Kuka tienaa enemmän ja miksi tienaa?

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Mikä on mielestäsi tärkeysjärjestys uralla etenemisessä?

-

Kommentit (8)

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Modeille tiedoksi, en kerinnyt kirjoittaa laajempaa alustusta koska jouduin käymään pissillä hotelli Helpotuksessa, ravistelin
tarpeeksi siksi vastaan näin myöhään.

Olen ollut töissä mm. Inexillä jossa kokeneet konkarit olivat perkeleen nopeita ja tienasivat samoja palkkoja mitä lähihoitajat eli öbaut runsaat 2000€/kk. Työ vaatii ensisijaisesti ripeyttä ja ulkoa opittujen niksien menkaanista soveltamista eikä se mitään kovin luovaa ole.

Olen päässyt opiskelmaaan Insinööriksi jälkihaussa Metropoliaan, materiaali- ja pintakäsittely tekniikan linjalle valittiin 13 pääsin seitsemäntenä, joten minua nerokkaampia oli 7 ja dorkempia 6.

Parhaillaan opiskelen merkonomiksi, niin monta koulua on jäänyt kesken. Syy siihen miksi pyrin vasta nyt tämän ikäisenä AMK:hon jolloin muut valmistuvat sieltä on että minulla oli henkisesti vaikeaa nuorempana.

Joten näillä edellä mainttujen faktojen perusteella voidaan kaiketi sanoa että älykkyys-sosiaalisuus-suorituskyky voivat vaihdella ikäkausittain ja olla olematta sidoksissa toisiinsa, siltikin myönnän sen että henkilöllä joilla kaikki nämä edellämainittua loistavat läsnäolollaan menestyy elämässään.

-

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005
baal1984
Olen päässyt opiskelmaaan Insinööriksi jälkihaussa Metropoliaan, materiaali- ja pintakäsittely tekniikan linjalle valittiin 13 pääsin seitsemäntenä, joten minua nerokkaampia oli 7 ja dorkempia 6.

Veikkaan, että joku näistä dorkemmista olisi osannut laskea, että sinua nerokkaampia oli 6 eikä 7, jos kerran pääsit sisään seitsemäntenä

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Olbelle seli seliä, Kirjasto 10:n naapuripöydässä istui tunti ennen kirjoitushetkeä tummaihoinen mies lämpimältä hiekkadyynilta palmun alla kasvaneena Afrikasta kovaäänisesti rap-musiikkia kuunnellen, se aiheutti alitajuisesti laskuvirheen, josta ajattelin reklamoida Afrinkan Unionille.

Armitagelle, vaikka olen joskus tarkoituksellisesti provonnut täällä meuhkaten niin en ole busse, mulla on tilastofetissi ja kirjoitan paremmin kuin Busse enkä ole koskaan käyttänyt hymiöitä siinä laajuudessa kuin Busse.

-

Vierailija
baal1984
...kirjoitan paremmin kuin Busse enkä ole koskaan käyttänyt hymiöitä siinä laajuudessa kuin Busse.

Ja Bussen leima perään.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Tehdäänpä analyysi minusta ja väitetystä Bussen yhteydestä, tuntuu pahalta ja sattuu päähän kun haukutaan hymiö-busseksi!

................Baal1984...........................Busse
0)Svtsvs.....Suvaitsevainen..................Homovihaaja
1) Status:....Opiskelja...........................
2)Ikä..........Nuorehko aikuinen...............
3)Politiikka:Demari.................................
4)Uskonto:Entinen provoava usks...............
5)ATK:Eiblogia........................http://bushmaninpaluu.blogspot.com/2008 ... mo-ja.html
(Miten saisin ton nettiosoitteen muokattua esim. Bussinblogi?)
6)Ainut yhdistävä tekijä on jankuttaminen, joskin harvoin

-

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

http://www.elitisti.net/archive/reviews/001000/001246-01.jpg

Alla oleva kuva on Uhrijuhla elokuvan mainos yllänäkyvästä nettiosoitteesta.

Vai onko kyseessä eräänlainen Tiedepalstan uhrijuhla, pahaa aavistamatta ympäröivästä maailmasta, Suomi24:stä saapuu sinisilmäinen virkamies tutkimaan onko uskoa jäljellä ja hairahduttuaan puhumaan Bussesta hänet "poltetaan" elävältä....

-

Uusimmat

Suosituimmat