Miten niin?

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Niin että miten niin? Selitä.

Kommentit (11)

Vierailija
CE-hyväksytty
Kun ei torrentit lataanu.

Ootkos käsitelly palomuurin tai reitittimen asetuksia, ja nyt asetukset estäis torrenttoimisen?

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Oliko se Platon jonka mukaan olen idiootti. Koska politiikka ei kiinnosta minua. En tiedä kunnolla miksi ei kiinnosta, ei vaan ole koskaan kiinnostanut enkä voi sille mitään. Jotenkin tuntuu oikeastaan että.. haluaisin vain mennä virran mukana, katsoa mitä tapahtuu, yrittämättä edes itse vaikuttaa mihinkään.. varmaan jotain vastuun pakenemista, kaipaan lapsuutta.. niitä aikoja kun ei tarvinnut välittää mistään eikä huolehtia.. muut huolehti puolestani..

くそっ!

Vierailija

No joo, samaa mieltä Ronron olen kanssasi, ehkäpä sitä sitten aikuistuttua mieli alkaa olla tarpeeksi aivopesty, että uskon yhteiskunnan rakentuvan politiikan vankkojen periaatteiden päälle ja luulen voivani yksin muuttaa globaalista tilannetta parempaan päin vaikka vastaukset ovat jossain aivan muualla. (Ps. Ron tässä yhdeltä tutulta foorumilta, en vain jaksa tänne kovin usein kirjoittaa, luen vain topicceja läpi.)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Danqui
No joo, samaa mieltä Ronron olen kanssasi, ehkäpä sitä sitten aikuistuttua mieli alkaa olla tarpeeksi aivopesty, että uskon yhteiskunnan rakentuvan politiikan vankkojen periaatteiden päälle ja luulen voivani yksin muuttaa globaalista tilannetta parempaan päin vaikka vastaukset ovat jossain aivan muualla. (Ps. Ron tässä yhdeltä tutulta foorumilta, en vain jaksa tänne kovin usein kirjoittaa, luen vain topicceja läpi.)

Ai kas terve.. tunnistit minut vielä. Minä en vieläkään ole keksinyt kunnon ratkaisua tähän ongelmaan:

Miksi juuri minun tulisi äänestää?

Jos äänestän, oikeasti sillä ei ole minkäänlaista vaikutusta mihinkään käytännössä. Minun ääneni ei ratkaise mitään. Sama tulos syntyy äänestin tai en. Toisaalta kuitenkin on myös totta se, että jos kaikki ajattelisivat noin, ei ääniä tulisi yhtään, ja se se vasta olisi huono juttu. Mutta. Vaikuttaako minun ajattelutapani muiden ajattelutapaan? Jos minä päätän olla äänestämättä tuosta syystä, pitääkö minun olettaa että muutkin päättävät niin? Ja jos äänestänkin, niin muutkin äänestää? Eihän se niin mene. Olen miettinyt ja miettinyt mutta en vaan tajua miten tämä pitäisi ajatella niin että äänestäminen tuntuisi mielekkäältä, tai äänestämättä jättäminen perustellulta. Onko kyse vain periaatteista? Vai mistä? Aaargh.

くそっ!

Vierailija

Ronron. Äänestäminen on eräs muoto vaikuttaa siihen miten yhteisiä asioita hoidetaan. Äänestämättömyys on myös protestina yhteiskunnallinen kannanotto.
Usea äänestäjä näin protestoikin vallitsevaa vallassa olevaa systeemiä vastaan.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8913
Liittynyt18.8.2008
CE-hyväksytty
markent

Usea äänestäjä näin protestoikin vallitsevaa vallassa olevaa systeemiä vastaan.

Siis sitä että ihmisten pitää lähteä krapulassa lähikoululle.

Sai sinne mennä pienessä sievässäkin. Nyt ei enää tartte kun purkivat koko koulun, ei jäänyt edes kivijalkaa.

Uusimmat

Suosituimmat