Joko Agison voi siirtyä "eläkkeelle?"

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hiukan Raamatullisia profetioita tähän väliin!

8 Minä kuulin, mutta en ymmärtänyt. Ja minä sanoin: "Herrani, miten tämä kaikki päättyy?" 9 Hän sanoi: "Mene, Daniel. Totisesti, nämä asiat ovat salatut ja sinetöidyt lopun hetkeen saakka. 10 Monet seulotaan, sulatetaan ja puhdistetaan, mutta jumalattomat elävät jumalattomina, eikä kukaan jumalattomista ole tätä ymmärtävä. Mutta viisaat ymmärtävät. 11 Siitä ajasta, jolloin päivittäinen uhri lakkautetaan ja turmion iljetys pystytetään, on kuluva tuhatkaksisataayhdeksänkymmentä päivää. 12 Onnellinen se, joka jaksaa odottaa ja kestää tuhatkolmesataakolmekymmentäviisi päivää! 13 Mutta mene sinä siksi kunnes loppu tulee, lepää ja nouse saamaan osasi aikojen lopussa."

Nyt on viestieni määrä jo ylittänyt tuon kriittisen 1335 päivää/viestiä! Päiviä ei oo täällä kulunut ihan noin monta kenties noin 300 päivää on täällä Tiede.fiissä tullut vietettyä!

Nyt siis LHC:lla on mm. törmäytettävään raakile tietokoneohjelmani! Plus ja miinuslasku oli valmiita, samoin piirteet lukujärjestelmä muutoksille ja kerto ja jakolaskun runko jo ohjelmoituna...

VARMASTI toimii ainakin se yhteen ja vähennyslasku! Ja kyseessä on luokkaa 32 bittiä^8192 luku eli noin 200 000 desimaalin tarkuuteen yltävä laskuohjelma.

Alkaako jumiin mennyt läppärini taas vörkkiä törmäytystestin jälkeen? (Higgsin hiukkasta metsästävät!)

Mutta ainoastaan hankkivat jatkoaikaa näille Computeereille, saas nähä minkalainen sota siitä syttyy, kun kiihdyttimen OFF-painike vaihdetaan ON-asentoon... No kohtakapa aki(kai) sen näämme!

Kommentit (8)

Vierailija

Eläkkelle siirtymisestä en tiedä, sen tiedän että joku päivä on aika siirtää uskonnolliset höpötykset johonkin muuhun foorumiin.
Toivottavasti suoriudut siirtymisestä itse..

Vierailija
fenomenologi
Eläkkelle siirtymisestä en tiedä, sen tiedän että joku päivä on aika siirtää uskonnolliset höpötykset johonkin muuhun foorumiin.

Ähhä! Milloin tajuat, ETTEI uskossa ole kysymys kuin vokaali-konsonantti-konsonantti+vokaali yhdistelmästä eikä ole mitään hyötyä kieltää tuonkaan sanan käyttöä...

EI PIENINTÄKÄÄN JÄRJEN HIVENTÄ TUOLLAISESSA PÄÄTÖKSESSÄ OLISI - valitettavasti on tämä todettava tuosta massan mielen mukaisesta tokaisustasi...

EDIT: Tarkoittaako fenomenologi, jokseenkin samaa kuin juma-lato-nika... ONHAN siinä toki, täytyy se tunnustus antaa: 3:n kertainen laki olemassa!

Vierailija
Agison
fenomenologi

Ähhä! Milloin tajuat, ETTEI uskossa ole kysymys kuin vokaali-konsonantti-konsonantti+vokaali yhdistelmästä eikä ole mitään hyötyä kieltää tuonkaan sanan käyttöä...

EI PIENINTÄKÄÄN JÄRJEN HIVENTÄ TUOLLAISESSA PÄÄTÖKSESSÄ OLISI - valitettavasti on tämä todettava tuosta massan mielen mukaisesta tokaisustasi...

EDIT: Tarkoittaako fenomenologi, jokseenkin samaa kuin juma-lato-nika... ONHAN siinä toki, täytyy se tunnustus antaa: 3:n kertainen laki olemassa!

Harmi että nuorella ihmisellä o psyykkisiä ongelmia, yritä hoitaa itsesi kuntoon.
Tässä on kuitenkin mennyt jo kuukausia, mielestäni et pärjää jos et hae jotain lääkkeitä.
Käy Aki mielenterveystoimistossa, et ole kunnossa, oikeasti, todellisuudentajusi on osittain kateissa.
Varmaan pärjäät jotenkin, mutta olisi laadukkaampaa elämää kun tietää missä mennään.
Itse tietysti valintasi teet, ota kuitenkin huomioon ettet välttämättä pysty arvioimaan tilannetta itse.

Vierailija
fenomenologi
Agison
fenomenologi

Harmi että nuorella ihmisellä o psyykkisiä ongelmia, yritä hoitaa itsesi kuntoon.
Tässä on kuitenkin mennyt jo kuukausia, mielestäni et pärjää jos et hae jotain lääkkeitä.
Käy Aki mielenterveystoimistossa, et ole kunnossa, oikeasti, todellisuudentajusi on osittain kateissa.
Varmaan pärjäät jotenkin, mutta olisi laadukkaampaa elämää kun tietää missä mennään.
Itse tietysti valintasi teet, ota kuitenkin huomioon ettet välttämättä pysty arvioimaan tilannetta itse.

No, sanopa yksikin henkilö, jolta perinteinen Mooseksen laki ei olisi hämärtynyt? Jos tuomitset sinut tuomitaan, ja todennäköisesti samalla tuomiolla, mitä olet muille tarjoamassa!

Vierailija
Agison
e
No, sanopa yksikin henkilö, jolta perinteinen Mooseksen laki ei olisi hämärtynyt? Jos tuomitset sinut tuomitaan, ja todennäköisesti samalla tuomiolla, mitä olet muille tarjoamassa!

Tiedostatko itse että sinulla on psyykkinen sairaus, varmaankin skitsofrenia?
Syötkö lääkkeet, jotka parantaisivat elämänlaatuasi?

Vierailija
tiäremiäs
Onhan Agison sanonut että on psyykkisiähäiriöitä.

Eli tiedostaa ihan hyvin varmaan tilanteensa.

Jep... Homma alkoi siitä, että kotona en kerran syöstynyt syömään kananmunaa...

Uusimmat

Suosituimmat