GTA III

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Nyt on piru merrassa. Yritän lääkkeeksi pelata GTA kolmosta, mutta se ilmoittaa mulle näin: Cannot convert textures for your video card. You must login to an administrator account to do this.

Mitä mun pitäis tehdä??

Olen adminaattori.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija
Ronron
Osta xbox360 ja siihen GTA4

Niin, tuo laite jossa on ei-minkään tukema HD-DVD-asema...

Ja PC:n GTAIV tulee olemaan paljon hienompi graafisesti ja enemmän "tavaraa" sisällöltään pitävä kuin xbox360- ja P3- versioiden GTAIV...

Vierailija

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=218942

Yhden linkin vaan laitoin...sieltä lainataan :

"The game was shown off at the Leipzig Games Convention today by a Rockstar spokesperson. He began by promising much improved visuals, saying they'll be "polished well beyond what they were on the 360 and PS3"."

Marraskuun 21s ilmestyy. Aina GTA:jen ilmestyttyä on ollut juttua, että ei tule PC:lle ja joka kerta on tullut. PC hakkaa tehossa ja pelattavuudessa ja...kaikessa P3:n ja xboksit.
Ainoa missä konsolit ovat parempia on niiden helppokäyttöisyys.

Ja tosiaan topikin aiheeseen. Laita uusimmat ajurit näytönohjaimeen....tai no ennen mitään muuta kerro koneesi kokoonpano.

Vierailija
CE-hyväksytty
Ei toimi.

Ajattelit siis uudestaan ilmoittaa, että peli ei toimi? Senhän jo tiesimme. Vai mistä oli tässä postauksessa kysymys?

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005
thuga101
Ronron

Ja PC:n GTAIV tulee olemaan paljon hienompi graafisesti ja enemmän "tavaraa" sisällöltään pitävä kuin xbox360- ja P3- versioiden GTAIV...

Xbox 360:ssä ei ole vakiona HD-DVD-asemaa, vaan se on lisävaruste.

Ja eipä tuo GTA IV PS3:n kanssa hirveän huonolta näytä 37" HD-telkusta.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
thuga101
CE-hyväksytty
Ei toimi.

Ajattelit siis uudestaan ilmoittaa, että peli ei toimi? Senhän jo tiesimme. Vai mistä oli tässä postauksessa kysymys?

Kyseinen postaus oli eräänlainen vastine Olli Veen viestiin.

Vierailija
thuga101
Ronron

Eli siis saat enemmän vaatteita ja enemmän flippereita yms pelillisesti hyvää (sarkasmia). Ainut mitä gta4 tarvitsee lisää on realistisemmat vahingot ihmisiin ja enemmän aseita/tehtäviä.

Vierailija
Kamala
thuga101
Ronron

Eli siis saat enemmän vaatteita ja enemmän flippereita yms pelillisesti hyvää (sarkasmia). Ainut mitä gta4 tarvitsee lisää on realistisemmat vahingot ihmisiin ja enemmän aseita/tehtäviä.

Ainakin aiempia gta:ta on voinu modata aika reippaasti pc:llä. Halutessaan myös realistisemmaksi. Loisto pelisarja. Ainoat action pelit joita oikeesti oon jaksanu pelata on ollu gta:t ja postalit.

Vierailija
CE-hyväksytty
Nyt on piru merrassa. Yritän lääkkeeksi pelata GTA kolmosta, mutta se ilmoittaa mulle näin: Cannot convert textures for your video card. You must login to an administrator account to do this.

Mitä mun pitäis tehdä??

Olen adminaattori.

Pitäisi kirjautua järjestelmänvalvojana sisään että voit tehdä jotain muutoksia videokortin asetuksiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat