Suomi-nainen-suomi Sanakirja.

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Niin, mua mietityttää se kun joku sano mua joskus että olen"aika siisti" Niin mitä se meinaa? Tarkoittaako se tosiasiassa sitä että näytän kuin rosisdyykkarilta vai mitä?

Mulla on muitakin lauseita mitä ihmettelen mitä mulle on jossakin sanottu joskus, mutta en muista niitä enää..ton enää muistan.
Naiset ja tyypit kertokaa, mitä toi meinaa.
Muutkin voi laittaa tänne jos on jotakin epäselvää, että mitä nainen tosiasiassa tarkoittaa jollakin sanomisellaan.

Tunnetustihan naiset kun sanoo että aikakiva tai jotai vastaavaa, niin silloin se yleensä tarkoittaa että se on sen mielestä ihan paska.

TAino ei se ny niin hirveesti ihmetytä, kun vaan sattu tulee tässä mieleen kun luin tota räkäketjua.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (92)

Vierailija

Pensasaita pitäisi leikata = sinä (mies) leikkaat aidan

Ikkunat pitäisi pestä = sinä peset ikkunat

Pöydästä pitäisi sahata pois siivu, jotta (uusi) sohva mahtuu huoneeseen = sinä sahaat pöydän

Ja niin edelleen...

Ja sitten nainen kertoo tuttavilleen: "ME leikattiin aita/pestiin ikkunat/sahattiin pöytä jne..."

Toope
Seuraa 
Viestejä23166
Liittynyt23.7.2006
Fëanor

Pöydästä pitäisi sahata pois siivu, jotta (uusi) sohva mahtuu huoneeseen = sinä sahaat pöydän

Ja niin edelleen...

Ja sitten nainen kertoo tuttavilleen: "ME leikattiin aita/pestiin ikkunat/sahattiin pöytä jne..."

Onkos vähän kyynistä?
En tosin väitä, etteikö olisi totta.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6541
Liittynyt8.11.2007

Mitä nainen tarkoittaa sanonnalla "se alkaa" ?
Käytiin ex-vaimon kanssa Pariisissa joskus -96-97, en muista tarkkaa vuosilukua. Vaimon mielestä hän halusi kanssani Pariisiin siksi, että sitten "se alkaa". Vaimo teetti etukäteen tietynvärisen puvun itselleen ja kynsilakankin piti olla saman väristä.

Vaimo oli jälkeenpäin vähän pettyneen oloinen, kun "se" ei alkanutkaan. Minun mielestäni "se" alkoi ihan hyvinkin. Siis mikä ???

Reiska
Seuraa 
Viestejä5100
Liittynyt6.5.2007
Ertsu
Käytiin ex-vaimon kanssa Pariisissa joskus -96-97, en muista tarkkaa vuosilukua. Vaimon mielestä hän halusi kanssani Pariisiin siksi, että sitten "se alkaa". Vaimo teetti etukäteen tietynvärisen puvun itselleen ja kynsilakankin piti olla saman väristä.

Vaimo oli jälkeenpäin vähän pettyneen oloinen, kun "se" ei alkanutkaan. Minun mielestäni "se" alkoi ihan hyvinkin. Siis mikä ???

Luultavammin jota mitä siun ois pitäny tehdä, ja jota se on omasta mielestään vihjannut selkeästi jo ainakin kuukauden ajan.. Oikeasti ne vihjaukset, jos vihjaamiseks ymmärs, saatto ymmärtää melkei miten vaa..

Naiset..

Per se

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
TERÄS NALLEPUH
Niin, mua mietityttää se kun joku sano mua joskus että olen"aika siisti" Niin mitä se meinaa? Tarkoittaako se tosiasiassa sitä että näytän kuin rosisdyykkarilta vai mitä?

Mulla on muitakin lauseita mitä ihmettelen mitä mulle on jossakin sanottu joskus, mutta en muista niitä enää..ton enää muistan.
Naiset ja tyypit kertokaa, mitä toi meinaa.
Muutkin voi laittaa tänne jos on jotakin epäselvää, että mitä nainen tosiasiassa tarkoittaa jollakin sanomisellaan.

Tunnetustihan naiset kun sanoo että aikakiva tai jotai vastaavaa, niin silloin se yleensä tarkoittaa että se on sen mielestä ihan paska.

TAino ei se ny niin hirveesti ihmetytä, kun vaan sattu tulee tässä mieleen kun luin tota räkäketjua.

Aika kiva ja aika siisti = aika sama. Ts. asia ei herätä negatiivisia tuntemuksia muttei kyllä positiivisiaakaan sen kummemmin. Asia on aika sama... Tai ihan sama, miten vaan.

Hämmentää.

