"Advanced Antivirus"

Seuraa 
Viestejä5195
Liittynyt26.3.2005

Kalliit nörttiystäväni. Auttakaa:

Advanced Antivirus has detected possible harmful actions from remote computer on the network. Br/Sasser variant worm behavior detected. You have to register your copy to get full protection feature set and ability to defeat upcoming threats. To begin online reg, please click....

En tietenkään ole mennyt “runnin” saakka, koska lähdettä ei pystytä tunnistamaan.

F-Securen mukaan tila on suojattu ja kaikki troijalaishyökkäykset on uudelleennimetty. Blacklight Rootkit Eliminator ei löytänyt yhtään piilosysteemiä/tiedostoa. Muutenkin mulla on F-Securen automaattipäivitykset.

Advanced Antivirus ilmoittaa, ettei minulla ole mitään suojaa viruksia tai spywarea kohtaan, kas kas..

Hankalaa tässä on kun nämä varoitukset hyppivät koko ajan kuvaruudulle.

Nettiin mennessä se aukeaa aina about blanckiin ja sitten douplestartpage.com/XP/.. ja tulee taas varotusta niin maan pirusti (W32.Myzor:FK@yt.) ja taas koko sivun ”Internet Securityä tuutin täydeltä”

Googleen pääsee mutta siellä ylhäällä on ”Security toolbar 7.1 ja ”security level 4/10” ja taas pitäisi poistaa popupsit ja spywaret (popupsit on tietysti estetty tulemasta muutenkin).

Eli mikä helvetti tämä ”Advanced Antivirus” on ja kuinka sen saa pois.

Kommentit (7)

Vierailija
Lentotaidoton

Se on itse Viirus.
Käytä Ohjauspaneelin Lisää ja Poista, Poista se Program-kansiosta, Asenna ja aja Malwarebyte

Lentotaidoton
Seuraa 
Viestejä5195
Liittynyt26.3.2005
mensaani
Lentotaidoton

Se on itse Viirus.
Käytä Ohjauspaneelin Lisää ja Poista, Poista se Program-kansiosta, Asenna ja aja Malwarebyte

Joo kyllä mä sen epäilinkin sitä olevan. Mutta kun sitä ei ole Programmeissa???

Lentotaidoton
Seuraa 
Viestejä5195
Liittynyt26.3.2005

Joka kerta kun Programm-kansion avaa F-secure löytää
TrojanDownloader Win32Small.aaxp:n ja niemää uudelleen.
Ja taas kun avaa saman kansion niin taas sama uudelleen.

Vierailija
Lentotaidoton
Mitä tällaiset tiedostot sanovat:
wcs.exe
aav.exe
iebtm.exe
iebtu.exe
iebtmm.exe

ei tätä saatanan "Advanced Antivirusta" löydy mistään.

En sano enää mitään. Tämäkin on tietysti joku hiton lassijuttu, missä viestinkirjoittaja lopulta julistaa, miten älykäs hän on, ja ilveilee, miksi me muut ei keksitty sitä.... Kysy Lassilta. Hänhän se on täällä kuningas.
Haitta-ohjelmat. Olen pulassa
viewtopic.php?f=1&t=32718&st=0&sk=t&sd=a

Vierailija

Googlen mukaan ainakin wcs.exe on webkameravakoiluohjelma,
Hi, got this problem today on one of my user's PC's. Can't kill the process. Need to boot from "Safe mode command prompt". Once you're in the command prompt, go to C:\Program Files\Web Technologies then delete everything (i.e. "del *.*"). From the command prompt, type "explorer.exe" to open the windows explorer. From there you can delete the Web Technologies folder. After that, open REGEDIT; search each of the files and delete "every" entry you can find (iebt.dll, iebtm.exe, iebtmm.exe , wcs.exe & wcm.exe). Then reboot the machine normally, clear the IE cache then should be okay. Hope this helps.
Yksittäiset ohjelmat pystyy yleensä poistamaan hakemalla etsi-toiminnolla.
Klikkaa hiiren oikealla napilla ja valitse ominaisuudet niin saat tietoja ohjelmasta.
Saat lopetettua prosessin painamalla yhtäaikaa ctrl+alt+delete(del), valitse ohjelma ja paina lopeta prosessi.
Ohjelmia ei pysty poistamaan jos ne on käynnissä.
Hae zonealarm palomuuri, lisukkeena tulee antispyware ja antivirusohjelma, loppu ainakin mulla ongelmat kuukausia sitten.
Aav.exe on Advanced Antivirus-ohjelmaan liittyvä spyware.

Uusimmat

Suosituimmat