Antakaa tajunnan virrata!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ihmisellä on itämäisen "tieteen" mukaan erilaisia chacroja ja hermopäätteitä, jotka ohjaavat kehon toimintaa.

Jos yksikin Chacroista menee lukkoon, voi sairastua vakavasti.
Itselläni tunnepitoinen chacra on melkoisen tukossa, koska seksuaalinen on joskus ollut yliaktiivinen ja nyt sekin on tukossa, ainoastaan älyllinen keskus toimii omasta mielestäni normaalisti.

Monissa kirjoissa on ohjeita Chacrojen tukkeiden aukaisemista erilaisilla meditaatioilla. Yksi tapa on ylitse muiden: Oman kristinoppimme tarjoama RUKOILU!

Ei oo pakko rukoilla joitakin muinaisia juutalaisia ja katolisia kirkkopyhimyksiä eikä Muhammedia, vaan voi suunnata ajatuksensa kehen suomalaiseen henkilöön tykkää, ja jos on onnea, voi avautua telepatia-portaali.

Ne, jotka ovat okkulttistisesti suuntautuneita, heille on yhteydet henkimaailmaan luonnollisia... Kuitenkin on paljon suomalaisia uskovaisia, jotka varoittavat tälläisesta toiminnasta. Jos ihminen toimii yksin, hän voi joutua suorastaan pahojen henkien riepottelemaksi, sellaisestakin minulla itselläni on kokemusta, sillä pelasimme pari kertaa lapsena spritismiä, ja se avasi linkkejä kuolleisiin venäläisiin ja suomalaisiin sotaurhoihin... Väittivät lasin liikkeillä ja kirjainpöydän teksteillä, että oli vielä paljon kuolleita, jotka olivat jääneet metsikköön, ja että heidän luunsa tulisi viedä siunattuun kirkon siunaamaan maahan...

Itse voin vakuuttaa, että tälläinen on tarpeetonta... Jumala tietää tasan tarkkaan, minne ihmiset ovat maalliset jäännöksensä jättäneet. Kuitenkin minua pöyristyttää arkeologiset kaivaukset, joissa etsitään kallo, ja jätetään muut luut jonnekin hajalleen... Sellainen on hiukan omituista.

Hesekielin kirja kuvaa sukupolvea, joka oli jäänyt johonkin laaksoon luineen päivineen, ja heidän lapsensa huolissaan huokailivat:" Luumme ovat kuivettuneet, toivomme on mennyt..." Hesekiel pisti Taivaan neljä tuulta tuomaan noille olennoille elämän. Milloin on YLÖSNOUSEMUKSEN päivä?

On päivämääriä, jolloin kuolleita nousee ylös, kun nämä ovat 1000 vuotta olleet sidottuina, kuten se kuuluisa Raamatun saatana. Jeesus itse nousi ylös niinkin pian, kuin 3 päivän päästä, hieman vajaan...

Oletko YLÖSNOUSEMUKSEN arvoinen? Tämä on kohtalonkysymyksemme. Reinkarnaatio-oppi tarjoaa laihan lohdun, sillä ihminen ei edes välttämättä kehity mihinkään suuntaan, vaan jää maksamaan iankaikkisia "kalavelkojaan" muille luoduille... Tälläinenkään ei ole välttämätöntä. On mahdollista jo TÄSSÄ elämässä murtua lihallisen ihmisen iankaikkisesta jälleensyntymiskierrosta korkeampaan olomuotoon! Michaelin käsikirja kuvaa tälläisia tasoja: oli akaasista, kausaalista, messiaanista, buddhistista muutamia mainitakseni. Lopulta kaikkea kohtaa TAOON eli Jumaluuden perusprinsiippiin sulautuminen... Tämä ei tarkoita yksilöllisyyden menettämistä, vaan sitä, että syntinen ihminen on oppinut täydellisten enkelien avulla, kuinka korjata virheitään, vaikka nuo ENKELIT ITSE EIVÄT SAA IKINÄ LANGETA. Ihminen on armo-otus... Ei pysty noudattamaan lakia edes niin hyvin kuin perkeleen demonit - valitettavasti. Jumala kouluttaa ihmistä jopa antamalla perkeleittensä riivata, jos nämä eksyvät johonkin Jumalallisen Saatanan Hienoon Harhaoppiin...

Harhasta varoitetaan ilmestyskirjassa, ja onpa harhojen pesäkkeelle annettu naisen nimi: Isebel. Hän johdatteli ihmisiä harhoihin, siveettymiiksiin, eli yksinkertaisesti: runkku-uniin. Tälläinen ei ole Jumalan tahto, vaan hän tahtoisi, että kokeilisimme tuota kaikkea aivan oikeasti.

Minut vapahti iankaikkisen wanhan pojan runkkupiinasta: MUSLIMITYTTÖ... Kiitos Allahille, vaikka kyseessä olikin jonkinasteinen huorinteko

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat