Animea

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Muistan että foorumilla on ollut keskustelua mangasta ja muustakin sarjakuvasta.Mitenkä on animen laita..?

Hyvää animea on hankala löytää ja omat löytönikin liippaavat mainstreamia,joten ole ystävällinen ja jaa tietosi tietämättömille.

Voin omasta puolestani suositella Tekkonkinkreet nimistä elokuvaa.(Kertoo katulapsista Treasure Town nimisessä kaupungissa).Perustuu Taiyō Matsumoton mangaan. Itse elokuvan on kuitenkin ohjannut muistaakseni Michael Arias(jenkki)

Sivut

Kommentit (39)

Toope
Seuraa 
Viestejä23147
Liittynyt23.7.2006
lovelace
Muistan että foorumilla on ollut keskustelua mangasta ja muustakin sarjakuvasta.Mitenkä on animen laita..?

Hyvää animea on hankala löytää ja omat löytönikin liippaavat mainstreamia,joten ole ystävällinen ja jaa tietosi tietämättömille.

Voin omasta puolestani suositella Tekkonkinkreet nimistä elokuvaa.(Kertoo katulapsista Treasure Town nimisessä kaupungissa).Perustuu Taiyō Matsumoton mangaan. Itse elokuvan on kuitenkin ohjannut muistaakseni Michael Arias(jenkki)

Japanilainen sarjakuvataide ja tv-animaatio ovat säälittävän surkeita tasoltaan. Toki meilläpäinkin on niiden faneja, mutta en oikein ymmärrä, miksi.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
lovelace
Hyvää animea on hankala löytää

Entäs jos ei löyvy hyvää ollenka? Kaveri on animefani. Jotain olen sen kanssa kattonu, mutta hirveetä soopaa ne o.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Paskaahan se on. Mutta onhan dragonball z hyvä anime. Tai ainakin oli. Siinä oli ainakin alkusaagat hyviä ja niissä oli asennetta kunnolla. Myöhemmin se alkaa hieman toistaa itseään ja olemaan vähän typerä.

Aika typeriähän ne animet on. Itse en ole muuta kivaa nähnykkään. Neongenesisevangelion oli kyllä typeryyden huipentuma. Siitä ei oikeesti tajunnu mitään. Tosin sillä tekijällähän oli mielenterveydellisiä ongelmia niin en yhtään ihmettelekkään.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Voi ei..

Kamalaa että ootte tota mieltä.
Moni ihminen sanoo että anime on niin huonotasoista,ettei sitä jaksa katsoa..

Yytsikääpä Hayao Miyazakin Porco Rosso.

Katsokaa se ja tulkaa sen jälkeen kertomaan pahoista anime kokemuksista..

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
lovelace
Voi ei..

Kamalaa että ootte tota mieltä.
Moni ihminen sanoo että anime on niin huonotasoista,ettei sitä jaksa katsoa..

Yytsikääpä Hayao Miyazakin Porco Rosso.

Katsokaa se ja tulkaa sen jälkeen kertomaan pahoista anime kokemuksista..

Katsoin trailerin just, eipä kauheesti inspannu.

Vierailija
Toope

Japanilainen sarjakuvataide ja tv-animaatio ovat säälittävän surkeita tasoltaan. Toki meilläpäinkin on niiden faneja, mutta en oikein ymmärrä, miksi.

TERÄS NALLEPUH
Paskaahan se on.

Voisitte varmaan ensiksi määritellä ne kaikki animesarjat joihin kohdistatte kritiikkinne. Animen haukkuminen yksittäisen kokemuksen perusteella, on verrattavissa siihen, jotta arvostelee koko länsimaista elokuvagenreä kokonaisuudessaan, kun katsonut hieman Baywatchia.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Echi
Toope

TERÄS NALLEPUH
Paskaahan se on.

Voisitte varmaan ensiksi määritellä ne kaikki animesarjat joihin kohdistatte kritiikkinne. Animen haukkuminen yksittäisen kokemuksen perusteella, on verrattavissa siihen, jotta arvostelee koko länsimaista elokuvagenreä kokonaisuudessaan, kun katsonut hieman Baywatchia.

Okei määritellään. En muista kaikkia paskoja animeja mitä olen nähnyt, mutta muutama esimerkki.
Neongenesisevangelion, Fullmetal alcemist, pokemon, yogioh, turtles, power rangers, beyblade, hmm..mitäs muuta..sitten olen jotiakin elokuva animeja nähnyt mitkä on ollut kanssa täyttä kuraa. Tällä hetkellä ainut hyvä on dragonball z.Kaverinikin on kattonut monia kymmeniä animesarjoja (n. 100? dvdn verran) ja sekin myöntää että suurinosa animesarjoista on paskoja, vaikka tosin pitääkin animesta.

Vierailija

Täällä vissiin haukutaan japanilaista animea. Sitä mäkin dissaan. Mutta tulee pojat muistaa nää kaikki kulttuurierot. Leffat sisältää viittauksia meille vieraaseen yhteiskuntaan ja sehän kummastuttaa meitä.

Ei ne siellä Japanialassa välttämättä osais arvostaa sit vaikka Pulttiboisseja.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

Okei määritellään. En muista kaikkia paskoja animeja mitä olen nähnyt, mutta muutama esimerkki.
Neongenesisevangelion, Fullmetal alcemist, pokemon, yogioh, turtles, power rangers, beyblade, hmm..mitäs muuta..sitten olen jotiakin elokuva animeja nähnyt mitkä on ollut kanssa täyttä kuraa. Tällä hetkellä ainut hyvä on dragonball z.Kaverinikin on kattonut monia kymmeniä animesarjoja (n. 100? dvdn verran) ja sekin myöntää että suurinosa animesarjoista on paskoja, vaikka tosin pitääkin animesta.

Noistahan on suurin osa lähinnä lapsille ja nuoremmille suunnattuja sarjoja, no oikei evangelion ja fullmetal nyt sopii muillekin. Varsinkin dragon ball on itseään toistavaa ja lapsellista roskaa. Luulisin että se sopii 10-vuotiaille Pokemonin ja noiden muiden vastaavien sarjojen ohella. Ehkä kannattaisi kokeilla jotain aikuisille sopivampaa, vaikkapa Cowboy Bebobia.

Kaverisi on siis katsonut 20 000 jaksoa eri animesarjoista, ihan vain kiduttaakseen itseään? Melkoinen masokisti.

Vierailija

Barbaari

Tiedän juuri sinulle soveltuvan animesarjan: Berserk
Conankin on pelkkä koulupoika pääsankariin verrattuna, verta ja väkivaltaa riittää. On muutenkin ihan perkeleen hyvä sarja, arvosana 9+

Vierailija

Lainasin pari kuukautta sitten Ghost In The Shellin Stand Alone Complex -DVD:n. Katsoin levyn ensimmäistä jaksoa n. 15 minuuttia, jonka jälkeen oli pakko lopettaa ja palauttaa se kirjastoon. "I found it so intolerably dull that it nauseated me".

Eivätpä Henkien Kätkemä tai Cowboy Bebopkaan sytyttäneet. Pitää tosin heti perään sanoa, että vielä vähemmän pidän länsimaisesta roskasta.

Yhden animeleffan nimi olisi hakusessa. Leffa koostui useasta lyhytanimaatiosta: yhdessä niistä vierailtiin massiivisella, barokkityylisesti sisustetulla avaruusasemalla, jossa eli eräänlaisia teknologisia haamuja ihmisistä. Toisessa armeijalle kehitetty hajuase päätyy vääriin käsiin ja tappaa hirveän määrän porukkaa. Kolmennessa ollaan jossain fasistisessa valtiossa ja ammutaan tykillä. En muista oliko elokuvassa lisää lyhäreitä. Muistikuva on vähän sumea.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat