Seuraa 
Viestejä45973

Viina opn liian halpaa ja kansa sen kun rapistuu. Jos todisteita haluatte lähetän kuvan saatana! Mut onhanb se niinkin ettei kaikkea voi voittaa, ei edes joka kerta. Marsalkka Mannerheim hoi!! OMGROFL½½ ZOMG

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toope
Seuraa 
Viestejä28443

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

3 litraa 2.8% pilsneriä maksaa 2 euroa. Pakattuna 6 kpl puolen litran tölkkeihin. Se vastaa viittä kaljaa.

Kahdella eurolla saan ihan hyvät kännit. Aika halpaa, kieltämättä.

fenomenologi
Joo, kytät pölli mun hassikset, 90 euroo tuli sakkoja.
Ei ne kai tienny et voi jättää sakon antamatta.
Ihan sama, röyh

Etkös asunut siellä Sveitsissä? Itse selvisin pelkillä selittelyillä. Kotikäyttöä varten.. Kuviteltu kaveri pakotti etc..

Echi
fenomenologi
Ihan sama, röyh

Etkös asunut siellä Sveitsissä? Itse selvisin pelkillä selittelyillä. Kotikäyttöä varten.. Kuviteltu kaveri pakotti etc..

Joo, joku vuokra-asunto on siellä, mä oo tampereella nyt.
V''tu mikä hikka, o kestäny jo 3 tuntia.

Josw NYT totta puhutaan, niin aika irstastaq että ihmisewt täällä vaan kirjottelee, vaikka ei tähän aikaan pitäs olla muualla kuin nukkumassa tai kapakassa!!! Saatana soikoon!! Homoja olette kaikki

fenomenologi
SipuliRami
! Homoja olette kaikki

Vaikka me ollaa homon näkösiä, ei se kuitenkaa tarkota sitä että oltais homoja.

Huonosti suomea puhuva parturitäti leikkasi hiukseni niin, että näytän homommalta kuin olenkaan. Tai oikeastaan olisin hyväksynyt leikkauksen, mutta sitten se tunki päähäni jotain ainetta ja muotoili niin, että tuli paljastaneeksi itsestään, että jos taidot vielä menettelivät niin äärimmäisen huono maku sillä ainakin oli. Tai sitten sellainen on jotain perverssiä nykymuotia. Muotikin on päin helvettiä.

Lisäksi olen juuri nyt käymässä vanhempieni luona.

Echi muuten, kun huvikseni periaatteesta muka pysyttelen kaukana noista huumehista (tuntui muuten, että armeijassa yksi tyyppi epäarvosti erityisesti tästä syystä, mikä nyt ei liity yhtään mihinkään, mutta kuitenkin) enkä siksi voi tällä tasolla kuulua joukkoon, niin minkä yhden kirjan lukemalla pääsen täyteen selvyyteen esim. Foucaultin (miten se muuten lausutaan? joskus kuulin, ja säikähdin) ajattelusta (joka ei takuulla tarjoa meikäläiselle mitään uutta), niin ettei tarvitse vahingossakaan vaivata päätäni aiheella enää sen luettuani? [size=40:c9c7fxpp]Tarkoitan, että...[/size:c9c7fxpp]

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
fenomenologi
Ihan sama, röyh

No voi harmi niitä poliiseja.. Oisivat nyt ees sakottanu 900 euron eestä..eihän 90 tunnu missään. Lisäksi olisi pitänyt antaa pari vuotta vankeutta. Huumehörhöt pois kaduilta.

Ismoaja94

Echi muuten, kun huvikseni periaatteesta muka pysyttelen kaukana noista huumehista (tuntui muuten, että armeijassa yksi tyyppi epäarvosti erityisesti tästä syystä, mikä nyt ei liity yhtään mihinkään, mutta kuitenkin) enkä siksi voi tällä tasolla kuulua joukkoon, niin minkä yhden kirjan lukemalla pääsen täyteen selvyyteen esim. Foucaultin (miten se muuten lausutaan? joskus kuulin, ja säikähdin) ajattelusta (joka ei takuulla tarjoa meikäläiselle mitään uutta), niin ettei tarvitse vahingossakaan vaivata päätäni aiheella enää sen luettuani? [size=40:nobjudwc]Tarkoitan, että...[/size:nobjudwc]

Onnea, päivän typerin viesti minkä olen lukenut. En tajunnut hölkäsenpöläystä mitä edes ajoit takaa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

TERÄS NALLEPUH
fenomenologi
Ihan sama, röyh

No voi harmi niitä poliiseja.. Oisivat nyt ees sakottanu 900 euron eestä..eihän 90 tunnu missään. Lisäksi olisi pitänyt antaa pari vuotta vankeutta. Huumehörhöt pois kaduilta.

