Mikä peli on kyseessä?

Seuraa 
Viestejä26990
Liittynyt13.5.2005

Oikosulku iski. Mikä on tämän pelin nimi?

Eli tossa on tarkoitus siirtää sekaisin olevia paloja vapaaseen ruutuun siten, että muodostuu jokin kuva, kuten tässä nyt maapallo. Mutta tosiaan, nimi on päässyt unohtumaan.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Kommentit (8)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Joo, yksi peli on hyvä missä pelataan clintonilla whitehousessa ja pitää panna muijia. En muista sen nimee enää.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Eiköhän toi ole vaan palapeli, mutta toisaalta muistelisisin että se saataisi olla sen niminen kuin mosaiikkipalapeli.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26990
Liittynyt13.5.2005
Barbaari
En tiedä onko tuolla edes nimeä mutta maailmassa on paljon enemän ja miljoonia kertoja mielenkiintoisempia ja kokeilemisen arvoisia pelejä.

Aivan varmasti on mielenkiintoisempia ja kokeilemisen arvoisempiakin pelejä olemassa. Mulla olisi vain tarkoitus käyttää tuota peliä referenssimateriaalina suunnitellessani käyttöliittymää tai oikeastaan samankaltaiselle pohjalle rakennettua käyttiksen logiikkaa actionscriptillä ja nyt on tuon systeemin nimi hukassa.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26990
Liittynyt13.5.2005

Palapelistä kun tuo palikat taitaa irrota. Tästä pelistä noita palikoita ei saa irti, vaan on siirreltävä joko kokoriveittäin tai osariveissä paloja vapaaseen tyhjään ruutuun. Ja taidan olla pulassa mikäli kyseisen pelin nimi on vain palapeli. Mosaiikkipalapelikaan ei pikaisella google-haulla antanut juurikaan positiivisia tuloksia.

Uusimmat

Suosituimmat