Miten kesä meni?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

No kuinkas kesä meni? Nythän on jo syksy. Mulla oli tarkoitus viettää vapaa sinkkuilukesä ja muuttaa syyskuussa takaisin helsinkiin. Noh sinkkuus loppui samaan aikaan kun muutin jo heinäkuun alkupuolella.. Muutenhan kaikki meni suurinpiirtein niin kuin pitikin. Suomenlinnaan en koskaan päässyt viinipiknikille ja poikaani ehdin tapaamaan luvattoman vähän. Nyt kun hommat on alkaneet, niin voin olla tyytyväinen siihen mitä teen Punaviiniä tuli juotua ja jonkin verran urheiltuakin. Nyt punkun juominen jää olemattomiin ja huomenna alkaa tiivis urheilu Mun oma harrastetiedeprojekti jatkunee sitten lokakuussa, koska kesällä en ehtinyt.

Kommentit (14)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Siinähän se, koneen ääressä. Kaikkien aikojen laiskin kesäni, no, Ranskassa käytiin mutta muuten en ole tehny kyllä yhtään mitään. Melkein tunnen huonoa omaatuntoa.

くそっ!

Vierailija
Ronron
Siinähän se, koneen ääressä. Kaikkien aikojen laiskin kesäni, no, Ranskassa käytiin mutta muuten en ole tehny kyllä yhtään mitään. Melkein tunnen huonoa omaatuntoa.

Noh olethan ollut varsin tuottelias tiedefoorumilla Ei kannata tuntea huonoa omaatuntoa, vaan nythän voit tehdä jotain erilaista syksyllä. Välillä ihmisen ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Sitä paitsi kyllähän sinä silloinkin jotakin teit!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nooh, mites tää kesä ny meni..ihan hyvin loppujenlopuksi vaikka en tehnyt juurikaan mitään. Tai ainakaan mitään mikä olisi vienyt elämää eteenpäin. Pidin siitä että oli suht viilee kesä, niin pysty sentäs nukuun jotenkuten.

mallas
Mun oma harrastetiedeprojekti jatkunee sitten lokakuussa, koska kesällä en ehtinyt.

Mikä tiedeprojekti?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Nooh, mites tää kesä ny meni..ihan hyvin loppujenlopuksi vaikka en tehnyt juurikaan mitään. Tai ainakaan mitään mikä olisi vienyt elämää eteenpäin. Pidin siitä että oli suht viilee kesä, niin pysty sentäs nukuun jotenkuten.

mallas
Mun oma harrastetiedeprojekti jatkunee sitten lokakuussa, koska kesällä en ehtinyt.

Mikä tiedeprojekti?

Kunhan testailen paria pikku teoriaa todeksi. 7 protoa olen rakentanut jo.

Nallellakin taisi kesä mennä rentoutumisen merkeissä, kuten allekirjoittaneella

Vierailija

Töissä vuorotyötä ja fysiikan kanssa ähkiessä. Toiveet kesäromansseistakin haihtuivat kun en edes käynyt missään.

Vierailija

Mulla kesä meni varaosaan totutellessa. Olen kyllä siinä mielessä kesäihmisiä, että vähin mahdollinen vaatetus sopii mulle ja senhän kesä suo. Mutta jokainen päivä jokaisena vuodenaikana suo jotain muuta, joten en hirttäydy kesään.

Oikeastaan mukavastihan kesä tässä on mennyt eikä se vieläkään ole ohi, jollei kesän määrittelyssä hirttäydy almanakkaan.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Kesä on mennyt jossakin välissä ohi. Loma alkaa olla lopuillaan ja oikein mitään lomaan viittaavaa ei ole tapahtunut.Edes aurinko paistanut... Olen tehnyt töitä lähes koko loman, ja kohta alkavat sitten vaihteeksi työt. Höh.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005

Samalla tavalla kuin useimmat kesät tällä vuosituhannella: kesäleskenä.

Kesän aluksi pakkaan emännän ja pennun koneeseen ja lähetän tuonne rapakon taakse sukuloimaan. Sitten koulujen alkaessa haen kentältä takaisin.

Kiirettä on pitänyt niin etten ole ehtinyt edes tällä foorumilla pahemmin käydä. Olenko menettänyt jotain tärkeää???

Uusimmat

Suosituimmat