Kaupungin vuokra-asunnot

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Saako nykypäivänä alle 450 eurolla asuntoja vuokrattua. Tarkoitan yksiöitä. Vai onko ne reilusti ylihintaisia?.

Paljon jonot on keskimäärin suomessa halpoihin vuokra-asuntoihin.

Tampere,turku,helsinki akselia tarkoitan, en mitään maaseutua.

Maaseudulla saa kyllä, koska nehän voi jopa mädäntyä jossain kohden kun ei oo asukkaita.

Kommentit (10)

Vierailija

kannattaisi harkita omakoti taloa maaseudulta vuokrattavaksi meinaan että on varmasti hinta laadultaan parempi kuin yksikään homevaurioista kärsivä asunto kaupungeissa.

Vierailija

Tampereen ja Helsingin asuntojen hintojen välillä on vielä huomattavia eroja. Lisäksi riippuu paljolti millaiselle alueelle haluaa asettua. Jos puhut kaupungin omistamista, sosiaaliasioihin liittyvistä vuokra-asunnoista, Helsingissä on käsittääkseni yli viidentoista vuoden jono kaupungin yksiöihin.
Mutta hinnat voinet selvittää kyseisten kaupunkien vuokra-asuntojen sivuilta. Eli pienellä googlauksella selvität sen siinä missä joku muukin, joka sinulle kysymykseesi vastaisi.

En tosin tiedä tarkoititko kysymyksellä kaupungissa sijaitsevia, vai nimenomaan em. Kaupungin vuokra-asuntoja.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
tiäremiäs
Saako nykypäivänä alle 450 eurolla asuntoja vuokrattua. Tarkoitan yksiöitä. Vai onko ne reilusti ylihintaisia?.

Paljon jonot on keskimäärin suomessa halpoihin vuokra-asuntoihin.

Tampere,turku,helsinki akselia tarkoitan, en mitään maaseutua.

Maaseudulla saa kyllä, koska nehän voi jopa mädäntyä jossain kohden kun ei oo asukkaita.

Saa..400 euroa on aika normi hinta tampereella vuokraasunnolle. Helsingistä en tiedä, enkä turusta. Äänekoskella saa vuokraasunnon keskustassa alle 200-300 eurolla. Ei kannata ottaa yli 400 euron asuntoja, kun ei valtio tue niin kalliita asuntoja. Jos on alle 400, niin asumistukea saa myöskin vesi ja sähkölaskuun aina 400 euroon asti. Tai ainakin pitäisi periaatteessa saada.
Halvat asunnot menee pahimmillaan 1-2 päivässä ilmoituksesta tampereella. Monet eivät jaksa käydä edes kattomassa asuntoa kun jo vuokraavat sen suoraan.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
tiäremiäs
en tarkoittanut vapaa rahotteisia asuntoja, eli tarkoitin noita rehellisiä yleishyödyllisiä vuokra-asuntoja.

Aijaa, eli niinku näitä:http://www.tampereenvuokra-asunnot.fi/hakeminen.htm

No tuotanoinniin sitten en osaa sanoa. Itse olen jo useamman kuukauden hakenu, eikä ainuttakaan ilmotusta ole tullunna. Arvatenkin laitoin maksimi hinnaksi liian pienen summan. Taitaa nytten olla se siinä 380 paikkeilla. Ei oo tullu ilmotusta ja on ilmotus vielä pari kuukautta voimassa.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
TERÄS NALLEPUH
tiäremiäs
en tarkoittanut vapaa rahotteisia asuntoja, eli tarkoitin noita rehellisiä yleishyödyllisiä vuokra-asuntoja.

No tuotanoinniin sitten en osaa sanoa. Itse olen jo useamman kuukauden hakenu, eikä ainuttakaan ilmotusta ole tullunna. Arvatenkin laitoin maksimi hinnaksi liian pienen summan. Taitaa nytten olla se siinä 380 paikkeilla. Ei oo tullu ilmotusta ja on ilmotus vielä pari kuukautta voimassa.

Itse käyn ainakin tuola toimistossa ja sitten menen toiseekin firmaan etsimään.

Kannattaa ehkä useampaa firmaan laittaa tiedot menemään.

Sitten liitteet on aika tärkeitä, ne tykkää kyttäillä kaikki tietoja.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
tiäremiäs
TERÄS NALLEPUH
tiäremiäs

Itse käyn ainakin tuola toimistossa ja sitten menen toiseekin firmaan etsimään.

Kannattaa ehkä useampaa firmaan laittaa tiedot menemään.

Sitten liitteet on aika tärkeitä, ne tykkää kyttäillä kaikki tietoja.

Joo, niitäpä näkyy olevan muitakin. Mää luulin että toi oli ainut paikka mihinkä voi hakee tolleen.

Pitääpä sitten tehdä huomenna hakemuksia muuallekkin mitä siellä treen sivustoilla näkyikin olevan listattuna ja samalla sitten skannatakkin lappusia.

Jakke77
kannattaisi harkita omakoti taloa maaseudulta vuokrattavaksi meinaan että on varmasti hinta laadultaan parempi kuin yksikään homevaurioista kärsivä asunto kaupungeissa.

No jaa, mutta sieltä sitten pitää ajaa satoja kilometrejä, että sitten pääsee töihin. Tulee kalliimmaksi semmoinen hyvinkin nopeesti.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

No jaa, mutta sieltä sitten pitää ajaa satoja kilometrejä, että sitten pääsee töihin. Tulee kalliimmaksi semmoinen hyvinkin nopeesti.

Saa sitä järkättyä töitä maallakin. Ei ne kaikki maalaiset aja kaupunkiin wörkkimään.

Vierailija

45 m2 kaksio Vantaalla Vantaan Asuntoviraston (VAV) luukusta kuukausivuokra 380 e. Asunnolta junapysäkille kävelymatkaa 15 min. Junapysäkiltä rautatieasemalle matka-aika n. 20-23min.
Bussit ajavat asumuksien vierestä, josko ei halua käyttää junaa.

Työmatkan kesto ajassa keskimäärin n. 1-1.5 tuntia yhteen suuntaan.

Uusimmat

Suosituimmat