Firefox 3.0.1

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Mä päivitin firefoxin uusimpaan versioonsa. Mä en kuitenkaan pidä tästä. Miten mä saan kakkosen takas??

Kommentit (13)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Miten firefox kolmosessa saa tuon osoitekentän ehdottaman listan tyhjäksi? Ennen se tyhjeni kun vaan poisti yksityisyystiedot. Nytkin omat osoitteet lähtee, mutta siellä on jotain muita osoitteita valmiina. Mistä ne tulee?

Vierailija
CE-hyväksytty
Miten firefox kolmosessa saa tuon osoitekentän ehdottaman listan tyhjäksi? Ennen se tyhjeni kun vaan poisti yksityisyystiedot. Nytkin omat osoitteet lähtee, mutta siellä on jotain muita osoitteita valmiina. Mistä ne tulee?

Olisikohan kirjanmerkkejä mahdollisesti? Itseäni ne eivät ole häirinneet, niin en ole tutustunut niiden poistamiseen.

Ediittiä: Suosikit-listaa tarkoitin, en kirjanmerkkejä...

vorrester
Seuraa 
Viestejä615
Liittynyt22.7.2005
CE-hyväksytty
Miten firefox kolmosessa saa tuon osoitekentän ehdottaman listan tyhjäksi?

Firefoxin asetuksia voi rukata asetusriveiltä. Mutta vaara on että saat sen täysin sekaisinkin. Ota edellä mainitut varmistukset asetuksista että pystyt palauttamaan tiedot uudelle asennukselle.

Ja sitten vain hakupalkkiin teksti about:config ja nyt onkin sitten kasapäin asetustietoa rukattavissa. OMALLA VASTUULLA tietenkin.

Aivopierun tunnistaa rivin alun merkistä *

vorrester
Seuraa 
Viestejä615
Liittynyt22.7.2005

Netistä löytyi ohje millä kirjanmerkit ei tule tyrkylle osoitepalkkiin.

Osoiteriville about:config ja sieltä etsit browser.urlbar.maxRichResults, jonka arvo nollaksi.

Eli parametri määrittää montako riviä sopivia kirjanmerkkejä esitetään vaihtoehdoiksi osoitepalkkiin. Oman selaimen palkki tyhjeni nätisti tuolla parametrilla arvolla nolla.

Aivopierun tunnistaa rivin alun merkistä *

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
vorrester
Netistä löytyi ohje millä kirjanmerkit ei tule tyrkylle osoitepalkkiin.
Osoiteriville about:config ja sieltä etsit browser.urlbar.maxRichResults, jonka arvo nollaksi.

Eli parametri määrittää montako riviä sopivia kirjanmerkkejä esitetään vaihtoehdoiksi osoitepalkkiin. Oman selaimen palkki tyhjeni nätisti tuolla parametrilla arvolla nolla.

Kiitos vorrester! Elämänlaatuni parani.

Uusimmat

Suosituimmat