Näytä omat viestit

Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Mikä logiikka tuossa valinnassa on? Tämän tästä tulee ilmoitus ettei voi tällä hetkellä käyttää toimintoa ja pitäisi odotella minuuttikaupalla.

Onko tuo jokin vika systeemissä? Vai onko pahimpien trollien menoa hillitty tuollaisella kepposella?

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Kommentit (6)

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
Paul M
Mikä logiikka tuossa valinnassa on? Tämän tästä tulee ilmoitus ettei voi tällä hetkellä käyttää toimintoa ja pitäisi odotella minuuttikaupalla.

Yleensä se korjautuu minulla kun sulkee selaimen ja avaa uudelleen.

Vierailija

"Näytä omat viestit" ja "näytä uudet viestit" ovat jatkuvasti epäkunnossa. Tilanne korjaantuu itsekseen aina jonkin ajan päästä, mutta kyllä se silti hieman ärsyttää.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
gamma
"Näytä omat viestit" ja "näytä uudet viestit" ovat jatkuvasti epäkunnossa. Tilanne korjaantuu itsekseen aina jonkin ajan päästä, mutta kyllä se silti hieman ärsyttää.

Joo, siinä vanhassa versiossa se toimi aina.

Tää uusi vaikuttaa todella epävakaalta järjestelmältä. Taitaa olla raskaampikin. Ainoa hyvä asia mikä tulee mieleen on noi mainokset tässä uudessa versiossa. Saa nauraa niille aina välillä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007
Ding Ding
Paul M

Yleensä se korjautuu minulla kun sulkee selaimen ja avaa uudelleen.

Aktiivinen sivunpäivitys-nappulan paineleminen auttaa yleensä myös. (Firefox)

Vierailija
Templebar

Aktiivinen sivunpäivitys-nappulan paineleminen auttaa yleensä myös. (Firefox)

Näin on. Mutta ei kuiteska viitti pohjassa nappulaa pitää, se tietää vaan lisäkuormaa palvelimelle - viestien ilmaantuminen kestää vielä pitempään.

Äemänkäki
Seuraa 
Viestejä1161
Liittynyt20.11.2006

Hmm, mä oon luullu et sillon ladataan uusia päivityksiä tai palvelin on jostain syystä kaatunut/poissa. Modet siivoaa häiriköitä

No eipä tuo ole haitannu hirveämmin, muutakin näppäiltävää löytyy.

tarkoitatte siis varmaan tekstiä jotakuinkin näin ''palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä. Pahoittelemme". en nyt muista humalaltani tarkkaa tekstiä.

Uusimmat

Suosituimmat