Modet meni nukkumaan

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Ruvetaanko riehuun? Mäkin otin just iltalääkkeen.

Sivut

Kommentit (168)

Vierailija
CE-hyväksytty
Ruvetaanko riehuun? Mäkin otin just iltalääkkeen.

Yöllä saa tosiaan suoltaan rankempaakin juttua. Seuraavaan iltaan mennessä niistä kyllä saattaakin jo kadota osa. Mutta mikäs siinä.

Tässä hyvää unmoderated matskua: http://www.youtube.com/watch?v=_IcRIHr87dk . Tuollaiseen tuskin on tarvetta täällä.

Mutta sitten mukaan viuhahdus, jotta päästään asiaan: http://www.youtube.com/watch?v=TszSnkcWF0M

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
spin0
Riehutaan vaan. Uusi peli:

Lyö otsalla kolmesti näppikseen, postaa tulos.

Mää tollaseen ala, mää mikään pässi sentäs viä oo.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Barbaari
Kun laittaa modet ystävälistalle niin näkee onko onlinena vaiko offilla.
Ai, eiks ne näy tuolta alariviltä tos etusivulla ihan muutenkin, vai näkeeks tolla piilotetut persoonallisuudet kans?

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
DedMoroz
Barbaari
Ai, eiks ne näy tuolta alariviltä tos etusivulla ihan muutenkin, vai näkeeks tolla piilotetut persoonallisuudet kans?

Piilossa olevat ei taida näkyä.

Alarivillä näkyy vain jos satut olemaan samalla palstalla tämän kanssa.

Vierailija
Barbaari

Mitä ihmettä! Oonx mä muka jonkun ystävälistalla? Ota heti pois tai mä laitan sut mun ignorelistalle, enkä lainkaan lue sun viestejä.

PS.
Saako modet heittää herjaa ja osallistua tällaisiin ketjuihin täällä Vapaasana -puolella. Saax modet heittää herjaa omasta modeudestaan vai eixe ole muotiasia ollenkaan?

Kyselee epätietoinen mode
onnex meillä on se oma paikka siellä Pikku Moodertinkadulla.
Poikkea sinäkin

Nimimerkille Phony varoitus epämodemaisesta käytöksestä. Vastedes herjaa ei heitellä eikä osallistuta ketjuihin.
-asdf

Lisäys 3.9.2008: Varoitus nimimerkille Phony on peruttu aiheettomana.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat