Ihminen on luotu elämään maan ja veden pinnalla.

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Ihmisen ei pidä mennä syvälle veden alle, tai muutamaa kilometriä korkeamalle taivaan suuntaan. On luonnotonta käyttää apuvälineitä.

Kommentit (9)

Vierailija

Samaa mieltä, tosin hyvähän näitäkin alueita on käydä tutkimassa, mutta ilman apuvälineitä se on ihmiselle mahdottomuus. Itse myös kannatan sitä, että uusia alueita tutkitaan.

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Ei tutkita. Ihmisellä ei ole mitään asiaa sinne minne se ei alasti pääse.

Sinun tapauksessasi, naisen luokse?

Vierailija
Olbe
CE-hyväksytty

Sinun tapauksessasi, naisen luokse?

PS. Ihmistä ei ole "luotu" yhtään mihinkään. Ihminen on kehittynyt tietynlaiseksi. Itse pidän toisten ihmisten tappamista ja kiduttamista paljon luonnottomampana kuin sukeltamista tai avaruuslentoja.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Hyväksytty voi riisuutua alastomaksi ja muuttaa päiväntasaajan viidakkoon jossa ehkä vielä tarkenisi juuri ja juuri. Suomessahan ei alasti voi elää, paleltuisi kuoliaaksi.

くそっ!

Vierailija
CE-hyväksytty
Jos esi-isillämme olisi ollut tuollainen asenne, et kirjoittelesi tietokoneella ja mansikkakakku olisi jäänyt keksimättä!

Perusteletko kantaasi hieman? Eli mistä tiedät, ettei ole tarkoitettu johonkin?

Vierailija
gamma
Itse pidän toisten ihmisten tappamista ja kiduttamista paljon luonnottomampana kuin sukeltamista tai avaruuslentoja.

Valitettavasti faktat puhuvat sen puolesta, että ihmisten tappaminen on hyvin, hyvin luonnollista. Ja mikä olikaan tarinan opetus? Asian luonnollisuus ei kerro siitä onko se hyvä vai paha. Muistakaa Humen giljotiini.

Uusimmat

Suosituimmat