Vierailija

Kiinnittäisin huomiota siihen millaisella äänensävyllä lause on lausuttu. Nainen voi sanoa ihastuneen innostuneesti aika siisti (varsinkin jos on nuori). Mutta jos nainen sanoo ohimennen välinpitämättömästi aika siisti, niin se tarkoittaa ettei voisi vähempää kiinnostaa ja oletko aivan homo kun kyselet ulkonäöstäsi minulta jolla on tärkeämpääkin tekemistä kuin sinua tässä tuijotella.

Vierailija
Toope
Fëanor

Ja niin edelleen...

Onkos vähän kyynistä?
En tosin väitä, etteikö olisi totta.

hehe, tuo on muuten niin totta kuin olla voi

pitäisi tiskata = sinä tiskaat
tuo kaappi on vähän huonolla paikalla = sinä siirrät

250585
Seuraa 
Viestejä621
Liittynyt5.12.2006

Olet ihan kiva ja ihana mutta ollaan vain ystäviä
= Evvk. Painu jo muualle siitä, ennen kuin usutan pitbullini kulkustesi kimppuun.

Haluan pienimuotoiset häät, meidännäköiset häät, joissa on vain muutamat läheisimmät paikalla.
= En kehtaa näyttää sinua kaikille tuttavilleni, saattavat vielä saada udeltua itselleen senkin tiedon, että olet Lidlin kanssalla töissä.

Olisi ihana kun voisi adoptoida jonkun vaikkapa kiinalaislapsen, kun maailmassa on niin paljon kurjissa oloissa eläviä lapsia ja muutenkin jo liikaa ihmisiä.
= Tuo mieheni on niin saatanan tyhmä ja etenkin ruma, että jos jotenkinkaan ihmisen näköisen perijän tai perijättären haluaa saada, niin on parempi heti ryhtyä adoptiopapereita täyttämään.

Jotain nokkelaa.

Vierailija

Naiset eivät osaa kommunikoida. Meille on suotu kieli, jotta pystyisimme kuvaamaan ihmisiä ja maailmaa ympärillämme erittäin tarkasti. Ja mitä naiset ovat tehneet? Ne ovat tehneet kielestä epäkielen, kielen joka muistuttaa eleineen enemmän apinoiden kommunikointia kuin ihmisten. Takaisin raiteille naiset.

Max Hunter
Seuraa 
Viestejä201
Liittynyt28.11.2013
Ertsu

Nalkutus?

Vaihdokas kirjoitti: Höh anteeksi. Yläpeukutin vahingossa Max Hunterin kommenttia. Ei olisi ollut aihetta. Sori.

Vierailija

Kohta = Menee vielä noin puoli tuntia
Sopiiko että äitini tulee käymään? = Äitini tulee käymään
Toisitko kaupasta maitoa? = Tuo kaupasta maitoa tai avioliittomme on vaarassa
Tehtäisiin välillä jotain eikä aina katsottaisi televisiota = Siirrä kaappi

Vierailija

logo kirjoitti:

Naiset eivät osaa kommunikoida. Meille on suotu kieli, jotta pystyisimme kuvaamaan ihmisiä ja maailmaa ympärillämme erittäin tarkasti. Ja mitä naiset ovat tehneet? Ne ovat tehneet kielestä epäkielen, kielen joka muistuttaa eleineen enemmän apinoiden kommunikointia kuin ihmisten. Takaisin raiteille naiset.

Aika napakasti ilmaisit asian. Vaikka olen tavannut muutamia ihan fiksujakin yksilöitä, totean valitettavasti niiden olevan enemmän poikkeus kuin sääntö.

"Sanakirjasta:"
Me suunnittelemme yhdessä talon rakennusta. Kuka suunnittelee? Mies. Kuka maksaa? Mies. Kuka rakentaa? Mies. Vai suunnittelette te sitten yhdessä talon rakennusta.

"Sinä et koskaan, sinä aina, me ei ikinä...", itse ymmärsin aina- ja koskaan-sanojen merkityksen jo ala-asteella.

Vierailija

Jos miehet ei hinkuis niin hanakasti niitten pönäköitten tissien ja persposkien perään, jos ei olis piparinsaanti niin hypertärkeää, jos ei kiinnostais bimboblondit, niin eipä tarttis julkisesti uikuttaa siitä että on saanut vain idiootteja naisia seurakseen..

Kaikki naiset eivät ole vaikeaselkoisia, tyhmiä, kiukuttelevia, kakaramaisia, nalkuttavia, jne.

Mutta vitseissä tietenkin.. ihan miten vaan..
Kai nämä tällaiset pitää osata tulkita kieli poskessa leikkimieliseksi kiusoitteluksi?
Ihan samoin kuin ne jutut: "Miehet on sikoja", jne.

Ei tällaisista pidä suuttua eikä näitä missään nimessä saa ottaa tosissaan.
Jos on saanut puolisokseen vertaisensa, niin tuskin kannattaa isommin huudella julki että on tullut naitua tyhmää, tms.?

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Onpa täällä taas sotkuista = Miksi sinä et ole siivonnut?

Höh. Olishan tuon itekki voinu järkätä, ennekuin alkaa suuttumaan.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat