Koneen nopeus

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Millä mä saan konetta hitaammalle niin, että mä voin pelata terror from the deeppiä?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Hanki joku softa viemään resursseja taustalle, itse käytän turbo-nimistä pikkusoftaa...

Tosin pitää vielä laittaa molemmat juoksemaan samalle prossulle jos on useita prosessoreita.

Vierailija
CE-hyväksytty
Millä mä saan konetta hitaammalle niin, että mä voin pelata terror from the deeppiä?

asenna koneeseesi joku monista windows versioista

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Jakke77
CE-hyväksytty

Olin kuolla nauruun...

Vierailija
CE-hyväksytty
Jakke77
CE-hyväksytty

Olin kuolla nauruun...

Sullapa näkyy olevan Mä$än Windows käytössä. Ei, en minä hakkeroinut, enkä mitenkään yrittänyt ottaa selvää sun taustoista. Yritäpä arvata mistä tiedän

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Dost
Sullapa näkyy olevan Mä$än Windows käytössä. Ei, en minä hakkeroinut, enkä mitenkään yrittänyt ottaa selvää sun taustoista. Yritäpä arvata mistä tiedän

Ei minkäänlaista aavistusta.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
CE-hyväksytty

Dosboxilla. Sillähän pystyy säätämään nopeussyklejä itse. Tosin se on ärsyttävää puuhaa.

Ainakin enemy unknownista on joku vinkkuversio joka toimii xplläkin.

Ja muuta pelin asetuksista kävely,ampumisnopeudet hitaammiksi, niin ei mee niin ylikierroksilla ne ukot.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
CE-hyväksytty

Dosboxilla. Sillähän pystyy säätämään nopeussyklejä itse. Tosin se on ärsyttävää puuhaa.

Ja muuta pelin asetuksista kävely,ampumisnopeudet hitaammiksi, niin ei mee niin ylikierroksilla ne ukot.

Jees, Dosboxilla pyörii moni vanha kunnon peli. Ms-dosin simulointi on sen verran raskasta, että heikommalla koneella voi pelit käydä jopa liian hitaaksi. Juurikin tuo TFTD rullaa kyllä mukavasti meikäläisen masiinalla.

SamBody
Seuraa 
Viestejä5785
Liittynyt3.5.2008
CE-hyväksytty

Teet virtuaalikoneen sopivan rajoittavilla resursseilla: http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en
Ei toimi (Win xxxx) home-versioilla.

http://www.vapaakielivalinta.fi/
http://www.sananvapaudenpuolesta.fi/
Tunnustan poikkeavuuteni: perustan näkemykseni enemmän omaan ajatteluun kuin auktoriteetteihin.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Edu
TERÄS NALLEPUH
CE-hyväksytty

Jees, Dosboxilla pyörii moni vanha kunnon peli. Ms-dosin simulointi on sen verran raskasta, että heikommalla koneella voi pelit käydä jopa liian hitaaksi. Juurikin tuo TFTD rullaa kyllä mukavasti meikäläisen masiinalla.

Vuoropojaset pelit toimivat dosboxilla hyvin, mutta räiskintä pelit sensijaan hidastelevat toivottomasti kuten system shock. Unohtamattakaan sitä, että sen käyttäminen on tosi rasittavaa kun aina joutuu luomaan ne asemat uudestaan.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Vuoropojaset pelit toimivat dosboxilla hyvin, mutta räiskintä pelit sensijaan hidastelevat toivottomasti kuten system shock. Unohtamattakaan sitä, että sen käyttäminen on tosi rasittavaa kun aina joutuu luomaan ne asemat uudestaan.

Avaa Dosboxin hakemistosta dosbox.conf ja etsi sieltä [autoexec]. Lisää alle rivi
mount c c:\
tai mitä asemaa käytätkään, niin saat aseman käyttöönoton tapahtumaan automaattisesti käynnistäessä.

Vierailija

Mun mielestä vanha kunnon CE-Hyväksytty ei näytä CE-Hyväksytyltä ilman hänen hienoa lomakettaan, joka hänellä ennen oli avatarissa.

Samoinkun Lassi ei näytä Lassilta ilman kuvaa koirastansa, joka on ulkona kuvattu.

Olisikohan asialle tehtävissä mitään?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat