Paljastuksia

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tähän ketjuun kirjoitetaan jotain paljastuksia omasta elämästä. Ne voivat olla tapahtumia, tapoja, pieniä, suuria, merkityksettömiä, järkyttäviä, hauskoja, surullisia, ahdistavia... Kunhan ovat totta ja omasta elämästä.

Toissapäivänä jäin väittelemään kotiovelleni tulleiden kahden mormoonin kanssa. Tiesin sen turhaksi, mutta en voinut vastustaa kiusausta. Kysyin, että mistä he tietävät Mormoonien kirjansa olevan totta. Toinen heti aukaisi kirjan ja luki sieltä "tämä on Jumalan ilmoittama profeetallinen totuus". Sitten puhalsin pelin poikki, kiitin keskutelusta ja toivotin hyvää jatkoa. He tekivät samoin.

Sivut

Kommentit (16)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Kusen joskus pulloon ja jätän niitä pulloja tuonne kaappiin. Yöllä teen näin joskus kun en jaksa käydä vessassa.

Olen myös ottanut suihin mieheltä humalassa.

くそっ!

Vierailija

Olen polttanut lapsena pellon, saunarakennuksen, roskiskatoksia, metsää ja toisen metsän polttamisesta jäin kiinni. Tein kaiken tahallani.

Ollessani lajille suuressa turnauksessa tuomarina, tuomitsin tietoisesti väärin itävaltalaiselle pisteitä ruotsalaisen kiljuessa. Kiljujan huonon käytöksen takia tuomitsin itävaltalaiselle lisää pisteitä. Ruotsalainen hävisi, vaikka oli ensin reippaasti voitolla. Olin silloin hirveän tyytyväinen itseeni.

Vierailija
Ronron
Kusen joskus pulloon ja jätän niitä pulloja tuonne kaappiin. Yöllä teen näin joskus kun en jaksa käydä vessassa.
Ymmärtäähän sen, en minäkään täältä kartanon itäsiivestä jaksa keskellä yötä vaeltaa tuonne länsisiipeen, missä vessa sijaitsee.

Mitäs sitten kun kaappi tulee täyteen? Sidot nätin rusetin pullon kaulaan, kirjoitat kylkeen 'simaa' ja annat naapureille lahjaksi?

Ronron
Olen myös ottanut suihin mieheltä humalassa.

Miksi se mies oli humalassa, eikö muuten uskaltanut aktiin ruveta?

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Miksi se mies oli humalassa, eikö muuten uskaltanut aktiin ruveta?

Ei vaan minä en uskaltaisi ottaa suihin selvältä mieheltä, siinähän saattaisi saada turpiinsa. Humalainen on hyvä uhri, ei edes tiedosta mitä tapahtuu.

くそっ!

Vierailija

Kerran hirmusen paskahädän iskiessä ulkona, kilsan päästä kotoa kävin paskalla roskakatoksessa.

Roskistyhjentäjä tuli just kun olin saanut housut jalkaan.

Vierailija
mallas
Jotenkin tuli sellainen jännä fiilis, että Ronron on Tiäriksen multinikki Noh eihän tietenkään

Tieris on suorapuheisempi, eikä taida tieris tykätä meisselin imeskelystä toisin kuin ronnie.

Vierailija
jpv
mallas
Jotenkin tuli sellainen jännä fiilis, että Ronron on Tiäriksen multinikki Noh eihän tietenkään

Tieris on suorapuheisempi, eikä taida tieris tykätä meisselin imeskelystä toisin kuin ronnie.

Ajattelin että toi meisselijuttu on pakko olla pilaa Sorry vain Tiäris

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
fenomenologi
Eikös ronnie oo 18 ja tiäris vähä yli 20.
Ei oo multinikki.

Nykyään olen 19, täytin pari päivää sitten..

くそっ!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mitäs sitä puhi uskaltaisi paljastaa..mitäs tuhmaa olen teheny..joo, olen "sammuttanut" katuvaloja heittämällä niitä kohti isoja jäälyhyjä. Sit ne sammu kun se osu. Sitten oon laittanu joulukuusen postiluukkuun ja samaten paskasta ja kusista lunta niihin.

Oon tehny kanssa kaverin kanssa pienenpänä kusiansan yhdelle metsäpolulle. Kaivettiin kuoppa ja sitten laitettiin siihen muoviastia ja kustiin siihen(joka oli melkoisen hankala puuhaa kun ei kusettanu, piti juoda vitusti ennenkuin onnistu) ja sitten laitettiin risuja ja lehtiä sen kuopan päälle.

Oon myöskin syönyt salaa irtokarkkeja kaupassa.

mallas

Luin tän kommentin, niin aloin kyllä itsekkin miettimään sitä. erityisesti tätä loppukommenttia:
Humalainen on hyvä uhri, ei edes tiedosta mitä tapahtuu.

Pitäsköhän paljastaa ikäni?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Mää valehtelin viime yönä tänne että mulla oli kaamee erektio. Ei ollut.

Sen sijaan väänsin aamuyöstä unissani naapurin kuristajakäärmeeltä kädet sijoiltaan.

Arvaa oliko niillä narunpätkillä sitten hankala keitellä kahvia. Vaatii sano jonkinverran jackbaueria ennenkö on sumppi mukissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat