Nah, kunhan yksi salaliitto teoria muiden joukossa... silti ihan mielenkiintoista pohdittavaa... onko ihminen perusolemukseltaan sokea. Valitsee orjuuden, vaikka voisi saada vapauden... en tiedä, kerro sinä...mitä sinä valitset, voisiko se riippua sinusta?

deepndark
Seuraa 
Viestejä2652
pienisieni
Nah, kunhan yksi salaliitto teoria muiden joukossa... silti ihan mielenkiintoista pohdittavaa... onko ihminen perusolemukseltaan sokea. Valitsee orjuuden, vaikka voisi saada vapauden... en tiedä, kerro sinä...mitä sinä valitset, voisiko se riippua sinusta?

Ihminen olisi vapaa vain silloin kun ei joutuisi tekemisiin muiden ihmistén kanssa.

Oma käsitykseni, on että lähimmästä vihollisestasi pitää tulla paras ystäväsi... sovitaan, että olen vihollisesi, este vapaudellesi.

Jokainen ihminen toimii peilinä sinuun, tärkeintä olisikin juuri poimia ne ihmiset, jotka vähiten muistuttavat sinua... silloin ehkä oppisit ymmärtämään omaa mieltäsi.

Tammitynnyrissä kasvatettu ihminen luo ympärilleen kokonaisen klaanin vihamiehiä... eivätkä nämä päästä sinua otteestaan, ennekuin ystävystyt niihin.

En näe kovinkaan suurta eroa tammitynnyrillä, ja tällä läntisellä pallonpuoliskolla, jossa näennäisesti asumme.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat