Miehen tuoksu

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

En tarkalleen muista tätä (muistaakseni Lavenin esittämää) suomenkielistä balladia, joka käy jokseenkin seuraavasti:

Rakkaus, plaap plap plaaap plap plaaap
Rakkaus, plap plap plaaap plap plaap plaaap
Plaaap pla plaa, pla pla plaap pla plaaap
jne...

Niin nyt voisi sanoittaa:

Raikkaus, se kainalooissa miehen oon
Raikkaus, se myös ahterissa miehen oon
Raikkaus, saa minut tuntemaan, kuuiinka iihaanaa raikkaus ollaa voi
...

Tarkoitan siis sitä, että miehet eivät kiireiltään aina ehdi seuraamaan raikkauttaan, vaan edellisestä peseytymisestä on saattanut jo vierähtää viikkoja. Tämä ei suinkaan tarkoita tunkkaista tuoksua kaikkien kohdalla, vaan haju informoi pikemminkin ympäristöön, mitä mies syönyt on.

Kasvissyöjät haisevat kuulemma aina neutraaleilta, vaikka eivät peseytyisi viikkoihin. Makkaraan mieltynyt haisee samana iltana, kun on aamulla käynyt perusteellisessa suihkussa.

Itse olen saanut sen kaltaista viestiä, etten juurikaan enää haise vastenmieliseltä sen jälkeen, kun siirryin enemmän laktovegetaristiseen ruokavalioon.

Kysynkin nyt foorumin naisasiantuntijoilta kokemuksia miehen hajusta. (Pysytään toivottavasti aiheessa kiitos). Erityisesti naisten mielipiteet kiinnostavat, millaisia kokemuksia on yleensä miehen miellyttävästä tuoksusta tai epämiellyttävästä tuoksusta. Miksi ja milloin mies haisee hyvälle tai vähemmän hyvälle.

-torstai

Kommentit (1)

Vierailija

"Kasvissyöjät haisevat kuulemma aina neutraaleilta, vaikka eivät peseytyisi viikkoihin."

Paskat!

Kasvissyöjät ovat tavallisesti niitä Echin kuvailemia sivarihippejä, jotka haisevat pahalle.

Syy pahaan hajuun johtuu elintavoista ja -ympäristöstä. Kasvissyöjähipit asuvat aina vanhoissa homeisissa puutaloissa tai kommuuneissa, joissa ulkovessat eikä lämmintä vettä ja säännöllisiä pesumahdollisuuksia. Siksi heidän kehonsa haisee vanhalle hielle ja kakaklle.

Kasvissyöjien vaatteissa on ummehtunut, löyhkä koska he eivät voi pestä säännöllisesti vaatteitaan, jotka on hankittu kirpputoreilta tai pelastusarmeijasta. Kaiken kukkaraksi kasvissyöjät polttavat huumeita, ts. kannabista ja sekoittavat sätkiinsä ties mitä, kuten esim. pahanhajuista piipputupakkaa (kasvissyöjät tunnetaan viherpeukoista, he kasvattavat kotonaan suurpainenatriumlampun alla laitonta hamppua joten luonnollisesti koko asuntorakennus haisee).

Sen vuoksi he haisevat hengityksineen erityisen pahalle.

Kasvissyöjät ovat yksinäisiä koska eronneita. Paha haju kun tuottaa eniten avioeroja eikä johda uusiin suhteisiin: Kukapa haluaisi haisunäätää rakastella.

Kouluissa ja ala-asteilla kasvissyöjien lapsia kiusataan koska heidän kotonaan haisee pahalle, eikä siksi kukaan halua olla kasvissyöjien lasten kaveri, koska pelkäävät hajun tarttuvan.

Uusimmat

Suosituimmat