Ismoaja94

Echi muuten, kun huvikseni periaatteesta muka pysyttelen kaukana noista huumehista (tuntui muuten, että armeijassa yksi tyyppi epäarvosti erityisesti tästä syystä, mikä nyt ei liity yhtään mihinkään, mutta kuitenkin) enkä siksi voi tällä tasolla kuulua joukkoon, niin minkä yhden kirjan lukemalla pääsen täyteen selvyyteen esim. Foucaultin (miten se muuten lausutaan? joskus kuulin, ja säikähdin) ajattelusta (joka ei takuulla tarjoa meikäläiselle mitään uutta), niin ettei tarvitse vahingossakaan vaivata päätäni aiheella enää sen luettuani? [size=40:2h0wf1ta]Tarkoitan, että...[/size:2h0wf1ta]

Onnea, päivän typerin viesti minkä olen lukenut. En tajunnut hölkäsenpöläystä mitä edes ajoit takaa.

Lol.

Äh, mitä nyt olen seurannut, niin aivan kuin palstalla olisi ollut viime aikoina hirveästi kummallista isottelua ja kränää, varmaankin johtuu oidipuskompleksista. Taidan lähteä pois...

fenomenologi
TERÄS NALLEPUH
En tajunnut

Ei oo varmaan ensimmäinen kerta.

Olen tainnut muuten aiemmin jossain puhua pahaa Tiede-foorumin trolleista. Joskus mietityttää, ovatko tällaiset henkilökohtaiset kaunanaiheet suurempi altistava tekijä (tarkoitukselliselle) tajuamattomuudelle kuin varsinainen tyhjäpäisyys.

(Toisaalta tähän lukeutuisi myös muut henkilökohtaiset seikat kuin kaunat. Mikä nyt taaskaan ei liity mihinkään.)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
fenomenologi
TERÄS NALLEPUH
En tajunnut

Ei ookkaan.

Ismoaja94
fenomenologi
TERÄS NALLEPUH
En tajunnut

Olen tainnut muuten aiemmin jossain puhua pahaa Tiede-foorumin trolleista. Joskus mietityttää, ovatko tällaiset henkilökohtaiset kaunanaiheet suurempi altistava tekijä (tarkoitukselliselle) tajuamattomuudelle kuin varsinainen tyhjäpäisyys.
Ainoa trolli mikä täällä nytten on, niin on sinä. Tuli kieltämättä kyllä mieleen aikasemmasta viestistäsi törttöbill, joka on 100%trolli. Tekstiä suollatte mikä kuullostaa täysin pulppisgeneraattorilla tehdyltä. Jos ei ole, niin suosittelen käymään äidinkielenkurssit uudestaan, että osaatte muodostaa lauseita joissa on rakenne ja käyttämään kappalejaotuksia.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

TERÄS NALLEPUH

Ismoaja94

Ainoa trolli mikä täällä nytten on, niin on sinä. Tuli kieltämättä kyllä mieleen aikasemmasta viestistäsi törttöbill, joka on 100%trolli. Tekstiä suollatte mikä kuullostaa täysin pulppisgeneraattorilla tehdyltä. Jos ei ole, niin suosittelen käymään äidinkielenkurssit uudestaan, että osaatte muodostaa lauseita joissa on rakenne ja käyttämään kappalejaotuksia.

Ainoa trolli, joka täällä nyt on, olette te. Tuli kieltämättä kyllä mieleen aikasemmasta viestistänne törttöbill, joka on 100% trolli. Suoltamanne teksti kuulostaa täysin niin kutsutulla "pulppislausegeneraattorilla" tehdyltä. Jos ei ole, niin suosittelen käymään äidinkielen kurssit uudestaan, jotta osaisitte muodostaa lauseita, joissa on rakenne, ja käyttää kappalejakoa.

(Menikö oikein?)

Joka tapauksessa, viestissäni siis vain utelin mahdollisia lisävinkkejä siihen, millä tavalla kannattaisi hyödyntää uuden asuinpaikkani kirjastoa, kun nyt (toistaiseksi työttömänä ja) opiskelupaikattomana tuota aikaa tuntuu jäävän kaikenlaiseen hyödylliseen (enemmän kuin kaiken maailman tavallisille yhteiskuntaan sopeutuneille nuorille, mistä syystä toisinaan jopa harkitsen jättäytymistä pois työhaastatteluista). Höystettynä ketjun hengen mukaisesti kaikella päättömällä, asiattomalla ja asiaankuulumattomalla, tietenkin.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat