mIKÄ MEIninKI

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

vIT'U, RÖYH,
mAIJA vilkkumaan satumaa tango,
www.youtube.com/watch?v=axTnpUAmNQY&feature=related
Onks kukaa muu selvin päin, olenko ainoa?

Sivut

Kommentit (127)

Vierailija

Pistääkö ne kannabikset nykyään jo röyhtäämään vai sorruitko jo näihin melko juntteihin etanooliannoksiin kuin me kuolevaiset sekä muutenkin huonot?

Ännäs kalja menossa ja juu-u, kivaa on.

Vierailija
re
Pistääkö ne kannabikset nykyään jo röyhtäämään vai sorruitko jo näihin melko juntteihin etanooliannoksiin kuin me kuolevaiset sekä muutenkin huonot?

Ännäs kalja menossa ja juu-u, kivaa on.

Ei kannata uskoa kaikkea mitä lukee netistä..röyh..

olli-san
Seuraa 
Viestejä419
Liittynyt28.1.2007

Aika heikko meno, syön juuri kebabia ja meen kohta nukkumaan. Huomenna joutunee lähtemään Tallinnaan ryyppäämään, jospa siellä ois kovempi meno.

Vierailija

Olen juonut nyt 13 pulloa karhua, silti pystyn tieteelliseen argumentointiin. Ehkä teillä on teiniefekti päällä; kuvittelette jotta muutama pullo siideriä antaa teille oikeudet käyttäytyä "villisti". Viina antaa siivet uudenlaiseen tulkintaan, sitä ei kuitenkaan tule käyttää väärin.

Vierailija
Echi
sitä ei kuitenkaan tule käyttää väärin.

viinaa voi aunoastaan käyttää gvväärin, mnä en pystu poikkitieyeelliseen argumentointiin

Vierailija
Echi
Olen juonut nyt 13 pulloa karhua, silti pystyn tieteelliseen argumentointiin. Ehkä teillä on teiniefekti päällä; kuvittelette jotta muutama pullo siideriä antaa teille oikeudet käyttäytyä "villisti". Viina antaa siivet uudenlaiseen tulkintaan, sitä ei kuitenkaan tule käyttää väärin.

Jaa, sori, mä luulin ettei koko ajan tarvii leikkii jotain vitun nössöä.
Palaan ruatuun viimeistää seuraavassa viästissä.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Selvinpäin olen, surullinen ja masentaa. Tai en tiedä.

Ostin uuden kameran ja testailin sitä varsinaisesti ensimmäistä kertaa ilotulituksen sm kisoissa parhailta paikoilta. Esteetön näkyvyys ja raketit räjähtelivät melkein yläpuolellani.

Silmiä joutui sulkemaan kun se välke oli niin voimakasta. Maa tärisi räjähdyksistä.

Kuitenkin olen surullinen, rikoin kamerani objektiivin eikä kuvaus oikein onnistunut. Ilotulituksia odotan aina, saa niin tärkeää materiaalia capturoitua kuvankäsittelyä varten. Varsinkin uudella kameralla suunnittelin sitä pitkään. Kaikki kuvat näyttää oudoilta, kun olisi ottanut kuvia lsd huumehöyryissä sen hyvässä ja pahassa merkityksessä. Osaa materiaalista voi silti käyttää mutta yksi vuoden tärkeimmistä tapahtumista meni oikeastaan sivu suun.

Jotenkuten korjasin mutta täytyy ostaa vissiin uusi kamera.

Kaveri pääsi treffeille ja vietti ensimäiset treffit sitten niissä tulituksissa. Olen heidän puolesta onnellinen vaikka en sitä naista olekkaan tavannut. Mutta mitä olen kuullut niin aika mielenkiintoiselta vaikuttaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat