Seuraa 
Viestejä45973

Tästä palstan tylsin ketju.

Osaako tiede.fi laskea sataan?

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (191)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toope
Seuraa 
Viestejä29274

6

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

Miksi et aloittanut nollasta? Siitä eivät tienneet edes roomalaiset kaikessa viisaudessaan, maylaiset kylläkin. Tässä tavoitellaan jotain suuretta, on jokin päämäärä ja mitattava ominaisuus, humanistina en pidä tästä toiminnasta. Matematiikassa on kyse kahden suureen välisistä relaatioista, mutta siitä ei voida tehdä normia perkele! 12

edit. heh muutinpas kohtaloani. Vertaa juutalainen numeromysteeri.

edit. ei ollut hyvä kohtalo, muunnan taas, tällä kertaa arbitraarisesti.

Alveron
5

Toope
6

Aivan millä perusteella aika virtaa pelkästään eteenpäin? Koska me havaitsemme niin? Ja aina on olemassa kaksi eri historiaa.

Echi
Tässä tavoitellaan jotain suuretta, on jokin päämäärä ja mitattava ominaisuus, humanistina en pidä tästä toiminnasta. Matematiikassa on kyse kahden suureen välisistä relaatioista, mutta siitä ei voida tehdä normia perkele! 12

Totaalista paskaa. Et näköjään ymmärrä mitään matematiikasta etkä luonnontieteistä. Se ei tietenkään humanistille ole mikään ihme. Suure on jokin mitattavissa oleva ominaisuus, eikä matematiikassa totisesti mitata yhtään mitään. Et ilmeisesti osaa laskea edes sormiasi. Ja isäkö silti pakotti lukemaan ylioppilaaksi? Häh?

Annan sinulle nyt kotitehtävän pohdittavaksi. Mikä on viestini lopussa oleva ketjun idean mukainen symboli? Koska sinun voi humanistina olla vaikea keksiä oikeaa vastausta, niin annan sinulle ystävällisesti valmiita vastausvaihtoehtoja:
a) mittaustulos
b) numero
c) luku
d) nimetön?

9

anomalia

Totaalista paskaa. Et näköjään ymmärrä mitään matematiikasta etkä luonnontieteistä. Se ei tietenkään humanistille ole mikään ihme. Suure on jokin mitattavissa oleva ominaisuus, eikä matematiikassa totisesti mitata yhtään mitään. Et ilmeisesti osaa laskea edes sormiasi. Ja isäkö silti pakotti lukemaan ylioppilaaksi? Häh?

Heh. Et kai ottanut tosissasi mitään väitettäni täällä vapaassa sanassa? Vittuilinkin sille, että mitään asiaa ei voida mitata eikä verrata toisiinsa, muuten kuin ihmisperspektiivistä käsin, siten relaatiokin on määriteltynä erilaisuussuhteena vain käsite. Tämä on sitä paskanjauhamista, jonka erotin filosofiasta. Oletko muuten lukenut saamasi yksityisviestin? Lähetin sen muutama tunti sitten.

Edit. Millä perusteilla muuten koskit kritiikin koskemaan kaikkia luonnotieteitä? Matematiikka ei ole käsittääkseni edes luonnontiede.

Toope
Seuraa 
Viestejä29274
Echi
Aivan millä perusteella aika virtaa pelkästään eteenpäin? Koska me havaitsemme niin? Ja aina on olemassa kaksi eri historiaa.

Sitä paitsi luvutkin ovat vain sosiaalisia konstruktioita. Miksi meidän pitäisi alistua matematiikan tai fysiikan lakien tulkintaan siitä, miten me numeroita käsittelemme?
Jos minä olen sitä mieltä, että 4:n jälkeen tulee 6, keitä te olette minua oikaisemaan, vakiintuneen standarditieteen seuraajat. Hah

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Toope
Echi

Sitä paitsi luvutkin ovat vain sosiaalisia konstruktioita. Miksi meidän pitäisi alistua matematiikan tai fysiikan lakien tulkintaan siitä, miten me numeroita käsittelemme?
Jos minä olen sitä mieltä, että 4:n jälkeen tulee 6, keitä te olette minua oikaisemaan, vakiintuneen standarditieteen seuraajat. Hah

No jos ihan numeroina ajatellaan niin sehän on vain sovittu että kutonen on tuon näkönen ja nelonen tuon näkönen.. jos taas ajattelit että kuusi lukumääränä tulee neljän jälkeen niin.. tjaa.. olet väärässä. Kokonaislukuina ajateltuna. Se vaan ei ole niin, ei. Hiljaa!

くそっ!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat