TV:n kuolema

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Itse en ymmärrä miksi tästä on nostettu näin suuri älämölö? Miksei TV:tä oltaisi voitu tappaa jo vuosia sitten? Ei kukaan tässä maassa mummoja lukuunottamatta ole niitä lupamaksuja maksellut aiemminkaan. Digitalisointi olisi ollut hyvä tekosyy sulkea koko toosa lopullisesti. Minullahan sitä ei enää ole(ollut vuosiin)mutten silti ymmärrä kaikkea tätä älämölöä. Se on käytännössä tyystin kuollut laatikko, eikä niillä "Digiboxeillakaan" tee juuri yhtään mitään. Miksei sitä h**** peltitynnyriä suljettu Suomessakin jo aikoja sitten? Koska Yleisradio ja mainoskanavat kärsisivät ?

Kommentit (9)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Joo puoltoista viikkoa olen Suomessa ollut ja tuona aikana olen katsonut uutiset kahdesti ja Ajankohtaisen kakkosen kerran. Ja eilen Canalilta yhen leffanpuolikkaan. Eipä sieltä oikeen mitään mielenkiintosta tuu... Joskus olis mukava kahtoa joku kiva leffa, mutta uusintoja vaan tulee tai sitte murhia. Tosin Beck on kiva ja mitä tuli aiemmin niitä Wallandereja. Tosin nekin on jo pari kertaa pyöriny.

Onneksi alkaa kohta SM-liiga (ens torstaina \o/) niin jos tulisi edes jääkiekkoa jonkun kerran viikossa.

Hämmentää.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Vatkain
Joo puoltoista viikkoa olen Suomessa ollut ja tuona aikana olen katsonut uutiset kahdesti ja Ajankohtaisen kakkosen kerran. Ja eilen Canalilta yhen leffanpuolikkaan. Eipä sieltä oikeen mitään mielenkiintosta tuu... Joskus olis mukava kahtoa joku kiva leffa, mutta uusintoja vaan tulee tai sitte murhia. Tosin Beck on kiva ja mitä tuli aiemmin niitä Wallandereja. Tosin nekin on jo pari kertaa pyöriny.

Onneksi alkaa kohta SM-liiga (ens torstaina \o/) niin jos tulisi edes jääkiekkoa jonkun kerran viikossa.

YÖK! SM-liiga on hirveetä. Ei sitä kukaan voi kattoo..

Tuleehan telkusta se viisikulmaa kosmologiaan. Taisi tosin tulla viimene jakso tänään. Itseppä en taida tv-tä ruveta hankkimoon. Säästääpi siinä 300 euroa vuodessa, eli 27 euroa kk..eli aika säälittävästi..ehkä sittenkin kannattaa hankkia.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
TERÄS NALLEPUH
eli 27 euroa kk..eli aika säälittävästi..ehkä sittenkin kannattaa hankkia.

Ei tv-lupaa kukaan maksa... 27€ on muuten paljon kalj... siis hunajaa! Iso raha se on. Monta askia tupakk... siis kurkkupastilleja sillä ainakin saa.

Hämmentää.

Vierailija

Täytynee todeta, että kyllä on ihme porukkaa.
Sen ymmärrän ku taiteilijat noin kirijoittaa, mutta, että tieteilijätkin.

Uusimmat

Suosituimmat