SHAKKIPALSTA

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

olisiko täällä vireitä shakinpelaajia ottelemaan ilman tietokoneiden apua...keskustelemaan shakista yms.?

Kommentit (4)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Ei ole. No okei..on. Itse olen sitä mieltä että shakki on tuuripeli.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

no tuuripeli se ei kyllä oo...mutta sitä voi kaikki normaaliälyiset harjoitella, miksei tyhmemmätkin..."onnella" on merkitystä silloin kun on kaksi tasaista pelaajaa..ja oikeastaan silloin ratkaisevimpia ovat psykologiset tekijät.. mitä vahvempi pelaaja on sitä enemmän hänellä on niin sanottua "onnea."..

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
sakkimies
no tuuripeli se ei kyllä oo...mutta sitä voi kaikki normaaliälyiset harjoitella, miksei tyhmemmätkin..."onnella" on merkitystä silloin kun on kaksi tasaista pelaajaa..ja oikeastaan silloin ratkaisevimpia ovat psykologiset tekijät.. mitä vahvempi pelaaja on sitä enemmän hänellä on niin sanottua "onnea."..

Totta, ja se on kanssa typerää kun jos on toista huonompi pelaaja, niin silloin ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa. Jos tietää että toinen on parempi pelaaja, niin silloin on sama vaikka luovuttaisi heti niin säästää vain aikaa.

Erityisesti mua ärsyttää se, kun kaikki miettivät niin kauan siirtojansa, että menee hermot siihen. Pidän enemmän pookkerista ja badmintonista(siitä missä syödään niitä toisten nappuloita).

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Pidän enemmän pookkerista ja badmintonista(siitä missä syödään niitä toisten nappuloita).

Ai sulkapalloa puhi pelaa. Ja syö vielä toistenkin lapsia. Ai jai jai.

Uusimmat

Suosituimmat