Outo lämmin tunne takaraivossa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mieltäni on askarruttanut jo pitkään outo ominaisuus itsessäni. Tämä ominaisuus on ollut minulla lapsuudesta saakka. Kun kuulen jossain tilanteessa tietynlaista rauhallista puhetta, kuiskailua tai "höngintää", saattaa takaraivossani alkaa tuntua outo lämmin ja erittäin miellyttävä tunne. Se saa koko kroppani rentoutumaan ja säteilee muualle ruumiiseenikin. Lähin vertailukohde olisi ehkä se miltä peniksessä tuntuu juuri ennen orgasmia. Voitte siis kuvitella että olo on erittäin miellyttävä. Tämä tunne vaan on takaraivossani eikä ole sinänsä seksiin tai seksuaalisuuteen liittyvä, saattaa tosin joskus olla sitäkin. Laukaiseva tekijä on jokin rauhallinen puhe, puheensorina tms. Tilanteesta riippuen voi kestää tuntejakin jos ylimääräisiä ärsykkeitä ei tule ja höngintä jatkuu.
Mikä ilmiö mahtaa olla kyseessä ja onko muilla samanlaisia kokemuksia? Onko miten yleistä? Olisi mielenkiintoista nähdä aivoskannauksena mitä tuolloin päässäni tapahtuu.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

En tiedä mistä johtuu, mutta minulla on samoja kokemuksia. Rauhallinen puhe, joskus vaikkapa vanhan miehen rauhallinen "kuiva" puhe tai seksikäs naisääni saavat tuon aikaan. Joskus myös, jos joku tekee jotakin yleisesti ottaen ärsyttävänä pidettyä asiaa, kuten kynällä naputtamista, niin tylsällä oppitunnilla se on silloin tällöin saanut saman efektin aikaan. Monesti sitten oikein vit...., kun naputtelija lopettaa naputtelun. Itsellä tuo outo mielihyvä/rentoutuminen ei ole kestänyt ikinä kuin korkeintaan muutamia minuutteja, ja tuota ei tapahdu itselläni ellei ole jo jollain tavalla rentoutunut/passiivinen. Hieronnassa en ole ikinä käynyt, mutta joskus, kun joku on koskenut, on muistaakseni samanlaista "oireilua" tapahtunut. Voisin kuvitella, että hieronnasta saisi samantyyppisiä tuntemuksia.

Onko tämä kenties sitten sellaisten ihmisten vaiva, jotka eivät saa kokea riittävästi toisen ihmisen kosketusta? Johonkin rauhaseen aivoissa kertyy ylimäärä valmiita endorfiineja tms. odottamaan toisen ihmisen aiheuttamaa erityksen aktivoitumista, mutta kun sitä ei ole eikä tule, ne sitten purkautuvat mitä oudompien ärsykkeiden takia. Vähän kuin yölliset siemensyöksyt. Itse en ainakaan riittävästi saa halauksia tai muutakaan vastaavaa.

Tässä tuli mieleen myös tuo käpylisäke siitä syystä, että olen havainnut samaa tuntemusta takaraivossa myös esim. heräämisen yhteydessä ja uneen vaipumisen yhteydessä. Käpylisäke kai on näissä tilanteissa aktiivinen ja erittää jotakin mielihyvää aiheuttavaa ja rentouttavaa ainetta, ainakin melatoniinia, mutta varmaan jotain muutakin. Joku puhui tällä palstalla DMT:sta ja oliko se juuri kirjoittajan mukaan käpylisäke joka sitä erittää, en muista.

Vierailija

Juu, mitä ilmeisemmin sama ilmiö kyseessä. Hauska kuulla että muillakin on ollut samoja tuntemuksia.

Uusia nirvanaan vaipumisia odotellessa...

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Tuosta tuli vaan mieleen se kuinka suunnattomasti nautinkaan siitä kun parturissa parturi ajaa takaraivoa koneella.. aaaah.. se kutittaa jännästi, aivan ihanaa. Jos joku muukin tykkää niin voisi perustaa takaraivohieromon.

くそっ!

Vierailija

Hymmmm.... SpectralUltra Viittaa lievään unihalvaukseen noi sun runkkauksmielikuvitelmat.

Kun mulla oikein alkaa "kolottamaan" takaraivossa, niin lähden iskemään yhden yön seuralaisen. Kolotus on kivaa...

Seksipartenerihan tuohon on lääkkeenä. Äitis imetysrinnat sen trauman on sulle tainnut aiheuttaa, että asia kolottaa koko ajan sun takaraivossa.

Taisi olla ihan vitsi tämän ketjun avaajan ensimäinen viesti.

Ronron
Tuosta tuli vaan mieleen se kuinka suunnattomasti nautinkaan siitä kun parturissa parturi ajaa takaraivoa koneella.. aaaah.. se kutittaa jännästi, aivan ihanaa. Jos joku muukin tykkää niin voisi perustaa takaraivohieromon.
Se naisen hellä kosketus niskaan on todella.... hymmm.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Lassi
Hymmmm.... SpectralUltra Viittaa lievään unihalvaukseen noi sun runkkauksmielikuvitelmat.

Kun mulla oikein alkaa "kolottamaan" takaraivossa, niin lähden iskemään yhden yön seuralaisen. Kolotus on kivaa...

Seksipartenerihan tuohon on lääkkeenä. Äitis imetysrinnat sen trauman on sulle tainnut aiheuttaa, että asia kolottaa koko ajan sun takaraivossa.

Aika ilkeästi sanottu..

くそっ!

Vierailija
Ronron
Aika ilkeästi sanottu..

Oon tänään ihan änkkäränkkä päällä. Raumassa eilen juottivat mut ihan "änkyräkänniin" [size=85:hy53g43z](Disckcovery mainos)[/size:hy53g43z] Joten taitaa olla parasta, että... Vai miten se olikaan...

Olen tosi pahoillani että ihan tarkoituksella loukkasin ketjun avajaa seksistisillä kirjoituksillani. Käyn lenkillä koiran kanssa, ja tutkailen, että saisko tähän takaraivotukseen jotan fyysistäkin helpotusta. Joku seksiobjeti tietenkin tässä takaraivoon aihettaa omituista tunnetta. Rakkautta naiseen, jota mulla ei enää ole.

Niin. Ei auta muuta kuin tämä

Vierailija

Minut turruttaa miellytävään tokkuraan tylsä telkkuohjelma, jota puolittain kykenen seuraamaan, nauttien torkahduksiin vaipumisen tunteesta. Parhaimmillaan nukun virkistävät torkut siinä nojatuolissa.

Vierailija
Lassi

Ronron
Se naisen hellä kosketus niskaan on todella.... hymmm.

..kyse ei ole unihalvauksesta, tiedän kyllä minkälainen se on ja niitä aika useasti itselläni onkin. Eikä ollut mikään vitsikään eikä kolotus vaan erittäin miellyttävä tunne. Eikä mikään runkkauskuvitelmakaan. Ja tämä siis tapahtuu täysin hereillä ollessani, joskin raukeassa ja rennossa tilassa vaikka jotain telkkariohjelmaa tai nettivideopätkää katsoessa. Todennäköisesti kyseessä on tuo käpyrauhasen erittämä DMT tai muu aivojen itse-erittämä "huume".

Vierailija

..tosin synteettinen DMT aiheuttaa tajunnan laajenemista ym. psykedeelisiä tuntemuksia joita taas ei liity tähän olotilaan. Niistäkin tosin kokemusta löytyy vaikka ei itse DMT:n osalta. Voisin hyvin kuvitella jos kuuntelisin esim. hypnotisoijan rauhallista höngintää että tuo tuntemus alkaisi.

Vierailija

Juuh, en nyt muista onko ihan takaraivossa mutta ihan kylmät väreet tulee kun kuulee tietynlaista puheensorinaa just, tai hiljaista / kuiskaamista.. Huohotus kans.

Nyt kun ajattelee niin kaikkea noita yksittäisiä äänähdyksiä kuulee aikapaljon seksin aikana, eli luultavasti khyl liittyy siihen.

Vierailija
SpectralUltra
Mieltäni on askarruttanut jo pitkään outo ominaisuus itsessäni. Tämä ominaisuus on ollut minulla lapsuudesta saakka. Kun kuulen jossain tilanteessa tietynlaista rauhallista puhetta, kuiskailua tai "höngintää", saattaa takaraivossani alkaa tuntua outo lämmin ja erittäin miellyttävä tunne. Se saa koko kroppani rentoutumaan ja säteilee muualle ruumiiseenikin. Lähin vertailukohde olisi ehkä se miltä peniksessä tuntuu juuri ennen orgasmia. Voitte siis kuvitella että olo on erittäin miellyttävä. Tämä tunne vaan on takaraivossani eikä ole sinänsä seksiin tai seksuaalisuuteen liittyvä, saattaa tosin joskus olla sitäkin. Laukaiseva tekijä on jokin rauhallinen puhe, puheensorina tms. Tilanteesta riippuen voi kestää tuntejakin jos ylimääräisiä ärsykkeitä ei tule ja höngintä jatkuu.
Mikä ilmiö mahtaa olla kyseessä ja onko muilla samanlaisia kokemuksia? Onko miten yleistä? Olisi mielenkiintoista nähdä aivoskannauksena mitä tuolloin päässäni tapahtuu.

Kasvain.

Vierailija
Kasvain.

Jos näin, niin mukavanoloinen kasvain on ja reagoi rauhalliseen puheeseen. En usko. Tämä olotila aktivoituu psykologisen ärsykkeen ansiosta ja tuntuu pikemminkin kokonaisvaltaisemmin kuin mitä ehkä annoin ymmärtää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat